Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Lyhythihainen kevyt mekko ja olen kotona, ulos pukeudun ulkopukineisiin.
Rintsikat, pikkuhousut, sukat ja pitkä vaalea kesämekko. Kenkinä tennarit.
Tavan shortsit ja ikivanha t-paita. Teen just pihahommia ja vaatteetkin on ihan mullassa.
Pitkät pellavahousut, lyhythihainen väljä pellavainen paita ja käsivarsien suojaksi myös pitkähihainen, pellavainen kauluspaita. Kaikki Nansolta, koska en mahdu muunmerkkisiin vaatteisiin. Päässä on lierillinen kangaslakki. Ei kovin tyylikäs, mutta menee tarvittaessa taiteltuna taskuun eli ei vie tilaa eikä ole tiellä, kun olen vaikka kaupassa sisällä.
Mitkä helteet? ----- 😂😂😂😂😂 Muutama aurinkoinen päivä. Täällä Suomessa mitään helteitä ole, korkeintaan lämmin, +25 ei ole mikään helle.
En ole havainnut, että tänään olisi helle - ainakaan täällä Helsingissä.
Töissä cropatut farkut, musta lyhythihainen paita, beige neuletakki, sandaalit
Maksimekko. Muutenkin olen mekkoihin ja hameisiin pukeutuja. Myös talvella.
Vierailija kirjoitti:
En ole havainnut, että tänään olisi helle - ainakaan täällä Helsingissä.
Kato, lihavilla on olevinaan helle heti kun on yli kymmenen astetta. ja sitten ne valittaa koko ajan että kuuma. Ja eihän ne pääse ees katoliseen kirkkoon sisään, kun ei voi asiallisia vaatteita pitää, kun on aina kuuma.
Löysät ohuet reisitasku housut ja löysä ohut t paita, vilpoisimmat ulkona. Sisällä mikrokuitu housut ja ns treenipaita pitävät viileänä. Tosin nyt on enää +10 ulkona ukkosen ja kaatosateiden jälkeen. Oulussa on viileähköt tuulet vielä ja lumikasoissa lunta.. Mulla on hyvät tuulettimet ja parvekelasi verkko kissan vuoksi niin saa tuuletettua, pysyy sisäilma viileänä.. Helteillä yli +22 en mene ulos, sydän ei kestä, käyn kaupassa ym ennakkoon..
Työpaita, caprit, lenkkarit ja lippis 😎
Bikinit ja kevyt mekko. Olen mekkoihmisiä kesäaikaan.
Olen Itä-Suomessa kyläilemässä, täällä ei ole onneksi kovin kuuma.
Pukeudun helteellä yleensä valkoisiin kevyisiin housuihin ja yläosa sitten vähän insipiraation mukaan.
Tykkään sellaisista intialaistyyppisistä pitkistä alle polven yltävistä tunikoista tai suoria mekkojakin voi tietysti pukea housujen päälle.
Rennot pellavaiset H&M housut joihin olen todella tyytyväinen, koska ne ovat vilpoisimmat pitkät housut koskaan ja olivat niin halvat, että ostin kerralla kolmet. Yläosa luomupuuvillainen tunika. Aurinkosuojahattu koska kasvoni palavat jostain syystä helposti.
Ihanaa kun tarkenee ilman takkia.
Yli +30 on vasta hellettä mistä lähtien se on tippunut +25.
Mustat reisarit, musta teepaita, lippis, Blundstonet
Perse paljaana täällä kekkuloin pikku hönössä, lomalla nääs, kohta baariin. (kulkuset kulkuset kilvan helkkäilee) koska tiut on aisan alla. Varpunen pienoinen ota siemen multa.
-Mikä on maailman homoin nimi?
- P ut1n 😄