Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Mun garderobini on monipuolinen. Aina löytyy yhteensopivaa vaatetta kaikkiin vuodenaikoihin:
Keväällä farkut ja t-paita
Kesällä farkut ja t-paita
Syksyllä farkut ja t-paita
Talvella farkut t-paita ja fleece
Näillä mennään.
Rikkinäiset farkut, t-paita, itte tehty paitis.
Lyhythihainen paita ja joustavat trikoohousut, aina sama, paitsi yöllä ja juhlissa
Mä lähden kohta isoon kauppakseskukseen narubiksuissa.
Puuvilla chinokset beigen värisenä ja pikee paita.
Ohutta kangasta olevat urheiluhousut, toppi ja ruudullinen ohut ja väljä kauluspaita. Kotona etätöissä, meillä ei ole kauhean kuuma sisällä. Ulkoiluun laittaisin shortsit ja topin/väljän t-paidan tai esim väljän kesämekon, riippuen tilanteesta. Toimistolle midimittainen kevyt hame tai pellavahousut ja t-paita, tai joku ohut mutta tarpeeksi peittävä kesämekko.
Kaupoilla kävin "golfasussa", musta shortsihame ja ruudullinen hihaton paitapusero.
(Toi shortsihame on maailman paras keksintö)
Beige T-paitamekko joka on puuvillaa. Helteillä yleensä päällä puuvillaa tai pellavaa ja vaaleita sävyjä!
Päivän asu: likainen t-paita ja pyjamahousut.
Tänään on pellavakankainen mekko.
Väljä pellavamekko. Teen etätöitä. Ihana.
paskaset työhaalarit.täällä näyttää 80% olevan työttömii kotona tukia nostelevia.noh onneks koht leikataa sossu porukalta
Pellavainen maximekko puolipitkillä hihoilla ja alla pyöräilyshortsit ettei mahtireidet hankaa!
Vierailija kirjoitti:
Balenciagan valkoinen silkkinen kesämekko, lierihattu ja aurinkolasit Dolce&Gabbana ja kullanväriset Chanel Parthenon -sandaalit, Vuitton Siracusa laukku. Menee näin arjessa.
Kuulostaa ihanan kevyeltä kesäasulta! Luonnonmateriaalit rules helteellä!
Vierailija kirjoitti:
Kulahtaneet olohousut ja bambukankainen toppi.
Meillä on ilmalämpöpumppu ja joku +22 astetta.
Meillä on markiisit ja +22 astetta.
Pikkuhousut ja löysä puuvillainen toppi. Olen kotiterassilla kahvikupin kanssa. Jos nyt pitäisi lähteä johonkin vetäisin jalkaan löysät viskoosiset housut ja Crocsit.
Töissä mekko ja sandaalit, kotona sitten toinen mekko .