Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?

Vierailija
24.06.2020 |

Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.

Kommentit (587)

Vierailija
581/587 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pukeutua nättiin mekkoon, mutta en kehtaa, kun olen liian vanha. Pelkään näyttäväni naurettavalta.

Milloin on liian vanha nättiin mekkoon? Itse olen kohta 77 ja käytän paljon mekkoja. Ei minua häiritse, mitä muut ajattelevat.

Näin on. Vaatteisiin liittyy paljon turhia rajoittavia uskomuksia. Ne kannattaisi suurelta osin heittää mielestään.

Vierailija
582/587 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ostettu maksimekko ja Adidaksen rantasandaalit.Ikää 44vuotta. En tajua miten nuorempana kestin kun piti helteelläkin olla tiukat farkut! ja keinokuituinen kireä toppi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/587 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut löysät farkut, joku paita (lyhythihainen tai toppi), kesäjakku, nilkkasukat, kengät, pyöräilykypärä.

Vierailija
584/587 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Balenciagan valkoinen silkkinen kesämekko, lierihattu ja aurinkolasit Dolce&Gabbana ja kullanväriset Chanel Parthenon -sandaalit, Vuitton Siracusa laukku. Menee näin arjessa.

Uskallatko ulos noilla rääsyillä? Roadmänit käy päälle..

En tiedä, mitä nämä tällaiset ovat. Ei taida olla minun elinpiirissäni. En vaeltele kadulla yksinäni, vaan auton kyydissä aina kohteeseen, mikä milloinkin on.

Vierailija
585/587 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään palstan trolli kirjoitteli jossain trollauksesta naisesta, jolla on tiukat joogahousut ja iso kaula-aukko. Se oli hauskaa, koska samalla kun luin sitä, mulla oli just sellaiset vaatteet päällä ja on edelleenkin. Kohta vaihdan tiukat housut pois. 

Vierailija
586/587 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä, koiran kanssa lenkillä ja lapsen urheilukisoja seuratessa minulla on urheilusortsit ja hihaton toppi päällä. Jalassa lenkkarit tai Birkenstockit. Päässä lippis muuten, mutta en kyllä töitä tehdessä käytä.

Toimistolla ja kaupungilla päällä on midimittanen hame ja istuva toppi tai t-paita. T-paita toimistolla ja toppi, jos olen menossa vaan vapaa-ajalla jonnekin. Jalassa lenkkarit, Tomsit tai Birkenstockit(ei toimistolla). Vähän tilanteesta riippuen myös käytän isoa lierihattua suojaamassa.

Vierailija
587/587 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pukeutua nättiin mekkoon, mutta en kehtaa, kun olen liian vanha. Pelkään näyttäväni naurettavalta.

Milloin on liian vanha nättiin mekkoon? Itse olen kohta 77 ja käytän paljon mekkoja. Ei minua häiritse, mitä muut ajattelevat.

Näin on. Vaatteisiin liittyy paljon turhia rajoittavia uskomuksia. Ne kannattaisi suurelta osin heittää mielestään.

Itsekin näin kuusikymppisenä usein tuntuu, ettei enää kehtaa käyttää lyhyitä hameita tai mekkoja ulkona. Mutta eipä ole kukaan naureskellutkaan, kun sellaisia olen nyt helteillä pitänyt. Minihame taitaa kyllä jäädä ihan kotikäyttöön nykyisin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän