Kumpaa muuttaisit eläkepäiviksi: Espanjaan vai Italiaan? Aiotko hankkia sieltä oman asunnon?
Itse muuttaisin mieluummin Espanjaan, siellä hintataso halvempi ja rennompaa. Miehellä peritty kolmio lisäksi siellä. Sinne lähdemme joskus sitten pysyvästi.
Kommentit (23)
En ikinä haluaisi muuttaa täältä mihinkään.
Just ostettiin mökki maalta, mihin muutetaan eläkepäiviksi.
Italiaan ehdottomasti. Italia on Ranskan jälkeen minun lempimaani. Mieleistäni kulttuuria suunnattomasti.
Ranskaan mieluummin, Espanja on liian kuiva
Vierailija kirjoitti:
En ikinä haluaisi muuttaa täältä mihinkään.
Just ostettiin mökki maalta, mihin muutetaan eläkepäiviksi.
Äskettäin ostin rivitalon pätkän. Muutan sinne kun jään eläkkeelle. Pääsen vapaasti reissuun kun ei huolta ylöspidosta.
Vierailija kirjoitti:
Mäntyharjulle
Randelinin Kaken naapuriin niin ei tarvitse musiikkia erikseen.
Sinne vaan vuosi vuodelta helvetillisempiin helteisiin kielitaidottomina vanhuksina kuormittamaan erikoissairaanhoitoa. Vttu te olette tyhmiä.
Italiaan. Espanjassa on liikaa junttisuomalaisia Marbellassa ja muualla.
Ei me edelleenkään olla menossa mihinkään.
Italian pohjoisosiin. Paras ruoka eikä ole liian kuivaa ja kuumaa.
Sinne vaan vuosi vuodelta helvetillisempiin helteisiin kielitaidottomina vanhuksina kuormittamaan erikoissairaanhoitoa. Vttu te olette tyhmiä.
Muutin Italiaan kun jäin eläkkeelle ja mies seuraa kohta perässä.
Kieltä oppii joka päivä lisää, ei mitään ongelmaa. Toki olen oppinut jo perusfraasit vuosien lomien aikana mutta nyt paikallisten seassa on vaan opittava.
Me nautimme lämmöstä, ei mitään rasitusta vielä. Ehkä sitten 15-20v päästä alkaa kuumottamaan.
Olen myös paljon terveempi ja paremmassa kunnossa kuin mitä Suomessa joten en usko että kuormitan mitään. Lääkäri on edullinen ja tulee kotiin jos tarvitsen.
Tyhmä on vain se joka ei tavoittele unelmiaan:)
Italiassa on kauniimmat prostituoidut ja paremmat pitsat.
Minun eläkepäivilläni Espanjassa ja Italiassa kärventyy kuoliaaksi, joten en taida.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa on kauniimmat prostituoidut ja paremmat pitsat.
Prosset lähinnä Romaniasta, joten mene ennemmin sinne.
Tekisin kompromissin ja muuttaisi Korsikalle.
Espanjassa ollut jo vuosia kakkosasunto . Siellä sitten asutaan eläkepäivät. Italia on kyllä myös upea . Italiassa muuttaisin Garda tai Comojärvelle
Vierailija kirjoitti:
Ei me edelleenkään olla menossa mihinkään.
Te vaan " ootte". Menee se elämä niinkin.
Espanjan Pyreneet olisivat kiintoisat. Aurinkorannikolle en muuttaisi. Alsage olisi haaveena, mutta on nykyään kallista seutua.
Madeiralle jos ulkomaille muuttaisin