Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Puuvillashortsit, t- paita, pikkarit, rintsikat ja ulos mennessä vielä tennarit jalkaan. Ulkoilua tänään koiran kanssa. Muuten päivä kulunut mukavasti sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikroshortsit ja toppi.
Miksi nostit esiin vanhan ketjun jossa kysyttiin "miten pukeudut näin helteellä", kun helteistä ei ole vielä tietoakaan?
kuukuppi, alushousut ja pyjama (lomapäivä)
Miniminihame ja toppi sekä ei missään nimessä pikkareita alle!
Helteitä odotellessa villapaita päällä.
Rintsikat, hihaton toppi, hihaton pitkä toppi, paita jossa 4/4 hihat. Siis kaksi toppia ja pusero. Jalassa pitkät lekkinsit. Ja sukat jalassa. Olen lihava joten pakko pukeutua peittävästi, edes koiraa ei voi ulos viedä vähissä vaatteissa, muuten hoikat, ruskettuneet kesäihmiset saavat verkkokalvoillensa vertavuotavia haavoja.
Minulla oli ulkona päällä pohkeenmittainen ja 3/4-hihainen vihreä mekko, alla farkut. Jalassa lenkkarit.
Tänään 14 c ja puolipilvistä joten caprilegginsit, löysä toppi ja ohut, edestä avoin nilkkapituinen neuletakki.
Löysin eilen H&&m:n miestenosaston alerekistä löysän,puolihihaisen,edestä napitettavan paidan jossa violetilla pohjalla MusicTelvision (Mtv) logoja. Ihastuin ja ostin,itselleni siis. On muuten tosi hyvä päällä, vilpoisampi kuin joku kireä narutoppi! Ja kuviot vie nuoruuteen <3
Päällä siis tämä miestenpaita, tuubitoppi,farkkusortsit ja läpökkäät.
Lyhythihainen pellavapaita ja pitkät pellavahousut. paidan alla vielä tavallinen puuvillainen t-paita varmuuden vuoksi, ettei iho vilku, koska pellavapaita on lyhythelmainen. Tosi hyvin hengittävää matskua, tuntuu hyvältä päällä. Lippalakki ja aurinkolasit lisäksi.
aluskerta merinovillaa: bokserit-t-paita-sukat, päällä maastokuvio housut, jalassa saappaat. ukko pyörii pihalla sortsit jalassa, ilman paitaa ja kenkiä. sitä en ole koskaan ymmärtänyt, kun ukon-retale on paljainjaloin keväästä syksyn pakkasiin asti, niin miten hitossa voi tarjeta? ja talvella käyttää jotain paljasjalka kenkiä, missä pohjat on joku 3milliä paksut, eikä muka jalat palele. en vaan tajua. pitää varmaan itsekin kokeilla olla tämä kesä ilman kenkiä.
Nahkaiset ylipolvensaappaat, vaarivainaan karvareuhka ja lei.
Asun ihan etelässä, ja täällä keväinen ilma 26 celsiusastetta. Tullut jo yli kymmenen vuotta vietettyä täällä, missä pitkät kesät voivat olla jopa 40-asteisia, niin tämä tuntuu vielä viileältä. Siksi nyt pitkät kollarit ja fleece liivi teepaidan päällä. sisätossut.
Vierailija kirjoitti:
Tänään 14 c ja puolipilvistä joten caprilegginsit, löysä toppi ja ohut, edestä avoin nilkkapituinen neuletakki.
Caprit on taas pop! Samoin pitkät topit lannefarkkujen ja muiden matalien housujen kanssa. Tevetuloa y2k muoti, itse tykkään. Balleriinoja näkyy taas! Tälle tyylille valitettavasti pitää olla aika paljon hoikempi varsi, verrattuna korkeavyötäröisiin mammafarkkuihin tms.
milavida kirjoitti:
Minulla oli ulkona päällä pohkeenmittainen ja 3/4-hihainen vihreä mekko, alla farkut. Jalassa lenkkarit.
Tuliko Kalevan Prismassa poikettua??
Rintsikat ja ylipolven ohut mekko, ei pikkareita.