Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Polviin asti ulottuva kukkamekko. Ekaa kertaa 16-vuotisen työurani aikana MEKKO päällä töissä. Tuntuu oudolta.
Hihaton mekko, joka on tosi ilmava ja löysä. Ei kinnaa makkaroiden väliin hiostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinivalkoraidallinen trikoomekko noin polveen, valkoiset tennarit. Ja lahkeelliset alushousut ja rintsikat tietty.
Luin että trikootakki ja mietin että aika rohkea asu. 🤣
Ohut kukkahame, polveen asti. Ihana, tuntuu kuin päällä ei olisi mitään.
Väljä lyhyt röyhelötoppi Zarasta, tämäkin on mukava päällä ja viileä.
Polvipituinen kesämekko, trikoota. Sandaalit
Lyhythihainen, väljä ruutupaita vilpoista viskoosia, alla olkaintoppi ja farkkusortsit. Ulos kun lähden laitan tennarit jalkaan ja lierihatun päähän.
Olen näin nelikymppisenä huomannut että ohut ja väljä puolihihainen/pitkähihainen topin päällä on viileämpi kuin pelkkä ihomyötäinen toppi! Samalla suojaan olkapäissäni olevat tatuoinnit.
Tänään on ihan kotipäivä, päällä löysät pellavashortsit ja bändipaita. Jos lähtisin johonkin, vaihtaisin housuiksi leveälahkeiset pellavahousut, bändipaita jäisi yläosaksi ja jalkaan tennarit. En viihdy hameissa tai mekoissa vaan aina housut jalassa.
Valkoiset t-paita ja hörhelöinen maksihame. Jos pitää lähteä kotipihasta niin lisäksi ohut pitkä farkkuliivi kun ei rintsikoita. Jalassa kotona Crocs jäljitelmät, muualla lenkkarit
Musta pellavainen spagettiolkaiminen pohjepituinen mekko. Rannalle mennessä laitan uimapuvun ja sen päälle reikäkirjaillun mekon.
Alusvaatteet ja hihaton maksimekko. Meen koht töihin siellä pitää laittaa farkut, t- paita ja sukat, onneksi on hyvä ilmastointi.
Vierailija kirjoitti:
Istun pikkuhousut ja t-paita päällä kotona.
Itsehän olen älästi kotona. Roskatkin voi vielä yöllä taloyhtiössä kenenkään huomaamatta älästi.
Mustat tajtsit ja oranssi löysä pusero .Olen menossa töihin ...
Pitkä hihaton pellavamekko kuten aina helteillä, ballerinat kun ulos menen. Lierihattu ja aurinkolasit.
Balilta 15v sitten ostettu batiikkimekko ohutta puuvillaa. Pikkarit. Äsken biksut kun olin uimassa
Sininen halatti ja turbaani. Joskus pukeudun nahkaan ja karvoihin eli naturel.Tosin jonkinlainen kalukukkaro on hyvä olla. Varsinkin kirkossa ja kirjastossa käydessä.
Tänään urheilusortsit, t-paita ja varvassandaalit.
Mökillä ollaan, mökin piha on suojainen ei naapureita muutenkaan ole lähellä. Eli nakkena mennään jokunen päivä, Juhannukseen saakka. Silloin tulee vieraita ja päälle laitetaan bikinit + kevyt kesähame.