Mistä tietää että vaimo masturboi salaa?
Mulla on epäilys että vaimoni masturboi salaa ja aika usein, mutta normi seksiä ei harrasteta kuin 2-3 kertaa kuussa. Se on toki mahtavaa ja luulen että se määrä riittää vaimolle, mutta silti hän haluaa nimenomaan runkata? Kun kysyin tästä hän kategorisesti kielsi masturboivansa. Mistä tietää milloin nainen on runkannut?
Kommentit (52)
Sen tietää siitä, että vaimo on iloinen ja hyvällä tuulella!🐍
Siitä, että mm. Itsetyydytysvälineet vaihtavat itsestään paikkaansa. Ja todennäköisesti saat vähemmän seksiä kun nainen on hoidellut itsensä eikä tarvitse sinun sotkevaa munaasi siihen touhuun. Ja jos kysyt, että onko hän tyydyttänyt itseään, niin melko varmasti valehtelee, ettei ole. Näin ainakin meillä.
Oma puoliso haluaa orgasminsa jälkeen kovaa panoa joten en havaitse virhettä.
No saako vaimosi orgasmin yhteisestä seksistä vai onko se vain sinun tyydyttämistäsi?
Vierailija kirjoitti:
No saako vaimosi orgasmin yhteisestä seksistä vai onko se vain sinun tyydyttämistäsi?
Se kolmas vaihtoehto, hänen täydellinen hedonisminsa.
Eikös sen kuule? Itse en pysty olemaan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sen kuule? Itse en pysty olemaan hiljaa.
Ai työpaikalle asti?
tiedät että vaimosi on runkannut salaa, kun hän hymyilee sinulle. seksi tekisi saman, mutta tarpeeksi on tarpeeksi
Minkä takia ei saisi masturboida jos siltä tuntuu? Pysyy paikat kunnossa ja olo tyydytettynä. Väitätkö sinä ettet koskaan tee sitä itse. Meillä vaimo tekee sen aina kun sitä tuntuu ja jos minulla ns. veto pois eikä salaa sitä.
Tyytyväinen ( tyydyttynyt ) vaimo on ilo myös itselleni.
M56.
Se on vaan niin työlästä miehen kanssa saada orkku! Yksin on niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että mm. Itsetyydytysvälineet vaihtavat itsestään paikkaansa. Ja todennäköisesti saat vähemmän seksiä kun nainen on hoidellut itsensä eikä tarvitse sinun sotkevaa munaasi siihen touhuun. Ja jos kysyt, että onko hän tyydyttänyt itseään, niin melko varmasti valehtelee, ettei ole. Näin ainakin meillä.
Näin meilläkin. Miksi vaihtoi paikkaa niin kuulemma pitää pestä välillä 😆joo mä aloin itsekin pesemään tavaroita mitä en käytä. Kun on ylimääräistä aikaa
Kerran, kun oltiin pantu paljaalla ja tyttis pelkäs olevansa raskaana, niin yhtenä aamuna herätti mut ja hihkui, että sen kuukautiset olivat alkaneet. Kysyin että mistä se tietää, niin sanoi että kokeili pimppiä ja pyyhki märät lakanoihin ja se olikin verta. Heräsin sit parin tunnin päästä ja totesin, että lakanoissa oli kahden sormen veriset jäljet. Menkkojen tarkistamiseen olisi riittänyt yksikin.
Vaimoni on äreä jos ei saa tarpeeksi orgasmeja viikossa. Kun tulen esim: töistä ja hän on oikeen hyväntuulinen tiedän että on ollut oma kivaa mutta, mikäs siinä.
Minun kohdallani sen ainakin huomaa siitä, että olen paremmalla tuulella :D
En nyt tiedä kuinka "salaa" masturboin. Suhteeni on sellainen, tai mies on sellainen, että hänelle on jotenkin vaikeaa kertoa itsetyydytyksestä.. ex-miehen kanssa oli helppoa puhua asiasta koska hän suhtautui siihen hyväntuulisesti tai kiihottuneesti. Asiayhteydestä riippuen. Hän myös osti minulle dildon<3
Nykyinen mies suhtautuu jotenkin että itsetyydytys on häneltä pois? Vaikka -tai ehkä juuri siksi?- ettei hän kyllä viitsi minua tyydyttää... Seksilelut ovat aivan punainen vaate, ei hän niitä sentään yritä kieltää eikä minulla mitään sellaisia vaikka väriseviä tai muuten toiminnallisia ole vaan pari dildoa, mutta hän kokee ne jotenkin uhkana. En tiedä pitäisikö minun sitten vain olla ilman ja nauttia pikapanosta. Ei mies osaa sanoa miksi kokee noin, mutta itse olen aina varautunut kun hän kysyy olenko käyttänyt dildoa. Sanon heti että en, vaikka on tietenkin selvää että olen kun se on kylppärissä pestynä:D
Meillä tietää siitä kun kysyy, mutta tätä nyt tapahtuu todella harvoin, sillä hän ja niin minäkin saamme toisiltamme seksiä aina kun haluaa. Ennemmin hän pyytää minua vibraamaan ja dildottamaan itseään, kuin tekee sitä itse. Välillä kyllä kertoo että on "tuhmaillut" yksikseen ja on ansainnut siitä rangaistuksen eli piiskaa tai kunnollisen pakkovibrauksen.
En ole aivan varma pitääkö nämä tunnustukset paikkaansaa, eli keksiikö hän nämä vain saadakseen vähän muunlaista seksiä. Rangaistuksena kiinnitän hänet käsistä ja jaloista joko tuoliin, pöytään tai sänkyyn ensin piiskattavaksi, jonka jälkeen saa "kärvistellä" vähintään puolisen tuntia vibra ja dildo haaroväliin kiinnitettynä. Tämän jälkeen hän on hyvinkin suostuvainen suihinottoon, peppuseksiin tai naitavaksi, jotta pääsisi eroon vibrauksesta.
M48/N39
Meillä siitä, että oli ruokana mitä tahansa maksalaatikosta lohikeittoon, niin kun on salaattia missä on kurkkua, vaikka ei sovi edellämainittuihin ruokiin. Johtuu siitä, että vaimo tyydyttää itseään isoilla kurkuilla ja sitten käyttää salaatissa, toki päällä on kortsu ja huolellinen pesu. Olen kerran vahingossa nähnyt ja hän ei tiedä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä siitä, että oli ruokana mitä tahansa maksalaatikosta lohikeittoon, niin kun on salaattia missä on kurkkua, vaikka ei sovi edellämainittuihin ruokiin. Johtuu siitä, että vaimo tyydyttää itseään isoilla kurkuilla ja sitten käyttää salaatissa, toki päällä on kortsu ja huolellinen pesu. Olen kerran vahingossa nähnyt ja hän ei tiedä sitä.
Kerro tuo tilanne, kun näit hänet kurkun kanssa ja miksi ei huomannut sinua.
Ei mistään jos ei kerro.