Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pituus on naisille niin tärkeää?

Vierailija
21.05.2020 |

Deittipalstoilla -sovelluksissa kaikki naiset hakee yli 180-senttistä miestä, tai nykyään miehen pitää olla melkeinpä vähintään 185 cm. Ja alle 175 cm miehillä ei ole mitään jakoa noilla markkinoilla.

Miksi miehen pituus on niin hirveän tärkeä asia naisille? Sillehän ei mies voi edes tehdä mitään, toisin kuin esim. ylipainolle, jonka saa laihduttamalla pois.

Kommentit (271)

Vierailija
181/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa taas paljon suoranaista miesvihaa. Mutta taitaa olla päivän ilmiö. Sinänsä outoa, koska elämme yhdessä maapallon tasa-arvoisimmista maista.

Vierailija
182/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää, että mies on edes samanpituinen kuin minä, eli 170cm.

Mutta painoa täytyy olla enemmän. Seurustelin kerran miehen kanssa joka oli 173cm ja painoi 65kg ja itse painoin 59kg. Mua ahdisti tuo liian pieni painoero ja sairastuin syömishäiriöön. :/

Ei vttu miten kylkiluu voi nainen olla?

Aina yllättää miten miehen olemisesta riippuvaisia loiseläimiä osa naisista on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää, että mies on edes samanpituinen kuin minä, eli 170cm.

Mutta painoa täytyy olla enemmän. Seurustelin kerran miehen kanssa joka oli 173cm ja painoi 65kg ja itse painoin 59kg. Mua ahdisti tuo liian pieni painoero ja sairastuin syömishäiriöön. :/

Sama täällä. Olen 168 ja jos mies on suunnilleen sen pituinen, se riittää oikein hyvin. Mutta minua selvästi rotevampi saisi kyllä olla. Tapailin jonkin aikaa noin itseni pituista miestä, joka painoi varmaan max muutaman kilon enemmän kuin minä (itse tuolloin n. 53kg). Ei tullut mitään, tunsin itseni miehen seurassa epämiellyttävän isoksi, varsinkin seksin aikana. Mies myös vihjaili painostani, joka oli mitä ilmeisimmin hänestä liikaa.

Ei yhtä pientä miestä enää kiitos.

Vierailija
184/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailr tvija kirjoitti:

Parhaat petikumppanit on olleet 168cm ja 173cm.

Molemmat hoikkia ja jänteviä, ei yhtään kömpelöitä eikä lössistelijöitä.

Villejä.

Huonoimmat on olleet 195cm ja 193cm.

Tylsiä ja laiskanpuoleisia, tai silleen ei yhtään kiihkeitä ja villejä.

Varmasti hyviä sellaisille naisille, jotka nauttivat pelkästä ns. hellästä ja hitaasta.

Kokemukseni mukaan lyhyemmillä on enemmän tulta sielussa ja leuka pystyssä.

Asennetta josta sytyn.

Minuun tekee suuren vaikutuksen, kun lyhyempi mies tulee iskemään. Siinä on sitä todellista itsevarmuutta.

Tarkkaanpa tiedät jokaisen petikumppanisi pituuden ja muistatkin vielä. Kosahti provo siihen. 2/5

Vierailija
185/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailr tvija kirjoitti:

Parhaat petikumppanit on olleet 168cm ja 173cm.

Molemmat hoikkia ja jänteviä, ei yhtään kömpelöitä eikä lössistelijöitä.

Villejä.

Huonoimmat on olleet 195cm ja 193cm.

Tylsiä ja laiskanpuoleisia, tai silleen ei yhtään kiihkeitä ja villejä.

Varmasti hyviä sellaisille naisille, jotka nauttivat pelkästä ns. hellästä ja hitaasta.

Kokemukseni mukaan lyhyemmillä on enemmän tulta sielussa ja leuka pystyssä.

Asennetta josta sytyn.

Minuun tekee suuren vaikutuksen, kun lyhyempi mies tulee iskemään. Siinä on sitä todellista itsevarmuutta.

Tarkkaanpa tiedät jokaisen petikumppanisi pituuden ja muistatkin vielä. Kosahti provo siihen. 2/5

Siis miten en muka tietäisi?

Vai luuletko, että jostain yhden illan jutuista kyse?

Näköjään ottaa joillakin koville, ettei kaikki naiset preferoikaan pitkiä miehiä.

Vierailija
186/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdas on edelleen ihanne miehen malli näinkin tasa-arvoisessa ja feministisessä maassa

Vierailija
187/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan haaveilen, että voisin seisten halatessa painaa pääni miehen rintaa vasten ja mies painaisi leukansa päätäni vasten. Ei tule tapahtumaan. Olen 187 cm ja mieheni 172 cm. Ei viitsisi laittaa sitä tuolin päälle seisomaan.

Itse olen miehenä 187 cm ja ei ole koskaan tullut Helsingissä vastaan itseni pituistsa naista. Ihme ja kumma, että näistä pituusjankkausketjuista löytyy näitä +185 cm naisia roppakaupalla. Statistiikka naisten pituudesta ja havainnot reaalimaailmasta tukevat teesiä, että jengi esittää täällä pitkää privoilutarkoituksessa. Toki voit olla tuon 187, mutta toista ei kyllä tähän ketjuun voi tilastojen todennäköisyyksien mukaan enää eksyä. Ja minun näkemykseni asiaan: pidän pienistä ja siroista naisista ~175 cm tai alle. Ihan sama asia, että naiset preferoivat pitkiä miehiä.

Onko tässä ketjussa siis ollut muita yli 180 senttisiä naisia?

Itse olen spotannut vain 175-178 senttisiä tuon yhden 187cm lisäksi.

Jotain on voinut mennä epähuomiossa ohikin, mutta aika liioiteltua nyt tuo sinun ”roppakaupalla”

Kumma juttu, että pituuskeskusteluun tulee poikkeuksellisen pitkiä naisia paikalle. Ihmeellistä suorastaan. Mitenhän ne tänne löytää?

Vierailija
188/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162 cm nainen ja 170 cm mies riittää hyvin. Enemmän häiritsee, jos on liian pitkä eli yli 180 cm. Mielestäni on kiva, kun silmät on suunnilleen samalla tasolla seistessä ja pussailu ja halailu on myös helpompaa. Jos menee paljon alle tuon 170 cm, niin silloin mies olisi ruumiin rakenteeltaan liian siro, koska haluan, että on kuitenkin sopusuhtainen vartalo, eikä lyhyt ja leveä.

Vierailija
189/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan seurustella pitkän miehen kanssa, koska suhteen fyysinen puoli on minulle hyvin tärkeä. Olen itse pitkän nainen. Pidän pitkää miestä haluttavana. Lyhyt mies ei kiinnosta seksuaalisesti. Se on myös miehen etu: jokainen kai haluaa olla suhteessaan haluttu.

Mitä nämä miinuspeukuttajat meinaavat? Että ei ole hyvä juttu, että nainen haluaa miestään?

Vierailija
190/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voisi vähempää kiinnostaa miehen pituus, eli en osaa sanoa miksi se on joillekin naisille niin tärkeää.

Vierailija
191/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon itsetunnon omaavat naiset ne jauhaa pitkistä miehistä.

Vierailija
192/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite halusin aina pitkän miehen. Olen 167cm, mieheni 168cm. Kivaa, kun mies on niin paljon itseäni pidempi 💖

Vierailija
193/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa taas paljon suoranaista miesvihaa. Mutta taitaa olla päivän ilmiö. Sinänsä outoa, koska elämme yhdessä maapallon tasa-arvoisimmista maista.

Ei ole miesvihaa jos sanon että biologinen preferenssi on se että haluaa itseään pidemmän miehen. Ja jotkut haluavat huomattavasti itseään pidemmän.

Onko se sitten naisvihaa myös että sanoo että haluaa kauniskasvoisen tai symmetrisillä rinnoilla varustetun naisen? Kun ei kaikilla naisilla ole noitakaan.

Vierailija
194/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat taas nähdä mitä haluavat.

Ilmeisesti vain pitkiä miehiä hypettävien naisten mielipiteet hyväksytään naisten mielipiteiksi, ja esim. minut leimataan lyhyeksi katkeraksi mieheksi kun kerron etten tykkää itseäni pidemmistä miehistä.

Noh ei yllätä, sillä perusnainen haluaa ison miehen ja miehet haluaa perusnaisen, eli vain perusnaisen mielipiteet kiinnostaa.

Vierailija
195/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa naisista on luonteeltaan miehen kylkiluita, sellainen se biologinen prefenssi joka näkyy keskivertoihmisen pariutumisessa hyvin vahvasti.

Vierailija
196/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin luonnollista, että mies on isompi. Uroksen on kyettävä puolustamaan perhettä. Siksi terveys ja koko merkitsevät.

Vartalon koko ei vaan liity tuohon oikeastaan ollenkaan, ainakaan pituus.

Miehillä on lähtökohtaisesti paljon voimaa - jopa 60% enemmän kuin naisilla. Myös lyhyillä miehillä.

Olen pitkä nainen ja minut on heittänyt kevyesti sänkyyn mies, joka oli ehkä 168cm ja hoikka.

Tosi jäntevä kyllä, luultavasti paljon lihasvoimaa.

Mutta silmämääräisesti minua selvästi lyhyempi, ja hoikka. Silti voimakas, ja lisäksi pieni mies on myös useammin ketterä ja vikkelä.

Nämä asiat eivät tule pituudesta.

Luultavasti se on kuitenkin niin, että 180 cm mies on keskimäärin voimakkaampi kuin 170 cm mies. Ja alitajuisesti nainen ehkä näkee tuon pitemmän miehen kyvykkäämpänä puolustamaan perhettä ja siksi tuntee siihen enemmän vetoa.

Tällaiset ulkonäkömieltymykset perustuvat pääasiassa vaistoihin, joten ei kannata yrittää liian paljon rationalisoida niitä. Tosin nykyaikana jotkut mieltymykset varmaan ylikorostuvat sen takia, että naisilla ja miehillä on median ja netin kautta niin paljon vertailukohtia vastakkaisesta sukupuolesta. Ts. naiset näkevät niin paljon miehiä (ja sama toisinpäin), joilla on kaikkia haluttuja ulkoisia piirteitä, että se nostaa keinotekoisesti odotuksia parittelukumppanin suhteen.

Pituudella ja voimalla ei ole mitään korrelaatiota toistensa kanssa. Pituus ei myöskään anna mitään maagisia táppelutaitoja joilla voisi saada lisää turvallisuuden tunnetta. Pituus antaa vain lisää ulottuvuutta mm lyönteihin ja potkuihin. Miten tuo etu kurotaan umpeen lyhyenä miehenä? Olemalla aggressiivinen ja pysymällä/painamalla koko ajan pitemmän päälle. Haluatko että linkkaan sulle potkunyrkkeily otteluita missä lyhyempi antaa pitemmille pojille selkään?

''everybody has a plan until they get punched in the face'' - Mike Tyson 178cm

Et todennäköisesti ihan ymmärrä, mitä korrelaatio tarkoittaa, kun väität noin. Aivan varmasti 180 cm miehellä on KESKIMÄÄRIN enemmän voimaa kuin 170 cm miehellä, koska tuohon pitempään vartaloon mahtuu lähtökohtaisesti enemmän lihasmassaa ja raajoissa on enemmän vipuvartta. Ei ole suoraa korrelaatiota, mutta on silti korrelaatio.

Ei sekään ole sattumaa, että voimamieskisojen osallistujat ovat keskimäärin aika pitkiä, vai kuinka paljon niissä on alle 175 cm miehiä? 

Ihmiset luokitellaan kolmeen eri kehotyyppiin kehon muodon mukaan. Pituus ei tarkoita automaattisesti voimaa.

http://zenhance.fi/mitakehotyyppiasinaolet/

Aivan, ei automaattisesti, mutta roteva 180 cm mies on voimakkaampi kuin roteva 170 cm mies, eikö niin? Ja siksi 180 cm mies on KESKIMÄÄRIN voimakkaampi kuin 170 cm mies. En tiedä, miksi ihmisten on usein niin vaikea ymmärtää käsitteitä keskiarvo ja keskimäärin. Kun tarkastellaan isoja joukkoja ja vertaillaan sellaisia keskenään, niin puhutaan aina keskiarvoista. 

En silti suosittele lähtemään haastamaan riitaa jonkun lyhyemmän takia sillä oletuksella että kun olet hieman pitempi niin ja hieman voimaakkaampi että automaattisesti voitat.

Vierailija
197/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 159 ja 175-180 on mulle optimaalisin. Siinä mahtuu toisen kainaloon hyvin eikä tarvitse kurkotella halatessa ym. Pituus ei mulle kuitenkaan olen kynnyskysymys ja lyhin poikaystävä onkin ollut 168.

Vierailija
198/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite halusin aina pitkän miehen. Olen 167cm, mieheni 168cm. Kivaa, kun mies on niin paljon itseäni pidempi 💖

Minkälaisia haasteita tuo äärimmäisen massiivinen pituusero tuo parisuhteeseen?

Vierailija
199/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä eniten tässä ketjussa hämmentää se, että joidenkin mielestä viestin on pakko olla provo, jos joku tietää petikumppaneidensa pituuden ja vielä _muistaa ne_

Omg elämme eri maailmoissa todella :Ddd

Vierailija
200/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset ovat romuluisia. Pienet ihania kainalossa.

Moi, lyhyt nainen. Joopa joo, huippumalleja yhdistävä tekijä on romuluisuus. :D

On ne oikeasti aika isoja, vaikka ovatkin hoikkia ja gasellimaisia.

Pitkä nainen on lähtökohtaisesti isompi kuin lyhyt nainen, vaikka se pitkä olisi hoikempi/siromman näköinen kuin se lyhyt.

Tämän huomaa myös niistä kuvista, joissa mallit on niiden perus 165cm ja vähän pyöreiden fanien kanssa.

Lyhyt on pienempi, vaikka olisi vähän pyöreä.

Minusta (pitkä ja hoikka) ja ystävästäni (lyhyt ja pyöreä) otetuissa yhteiskuvissa minä olen selvästi isokokoisempi kaikin puolin.

Ja sitten ihmetellään, miksi lapsilla ja nuorilla on syömishäiriötä, kun huippumallit leimataan ISOKOKOISIKSI...

Miksi siinä isokokoisuus pitää nähdä negatiivisena?