Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eläimet pitävät joistakin ihmisistä niin paljon?

Vierailija
24.09.2020 |

Tiedättekö niitä ihmisiä, joiden lähelle omat ja muidenkin lemmikit hakeutuu selkeästi eniten. Seuraavat minne hän menee ja tarjoavat mahaansa rapsutettavaksi. Millaisista ihmisistä esim kissat ja koirat tykkäävät?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttien, hyväntahtoisten  ja rauhallisten, jotka eivät hössöta eläintenkään kanssa vaan antavat niiden tulla vaivihkaa.

Vierailija
2/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös laittanu merkille että oon tämmönen ihminen myös ja oon kasvanut puolet lapsuudesta kissojen ja koirien seurassa. Vieläkin tykkään todella paljon kissoista ja koirista vaikka mulla ei oo lemmikkejä tällä hetkellä. Voisin silitellä kissoja ja koiria kaikki päivät ja leikkiä niiden kanssa jos vaan olis mahdollisuus. Ehkä vielä joskus erakoidun erämaamökkiin eläinlauman kanssa tulevaisuudessa.

T: M26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan kotieläimet, jotka hakeutuvat ihmisten lähelle, hakeutuvat yleensä kenen tahansa ihmisen lähelle. Ei niillä erityisiä suosikkeja ole, paitsi tietysti omistajat ja muut tutut.

Vierailija
4/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen ihminen. Eläimet hakeutuvat luokseni. Jopa koira, joka on aiemmin suhtautunut agressiivisesti kaikkiin vieraisiin ihmisiin, kääntää minulle vatsansa ja antaa rapsuttaa. Vanhempani ovat kertoneet, että ala-aste ikäisenä olin pelastanut työkseni hyönteisiä.  Joku outo kontakti minulla on eläimiin, en tiedä miksi.

Vierailija
5/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne eläimet haketuuu täysien mulqujenkin seuraa koirat varsinkin monilla on täys pässi isäntä. Kyllähän ne niistä tykkää jotka ei tee niille hoitotoimenpiteitä ja syöttää vaan herkkuja ei siihen mitään sen kummempaa ihanaa luonnetta tarvi. Koirat ovat noolipers*eitä.

Vierailija
6/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran parisen sataa lokkia laskeutui taivaalta kadulle eteeni riviiin osoittamaan kunnioitustaan.

Vierailija
7/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulen, että yksi on se, että jos tykkää eläimistä oikeasti ja hössöttämättä, niin ne aistii sen. Itse kun näen eläimiä, tulee endorfiineja, eli siis hyvä ja seesteinen olo ihan niiden läsnäolosta, sen ne varmaan aistii.

Vierailija
8/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on siis myös asperger ja oon muita rauhallisempi luonne. Mutta inspiraation iskiessä se iskee todella lujaa ja voin muuttua myös aika puheliaaksikin hetkeksi.

-2

Vierailija
9/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä eläimet pitävät niistä ihmisistä, jotka niiden näkökulmasta eivät käyttäydy ja elehti arvaamattomasti tai pelottavasti. Myös ihmisen haju voi miellyttää tai olla miellyttämättä eläintä.

Vierailija
10/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kissoja ja koiria, joista kissani ovat olleet valikoivampia ihmisten suhteen.

Muistan yhden naapurin , joka kehui tulevansa eläinten kanssa hyvin toimeen ja marssi meille rapsuttelemaan kissaan. Kissa ampaisi heti pois, eikä suostunut tulemaan esille kuin vasta naapurin lähdettyä.  Ehkä kissa vaistosi, etten pidä naapurista?

Vierailija
11/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon allerginen ja siksi yritän vältellä eläimiä. No ne sitten aistii sen ja tulee luo. Ne arimmatkin kissat tunkee mun syliin esim. juhlissa, vaikka muita välttelevät.

Toisaalta näytän varmaan myös kiltiltä, koska lapsetkin hakeutuu aina just mun seuraan.

Vierailija
12/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole hyvä ihmisten kanssa. En ole mikään mulkku tai käyttäydy huonosti, mutta en vain osaa olla monienkaan ihmisten seurassa omana itsenäni. Sen sijaan eläinten kanssa olen aina ollut erittäin luontevasti. Koen että osaan "lukea" eläimiä niin helposti, eikä se varmaan ole kaikille yhtä helppoa. Kaikkien sukulaisteni eläimet rakastavat minua (hyi kuulostaa kamalalta itsekehulta, mutta niin se vain näyttää olevan).

Vierailija
13/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

City-kanit loikkii aina mukana ja kaikkialla missä olenkaan.

Vierailija
14/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran parisen sataa lokkia laskeutui taivaalta kadulle eteeni riviiin osoittamaan kunnioitustaan.

Tämä. Lokit järjestivät kolmena keväänä ihanan, runollisen näytöksen minulle ja koiralleni kun ne saapuivat kotiin Suomeen <3 Uskomattoman liikuttavaa ja kaunista.

Vierailija
15/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon allerginen ja siksi yritän vältellä eläimiä. No ne sitten aistii sen ja tulee luo. Ne arimmatkin kissat tunkee mun syliin esim. juhlissa, vaikka muita välttelevät.

Toisaalta näytän varmaan myös kiltiltä, koska lapsetkin hakeutuu aina just mun seuraan.

Ystäväni on kissoille allerginen ja siksi välttelee niitä ja suhtautuu niihin välinpitämättömästi. Ja joka ikisessä kissataloudessa minne hän menee kissa istuu kohta hänen sylissään...

Vierailija
16/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on kissoille allerginen ja siksi välttelee niitä ja suhtautuu niihin välinpitämättömästi. Ja joka ikisessä kissataloudessa minne hän menee kissa istuu kohta hänen sylissään...

Kissat on syntyjään mulkkuja.

Vierailija
17/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen tähden, että kissat tykkää ihmisistä, jotka ei ole niiden kimpussa ja vaadi huomiota.

Ehkä ne arvelee, että siinä mene lämmin 37asteinen pehmeä patja, joka antaa minun nukkua rauhassa sylissään 🙂

Vierailija
18/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen tähden, että kissat tykkää ihmisistä, jotka ei ole niiden kimpussa ja vaadi huomiota.

Ehkä ne arvelee, että siinä mene lämmin 37asteinen pehmeä patja, joka antaa minun nukkua rauhassa sylissään 🙂

😼

Vierailija
19/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ignoraa elukat täysin. Koirille iskee pakonomainen miellyttämisentarve ja kissat kaiketi yrittää saada tassunsa alle.

Itse olen varsinainen elukkamagneetti, just siksi koska en kamalasti välitä eläimistä. Tykkään niistä toki, mutta mahdollisimman kaukana ja huomaamattomina. En halua vaatteisiini karvaa tai kuolaa, enkä saa mitään irti eläimen rapsuttamisesta. Ja mitä vähemmän otan kontaktia, sitä enemmän elukka tunkee iholle.

Varsinkin koirilta on mahdotonta saada pysyttyä rauhassa. Kaverin koira alkaa nähdessä kiljua ja ryntää jalkoihin kiemurtelemaan pissa lentäen, eikä kuulemma kenellekään toiselle tee niin. Onnekkaat muut...

Vierailija
20/64 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilvenveikot pitää yhtä aina. 🙂