Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pituus on naisille niin tärkeää?

Vierailija
21.05.2020 |

Deittipalstoilla -sovelluksissa kaikki naiset hakee yli 180-senttistä miestä, tai nykyään miehen pitää olla melkeinpä vähintään 185 cm. Ja alle 175 cm miehillä ei ole mitään jakoa noilla markkinoilla.

Miksi miehen pituus on niin hirveän tärkeä asia naisille? Sillehän ei mies voi edes tehdä mitään, toisin kuin esim. ylipainolle, jonka saa laihduttamalla pois.

Kommentit (271)

Vierailija
161/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis Harkimo ei ole pitkä, mutta hänellä on Jethron mukaan pituus oikeassa paikassa. 

"Siinä missä Hyvät herrat -ohjelmassa niin isännät kuin vieraat viuhahtelivat rohkeasti, Jethro ja Hjallis aikovat esiintyä siveellisemmin.

– Toisaalta meillä on Hjalliksen kanssa vähän sellainen raikulipoikien maine, että kyllä tästä on ihan kunnon show tulossa.

– Sitä paitsi, jos meidät meidän viuhahtelut blurrataan, se peittäisi puoli ruutua. Olen itse saunonut useasti Hjalliksen kanssa ja voin vakuuttaa, ettei ainakaan hänellä ole mitään hävettävää"

Vierailija
162/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että yllättävän monella naisella on tuo pituusvaatimus. Monesti lukenut jotain profiilia, että kuulostaapa kivalta naiselta ja sitten siellä lopussa lukee "en syty lyhyistä miehistä, olethan vähintään 185cm" hirvee pettymys.

M37

Hei- minullakin on jotkin kriteerit perusteina, miksi olet jonkun naisen profiilia päätynyt lukemaan. Ei sinullekkaan kuka tahansa kelpaa.

Tämä minua jaksaa aina hämmästyttää: miehillä saa olla ulkonäkökriteerit, sehän on vain biologiaa- mutta auta armias, jos naisella on, niin nainen on pinnallinen ja itsekeskeinen ja TAATUSTI yksin jäävä vanhapiika, joka kelpaa kriteeriensä mukaisella miehelle vain runkkupatjaksi

Älä lässytä. Mies jonka profiilissa lukee, että muut kuin nuoret, isorintaiset ja hoikat älköön vaivautuko, ei saa yhtään yhteydenottoa koska naisten mielestä on sikamaista jos miehelle ei kelpaa normaali nainen. Sen sijaan, naisten ei tule kuluttaa aikaansa niiden miesten kanssa josta eivät ole kiinnostuneita. Ja se on ymmärrettävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat petikumppanit on olleet 168cm ja 173cm.

Molemmat hoikkia ja jänteviä, ei yhtään kömpelöitä eikä lössistelijöitä.

Villejä.

Huonoimmat on olleet 195cm ja 193cm.

Tylsiä ja laiskanpuoleisia, tai silleen ei yhtään kiihkeitä ja villejä.

Varmasti hyviä sellaisille naisille, jotka nauttivat pelkästä ns. hellästä ja hitaasta.

Kokemukseni mukaan lyhyemmillä on enemmän tulta sielussa ja leuka pystyssä.

Asennetta josta sytyn.

Minuun tekee suuren vaikutuksen, kun lyhyempi mies tulee iskemään. Siinä on sitä todellista itsevarmuutta.

Vierailija
164/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että yllättävän monella naisella on tuo pituusvaatimus. Monesti lukenut jotain profiilia, että kuulostaapa kivalta naiselta ja sitten siellä lopussa lukee "en syty lyhyistä miehistä, olethan vähintään 185cm" hirvee pettymys.

M37

Hei- minullakin on jotkin kriteerit perusteina, miksi olet jonkun naisen profiilia päätynyt lukemaan. Ei sinullekkaan kuka tahansa kelpaa.

Tämä minua jaksaa aina hämmästyttää: miehillä saa olla ulkonäkökriteerit, sehän on vain biologiaa- mutta auta armias, jos naisella on, niin nainen on pinnallinen ja itsekeskeinen ja TAATUSTI yksin jäävä vanhapiika, joka kelpaa kriteeriensä mukaisella miehelle vain runkkupatjaksi

En minä sanonutkaan tietääkseni ettei saisi olla. Kerroin vain, että olen huomannut näin monella olevan.

M37

Itse olen käyttänyt lähettämästä viestiä monelle miehelle, kun niillä harrastukset tuntuvat olevan niin tärkeitä, että tulevan kumppanin pitäisi harrastaa samaa- esim himourheilija. Muuten kiva mies, mutta en ole himourheilija. Minäkin tykkään käydä kulttuuritapahtumia, mutta enpä edellyttäisi, että miesystävän niissä pitää käydä. Tai mies tykkää marjastaa ja sienestää- minä en tykkää, mutta siivota ja syödä voin. Te miehet teilaatte monet yhteydenotot naisilta nettideiteillä näillä ehdottomuuksillanne.

Vierailija
165/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villejä.

Varmasti hyviä sellaisille naisille, jotka nauttivat pelkästä ns. hellästä ja hitaasta.

Asennetta josta sytyn.

Minuun tekee suuren vaikutuksen, kun lyhyempi mies tulee iskemään. Siinä on sitä todellista itsevarmuutta.

Minkä nyt ei ole uskottava tämä tarina. Lyhyt , kateellinen mies taitaa täällä mollaa pitkiä miehiä

Vierailija
166/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 178cm pitkä nainen ja kyllä mä pidän itseäni pidemmistä miehistä. Ei sytyttänyt yhtään mies joka pituudeltaan 172cm. Pitkille naisille sillä on merkitystä. Jos olisin itse lyhyempi, niin ei mitään väliä. En halua kyyristellä.

Olen samanpituinen nainen, ja itselleni ei ollut aikaisemmin väliä miehen pituus, mutta kun on tullut mm tanssilattialla ja ekatreffeillä jötetyksi sen takia, että on niin pitkä, niin olen todennut että kannattaa käyttää huonolla itsetunnolla varustetut eli alle 185 cm pitkät huomiotta ja keskittyä hyvällä itsetunnolla varustetut ihon, eli pitkiin miehiin

Tämä on kyllä outoa.

Itse olen 175cm pitkä nainen, enkä ole kuullut ikinä yhdenkään miehen suusta mitään negatiivista pituudestani.

Yleensä siitä ei puhuta mitään, jotkut hehkuttelevat jalkoja.

Mutta siis pituuteni on asia josta en yleensä kuule missään mitään.

Olet varmasti y sukupolven edustajia tai milleniaali? Itse olen X sukupolveen kuuluva ja elänyt nuoruuteni pikkupaikkakunnalla. Olen koko nuoruuteni saanut kuulla ihmettelyä pituudesta, ja miehet joko juosseet karkuun tai halunneet pervoseksiä-ota iso, isolla on isot paikat-tyyliin. Siksi pidän +40vuotiaita ja lyhyitä miehiä jurpoina ja juntteina, joihin ei kannata aikaansa käyttää

Onpa inhottavaa käytöstä.

Voi tosiaan olla sukupolvestakin kiinni; olen myöhäismilleniaali ja hengaan lähinnä milleniaalien ja Z-sukupolven kanssa.

Vierailija
167/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villejä.

Asennetta josta sytyn.

Minkä nyt ei ole uskottava tämä tarina. Lyhyt , kateellinen mies taitaa täällä mollaa pitkiä miehiä

En ole mies enkä lyhyt.

Vierailija
168/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

En minä sanonutkaan tietääkseni ettei saisi olla. Kerroin vain, että olen huomannut näin monella olevan.

M37

Itse olen käyttänyt lähettämästä viestiä monelle miehelle, kun niillä harrastukset tuntuvat olevan niin tärkeitä, että tulevan kumppanin pitäisi harrastaa samaa- esim himourheilija. Muuten kiva mies, mutta en ole himourheilija. Minäkin tykkään käydä kulttuuritapahtumia, mutta enpä edellyttäisi, että miesystävän niissä pitää käydä. Tai mies tykkää marjastaa ja sienestää- minä en tykkää, mutta siivota ja syödä voin. Te miehet teilaatte monet yhteydenotot naisilta nettideiteillä näillä ehdottomuuksillanne.

Ihan vastaavat harrastus vaatimukset kyllä löytyy monilta naisiltakin. Itse olen omia harrastuksia laittanut profiiliin, lisäksi kirjoitin, että "olisi kiva, jos sinut saisi johonkin vaikka joskus mukaankin" , mutta ei siis mitään vaadetta. Eri juttu tietysti miten tuon naiset ymmärtää.

M37

Vierailija
169/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin luonnollista, että mies on isompi. Uroksen on kyettävä puolustamaan perhettä. Siksi terveys ja koko merkitsevät.

Vartalon koko ei vaan liity tuohon oikeastaan ollenkaan, ainakaan pituus.

Miehillä on lähtökohtaisesti paljon voimaa - jopa 60% enemmän kuin naisilla. Myös lyhyillä miehillä.

Olen pitkä nainen ja minut on heittänyt kevyesti sänkyyn mies, joka oli ehkä 168cm ja hoikka.

Tosi jäntevä kyllä, luultavasti paljon lihasvoimaa.

Mutta silmämääräisesti minua selvästi lyhyempi, ja hoikka. Silti voimakas, ja lisäksi pieni mies on myös useammin ketterä ja vikkelä.

Nämä asiat eivät tule pituudesta.

Luultavasti se on kuitenkin niin, että 180 cm mies on keskimäärin voimakkaampi kuin 170 cm mies. Ja alitajuisesti nainen ehkä näkee tuon pitemmän miehen kyvykkäämpänä puolustamaan perhettä ja siksi tuntee siihen enemmän vetoa.

Tällaiset ulkonäkömieltymykset perustuvat pääasiassa vaistoihin, joten ei kannata yrittää liian paljon rationalisoida niitä. Tosin nykyaikana jotkut mieltymykset varmaan ylikorostuvat sen takia, että naisilla ja miehillä on median ja netin kautta niin paljon vertailukohtia vastakkaisesta sukupuolesta. Ts. naiset näkevät niin paljon miehiä (ja sama toisinpäin), joilla on kaikkia haluttuja ulkoisia piirteitä, että se nostaa keinotekoisesti odotuksia parittelukumppanin suhteen.

Pituudella ja voimalla ei ole mitään korrelaatiota toistensa kanssa. Pituus ei myöskään anna mitään maagisia táppelutaitoja joilla voisi saada lisää turvallisuuden tunnetta. Pituus antaa vain lisää ulottuvuutta mm lyönteihin ja potkuihin. Miten tuo etu kurotaan umpeen lyhyenä miehenä? Olemalla aggressiivinen ja pysymällä/painamalla koko ajan pitemmän päälle. Haluatko että linkkaan sulle potkunyrkkeily otteluita missä lyhyempi antaa pitemmille pojille selkään?

''everybody has a plan until they get punched in the face'' - Mike Tyson 178cm

Et todennäköisesti ihan ymmärrä, mitä korrelaatio tarkoittaa, kun väität noin. Aivan varmasti 180 cm miehellä on KESKIMÄÄRIN enemmän voimaa kuin 170 cm miehellä, koska tuohon pitempään vartaloon mahtuu lähtökohtaisesti enemmän lihasmassaa ja raajoissa on enemmän vipuvartta. Ei ole suoraa korrelaatiota, mutta on silti korrelaatio.

Ei sekään ole sattumaa, että voimamieskisojen osallistujat ovat keskimäärin aika pitkiä, vai kuinka paljon niissä on alle 175 cm miehiä? 

Ihmiset luokitellaan kolmeen eri kehotyyppiin kehon muodon mukaan. Pituus ei tarkoita automaattisesti voimaa.

http://zenhance.fi/mitakehotyyppiasinaolet/

Aivan, ei automaattisesti, mutta roteva 180 cm mies on voimakkaampi kuin roteva 170 cm mies, eikö niin? Ja siksi 180 cm mies on KESKIMÄÄRIN voimakkaampi kuin 170 cm mies. En tiedä, miksi ihmisten on usein niin vaikea ymmärtää käsitteitä keskiarvo ja keskimäärin. Kun tarkastellaan isoja joukkoja ja vertaillaan sellaisia keskenään, niin puhutaan aina keskiarvoista. 

Vierailija
170/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin luonnollista, että mies on isompi. Uroksen on kyettävä puolustamaan perhettä. Siksi terveys ja koko merkitsevät.

Miehillä on lähtökohtaisesti paljon voimaa - jopa 60% enemmän kuin naisilla. Myös lyhyillä miehillä.

Olen pitkä nainen ja minut on heittänyt kevyesti sänkyyn mies, joka oli ehkä 168cm ja hoikka.

Mutta silmämääräisesti minua selvästi lyhyempi, ja hoikka. Silti voimakas, ja lisäksi pieni mies on myös useammin ketterä ja vikkelä.

Luultavasti se on kuitenkin niin, että 180 cm mies on keskimäärin voimakkaampi kuin 170 cm mies. Ja alitajuisesti nainen ehkä näkee tuon pitemmän miehen kyvykkäämpänä puolustamaan perhettä ja siksi tuntee siihen enemmän vetoa.

Tällaiset ulkonäkömieltymykset perustuvat pääasiassa vaistoihin, joten ei kannata yrittää liian paljon rationalisoida niitä. Tosin nykyaikana jotkut mieltymykset varmaan ylikorostuvat sen takia, että naisilla ja miehillä on median ja netin kautta niin paljon vertailukohtia vastakkaisesta sukupuolesta. Ts. naiset näkevät niin paljon miehiä (ja sama toisinpäin), joilla on kaikkia haluttuja ulkoisia piirteitä, että se nostaa keinotekoisesti odotuksia parittelukumppanin suhteen.

Pituudella ja voimalla ei ole mitään korrelaatiota toistensa kanssa. Pituus ei myöskään anna mitään maagisia táppelutaitoja joilla voisi saada lisää turvallisuuden tunnetta. Pituus antaa vain lisää ulottuvuutta mm lyönteihin ja potkuihin. Miten tuo etu kurotaan umpeen lyhyenä miehenä? Olemalla aggressiivinen ja pysymällä/painamalla koko ajan pitemmän päälle. Haluatko että linkkaan sulle potkunyrkkeily otteluita missä lyhyempi antaa pitemmille pojille selkään?

Et todennäköisesti ihan ymmärrä, mitä korrelaatio tarkoittaa, kun väität noin. Aivan varmasti 180 cm miehellä on KESKIMÄÄRIN enemmän voimaa kuin 170 cm miehellä, koska tuohon pitempään vartaloon mahtuu lähtökohtaisesti enemmän lihasmassaa ja raajoissa on enemmän vipuvartta. Ei ole suoraa korrelaatiota, mutta on silti korrelaatio.

Ei sekään ole sattumaa, että voimamieskisojen osallistujat ovat keskimäärin aika pitkiä, vai kuinka paljon niissä on alle 175 cm miehiä? 

Ihmiset luokitellaan kolmeen eri kehotyyppiin kehon muodon mukaan. Pituus ei tarkoita automaattisesti voimaa.

Aivan, ei automaattisesti, mutta roteva 180 cm mies on voimakkaampi kuin roteva 170 cm mies, eikö niin? Ja siksi 180 cm mies on KESKIMÄÄRIN voimakkaampi kuin 170 cm mies. En tiedä, miksi ihmisten on usein niin vaikea ymmärtää käsitteitä keskiarvo ja keskimäärin. Kun tarkastellaan isoja joukkoja ja vertaillaan sellaisia keskenään, niin puhutaan aina keskiarvoista. 

Monet tarkastelee vain lähipiiriiään kaikissa asioissa, eivätkä millään ymmärrä ettei se välttämättä vastaa tilastoja tai keskiarvoa.

Vierailija
171/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 178cm pitkä nainen ja kyllä mä pidän itseäni pidemmistä miehistä. Ei sytyttänyt yhtään mies joka pituudeltaan 172cm. Pitkille naisille sillä on merkitystä. Jos olisin itse lyhyempi, niin ei mitään väliä. En halua kyyristellä.

Olen samanpituinen nainen, ja itselleni ei ollut aikaisemmin väliä miehen pituus, mutta kun on tullut mm tanssilattialla ja ekatreffeillä jötetyksi sen takia, että on niin pitkä, niin olen todennut että kannattaa käyttää huonolla itsetunnolla varustetut eli alle 185 cm pitkät huomiotta ja keskittyä hyvällä itsetunnolla varustetut ihon, eli pitkiin miehiin

Tämä on kyllä outoa.

Itse olen 175cm pitkä nainen, enkä ole kuullut ikinä yhdenkään miehen suusta mitään negatiivista pituudestani.

Yleensä siitä ei puhuta mitään, jotkut hehkuttelevat jalkoja.

Mutta siis pituuteni on asia josta en yleensä kuule missään mitään.

Olet varmasti y sukupolven edustajia tai milleniaali? Itse olen X sukupolveen kuuluva ja elänyt nuoruuteni pikkupaikkakunnalla. Olen koko nuoruuteni saanut kuulla ihmettelyä pituudesta, ja miehet joko juosseet karkuun tai halunneet pervoseksiä-ota iso, isolla on isot paikat-tyyliin. Siksi pidän +40vuotiaita ja lyhyitä miehiä jurpoina jää juntteina, joihin ei kannata aikaansa käyttää

Onpa inhottavaa käytöstä.

Voi tosiaan olla sukupolvestakin kiinni; olen myöhäismilleniaali ja hengaan lähinnä milleniaalien ja Z-sukupolven kanssa.

Nuorissa naisissa on pitkiä paljon nykyään ja onneksi muutenkin "erilaisuudesta" on tullut normi. Ja nuorilla on myös hyvä itsetunto, mikä on hyvä asia. 80-luvulla olin teini ja pitkä (177 cm) nainen, niin olin lähinnä friikki. Eka kerran tunsin olevani omieni joukossa 90-luvun alkupuolella Hollantilaisten vaihto-oppilaiden joukossa, jotka olivat myös pitkiä.Hyvä, että asiat ovat muuttuneet parempaan suuntaan- uskon nuorisoon, hyvä hyvä!

Vierailija
172/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä mies valitaan jos johtajan paikka on auki. Pitkällä miehellä on enemmän auktoriteettia. Pitkä on älykkäämpi

Ei oo paljoo näkyny pitkiä koodareita täällä. Ja ei, me ei olla mitään pelien tekijöitä vaan teollisuuden terävintä kärkeä.

Vierailija
173/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M37

Ihan vastaavat harrastus vaatimukset kyllä löytyy monilta naisiltakin. Itse olen omia harrastuksia laittanut profiiliin, lisäksi kirjoitin, että "olisi kiva, jos sinut saisi johonkin vaikka joskus mukaankin" , mutta ei siis mitään vaadetta. Eri juttu tietysti miten tuon naiset ymmärtää.

M37

Ei tuota ymmärrä niin, että on Must, monella miehellä tuntuu olevan ihan Must. Minusta se muu yhteensopivuus on tärkeämpi asia. Harrastuksia voi harrastaa kavereiden kanssa

Vierailija
174/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomautuksena voisin sanoa, että on muitakin keskilukuja, joita pitäisi tarkastella- keskiarvo on se tavallisin , mutta ei välttämättä paras. Esim moodi , mediaani ja keskihajonta keskiarvon lisäksi kertoisivat paljon enemmän

Vierailija
175/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan haaveilen, että voisin seisten halatessa painaa pääni miehen rintaa vasten ja mies painaisi leukansa päätäni vasten. Ei tule tapahtumaan. Olen 187 cm ja mieheni 172 cm. Ei viitsisi laittaa sitä tuolin päälle seisomaan.

Itse olen miehenä 187 cm ja ei ole koskaan tullut Helsingissä vastaan itseni pituistsa naista. Ihme ja kumma, että näistä pituusjankkausketjuista löytyy näitä +185 cm naisia roppakaupalla. Statistiikka naisten pituudesta ja havainnot reaalimaailmasta tukevat teesiä, että jengi esittää täällä pitkää privoilutarkoituksessa. Toki voit olla tuon 187, mutta toista ei kyllä tähän ketjuun voi tilastojen todennäköisyyksien mukaan enää eksyä. Ja minun näkemykseni asiaan: pidän pienistä ja siroista naisista ~175 cm tai alle. Ihan sama asia, että naiset preferoivat pitkiä miehiä.

Vierailija
176/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan haaveilen, että voisin seisten halatessa painaa pääni miehen rintaa vasten ja mies painaisi leukansa päätäni vasten. Ei tule tapahtumaan. Olen 187 cm ja mieheni 172 cm. Ei viitsisi laittaa sitä tuolin päälle seisomaan.

Itse olen miehenä 187 cm ja ei ole koskaan tullut Helsingissä vastaan itseni pituistsa naista. Ihme ja kumma, että näistä pituusjankkausketjuista löytyy näitä +185 cm naisia roppakaupalla. Statistiikka naisten pituudesta ja havainnot reaalimaailmasta tukevat teesiä, että jengi esittää täällä pitkää privoilutarkoituksessa. Toki voit olla tuon 187, mutta toista ei kyllä tähän ketjuun voi tilastojen todennäköisyyksien mukaan enää eksyä. Ja minun näkemykseni asiaan: pidän pienistä ja siroista naisista ~175 cm tai alle. Ihan sama asia, että naiset preferoivat pitkiä miehiä.

Onko tässä ketjussa siis ollut muita yli 180 senttisiä naisia?

Itse olen spotannut vain 175-178 senttisiä tuon yhden 187cm lisäksi.

Jotain on voinut mennä epähuomiossa ohikin, mutta aika liioiteltua nyt tuo sinun ”roppakaupalla”

Vierailija
177/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy myös Suomen rikkain kymmenys aina paikalta varallisuusketjuista. Hämmästyttävää tilastollisesti.

Vierailija
178/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta mitä alle 165cm miehet voi tehdä on olla lisääntymättä.

Huh. läheltä liippasi.

-167 cm

Vierailija
179/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten pituusrasismi on todellakin hämmentävä ilmiö. Kyselyssä yli 50 prosenttia ilmoitti, ettei lähtisi edes treffeille itseään lyhyemmän miehen kanssa. Ja pituus todellakin asia, mitä et voi itsessäsi mitenkään muuttaa.

Vierailija
180/271 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää, että mies on edes samanpituinen kuin minä, eli 170cm.

Mutta painoa täytyy olla enemmän. Seurustelin kerran miehen kanssa joka oli 173cm ja painoi 65kg ja itse painoin 59kg. Mua ahdisti tuo liian pieni painoero ja sairastuin syömishäiriöön. :/