En halua enää juhlia syntymäpäiviäni, koska mieheni valittaa jälkeenpäin miten hän on täysin uupunut kun varasi ravintola, etsi lahjaa jne
Hänen negatiivinen asenteensa vie ilon ja sitten suuttuu lisää siitä kun olen alakuloinen,vaikka pääsin ravintolaan ja sain korvakorut..
Muistan kun täytin 30 ja päätin kutsua ystäviä sekä leipoa,mies sitten päättikin tilata leipomosta täytekakun ja voileipäkakun sekä juosta ostamassa koristeita pitkin kaupunkia ja jälkeenpäin valitti taas,miten ilman häntä ei olisi tullut juhlia ja miten on nyt niin väsynyt sitten.
Kommentit (18)
Sano, ettei tarvitse kun on noin raskasta.
Oletko sanonut suoraan että vaikka aamukahvi sänkyyn lahjapaketin kanssa riittäisi.
Vau, mies tekee tuon kaiken. Ei ihme että on uupunut.
Synttärit ovat lasten juttuja. Lopettakaa jo nyt ihmeessä. 🤭😂 Eikö olisi jo aika unohtaa koko syntymä aika kun siitä alkaa olla jo tarpeeksi pitkä aika.
Saat täältä uuden miehen, se ei järkkää yhtään mitään. Valittaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Synttärit ovat lasten juttuja. Lopettakaa jo nyt ihmeessä. 🤭😂 Eikö olisi jo aika unohtaa koko syntymä aika kun siitä alkaa olla jo tarpeeksi pitkä aika.
Et siis muista puolisoasi mitenkään kun hänellä on syntymäpäivä? Tai siskoasi,veljeäsi,äitiäsi?
Kuulostaa ihan mun exältä. Saatoin mainita jonkun kivan kirjan ja mun synttärinpäivänä sitten läväytti sen pöytään mainostaen miten viimeiset rahat meni ja kolmesta kirjakaupasta oli päässyt loppumaan mutta kun vaadin saada sen. Alkoi vituttaa se marina niin että ilo lahjasta lähti.
Mun ex teki sitä, että kun oli sovittu vieraiden tulo ja oli jo hyvän aikaa mietitty ja valmisteltukin tarjoilut, niin päivää aiemmin hän yritti ehottaa ihan eri tyyppistä ruokatarjoilua. Lisäksi vesitti tilaisuuden lisäämällä sitä ennen itselleen ja osalle vieraista aktiviteetin, joka vei huomion. En tietenkään edes voinut aktiviteettiin osallistua, kun tein niitä "minun haluamiani" ruokatarjoiluja. Ei ollut syntymäpäivä, mutta tuli mieleen keskustelusta.
Mikä siinä on, että aikuisten ihmisten pitää järjestää jotain sirkushuveja synttäreinä toisilleen?
Jotkut viis- tai kasikymppiset ok tehdä vähän jotain enemmän. Muuten ihan turhaa säätöä. Meillä ainakin keitetään ehkä toiselle kaffet aamulla valmiiksi tai ostetaan joku kukkapuska, tehdään vähän enemmän kothommia toisen puolesta tms., mikä on kyllä itselle aivan riittävä huomionosoitus. Ja pieni vittuilu siihen päälle, kun on jo niin ja niin vanha.
Nyt niitä voimaantumisen, täydellisen elämän manifestointien ja ties minkä muiden muoti-ilmiöiden aiheuttamia rimoja ja vaatimuksia vaan rankalla kädellä matalammalle ja ne omat itsekeskeiset ajatukset sivuun. Eiköhän se toisen huomioon ottaminen tule ihan sieltä perusarjesta joka päivä.
Paljoltapa olen säästynyt, kun mieheni ei ole 30 vuoteen muistanut syntymäpäivääni mitenkään. Hän ei edes muista, milloin se on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että aikuisten ihmisten pitää järjestää jotain sirkushuveja synttäreinä toisilleen?
Jotkut viis- tai kasikymppiset ok tehdä vähän jotain enemmän. Muuten ihan turhaa säätöä. Meillä ainakin keitetään ehkä toiselle kaffet aamulla valmiiksi tai ostetaan joku kukkapuska, tehdään vähän enemmän kothommia toisen puolesta tms., mikä on kyllä itselle aivan riittävä huomionosoitus. Ja pieni vittuilu siihen päälle, kun on jo niin ja niin vanha.
Nyt niitä voimaantumisen, täydellisen elämän manifestointien ja ties minkä muiden muoti-ilmiöiden aiheuttamia rimoja ja vaatimuksia vaan rankalla kädellä matalammalle ja ne omat itsekeskeiset ajatukset sivuun. Eiköhän se toisen huomioon ottaminen tule ihan sieltä perusarjesta joka päivä.
Ei ravintolaillallinen puolison kanssa tai kutsuttuja vieraita kotiin niin että vieläpä itse valmistaa tarjoilut ole kamalia vaatimuksia ja itsekeskeisiä ajatuksia. AP:n ja muiden vastaavat mieslapsethan ne itsekeskeisiä ovat kun tieten tahtoen haluavat pahoittaa toisen mielen ja vetävät huomion itseensä ja uhriutuvat.
Älä juhli. Mutta älä myöskään noteeraa miehesi syntymäpäiviä.
Kumpi teillä järjestää lasten syntymäpäiväjuhlat?
Ap olisi varmaan ollut onnellinen jo siitäkin jos se mies olisi tuonut aamulla kahvit sänkyyn kukkakimpun kera. Mutta pointtihan ei ole ap:n vaativuus tms vaan tuon miehen käytös ja asenne.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan mun exältä. Saatoin mainita jonkun kivan kirjan ja mun synttärinpäivänä sitten läväytti sen pöytään mainostaen miten viimeiset rahat meni ja kolmesta kirjakaupasta oli päässyt loppumaan mutta kun vaadin saada sen. Alkoi vituttaa se marina niin että ilo lahjasta lähti.
Outo tapa. Miksi antaa mitään lahjaa, jos lahjan antaessaan tekee aivan kaikkensa pilatakseen sen lahjan ja pahoittaakseen lahjan saajan mielen. Kunmallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo tapa. Miksi antaa mitään lahjaa, jos lahjan antaessaan tekee aivan kaikkensa pilatakseen sen lahjan ja pahoittaakseen lahjan saajan mielen. Kunmallista.
Normaalin ihmisen silmissä se onkin kummallista mutta täysin tyypillistä ns tietynlaisille ihmisille. Hajoita ja hallitse, ole olevinasi huolehtiva ja välittävä, kiillota sädekehääsi ja osoita samalla toiselle kuinka hankala ja taakka hän onkaan.
Onnea!
Mies kivalle kalastusretkelle ja kiva juhla muiden kanssa.
Lukot vaihtoon.