Miksi pituus on naisille niin tärkeää?
Deittipalstoilla -sovelluksissa kaikki naiset hakee yli 180-senttistä miestä, tai nykyään miehen pitää olla melkeinpä vähintään 185 cm. Ja alle 175 cm miehillä ei ole mitään jakoa noilla markkinoilla.
Miksi miehen pituus on niin hirveän tärkeä asia naisille? Sillehän ei mies voi edes tehdä mitään, toisin kuin esim. ylipainolle, jonka saa laihduttamalla pois.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
No itsessään pituus ei ole se juttu vaan raamikkuus. Täytyy olla leveät hartiat ja selkä, vatsaakin saa olla. Sellainen 190cm voimanostajan kroppa miellyttää kaikkein eniten, bodarit matalalla rasvaprosentilla ei taas niinkään. Jos jättäisi luonteen pois laskuista ja laittaisi pussin päähän ja pitäis vaan kropan perusteella tehdä valinta, valitsisin kuitenkin ennemmin 170cm raamikkaan ja voimakkaan miehen kuin 190cm hoikan miehen.
Itse olen 157cm 58kg salimuija ja mieheni on 184cm 115kg ja kroppa tyyppiä voimanostaja.
Lyhin kumppanini on ollut jotain 175cm ehkäpä, muut yli 180cm mutta alle 190cm.
JA itseasiassa mun pitkäaikaisin ja nro 1 wet dream on ollut vuosia Tom Hardy. Etenkin Bane-kropalla ja parralla, ai että. Ei haittaa yhtään 175cm varsi.
Eli naiselle käy vanha rupinen käyrä nokka kunhan on pitkä. Hauskaa sinänsä
Ikuisuuskysymyksiä. Miksi miehet tykkää isoista tisseistä? Lyhyet miehet on turn off. Säälittäviä pikku poikia.
En asiaa usein edes pohdi mutta kieltämättä pidemmät miehet saa pään mun kääntymään. Joku siinä vaan vetoaa.
Nainen 49v kirjoitti:
Mä oon 174 cm ja haluan että mies on mua pidempi ja muutenkin isompi. Jos mä oon pidempi kuin mies, musta ei tunnu yhtään naiselliselta ja tulee sellainen olo et mun pitää ssuunnilleen suojella miestä. Tykkään olla toisen kainalosaa, mut jos mies on lyhyempi tai edes mun mittainen niin en oikein mahdu sinne kainaloon. Lisäksi tykkään käyttää korkokenkiä ja ne jalassa mä oon äkkiä sen 180 cm itsekin. Eli unelma olis sellainen 190 cm mies. Ja juu, oon seurustellut 175 cm miehen kanssa, ei sovi mulle.
Miksi miehen suojeleminen tuntuu vastenmieliseltä ? Eletään kuitenkin 2000- lukua
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ainoa syy miksi saattaisin toivoa miehen olevan pitkä, on mun seksuaaliset alistetuksi tulemis fantasiat, joidenka uskottavuuden kannalta olisi parempi, jos mies on mua selkeesti pidempi ja vahvempi. Mutta en tosiaan ohittais mukavanoloista miestä pelkän pituuden puutteen takia. Mun eksä itseasiassa oli mua 10 cm lyhyempi :D tykkäsin myös käyttää korkoja, jolloin meillä saattoi olla se 20 cm pituuseroa. Eikä mua kiinnostanut pätkääkään, vaikka jonkun törpön mielestä oltaiskin näytetty hassulta kävellessämme yhdessä julkisella paikalla. Eikä mulle mun pituus liity mitenkään siihen kuinka naiselliseksi tai viehättäväksi koen itseni.
Olen mies, joka fantasioi alistetuksi tulemisesta. Samasta syystä haaveilen pitkistä naisista. Voi olla, että jokin on mennyt pieleen sikiövaiheessa, kun tällainen fantasia on miehelle tullut. Olen muutenkin aika feminiininen mies :(
Ei se kyllä ole! Mulla ei oo varaa paljon sanoa, 159 cm:lle 170:n on jo pitkä :-D Kun mietin vähäistä historiaani, ihastuin tyyppeihin jotka oli lyhyitä ja pitkiä, miehen pituudella ei ollut suurtakaan väliä. Oma isäkin on kohtuu lyhyt. Onko tämä nyt joku miesten oma päähänpinttymä? Olen ihaillut aina älykkäitä miehiä. Äly sulattaa sydämen, yhdistettynä empatiaan. Yhdistelmä on harvinainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä ole! Mulla ei oo varaa paljon sanoa, 159 cm:lle 170:n on jo pitkä :-D Kun mietin vähäistä historiaani, ihastuin tyyppeihin jotka oli lyhyitä ja pitkiä, miehen pituudella ei ollut suurtakaan väliä. Oma isäkin on kohtuu lyhyt. Onko tämä nyt joku miesten oma päähänpinttymä? Olen ihaillut aina älykkäitä miehiä. Äly sulattaa sydämen, yhdistettynä empatiaan. Yhdistelmä on harvinainen.
Olen 154cm nainen ja pidän yli 180cm ja huippuälykkäistä miehistä. En ole joutunut yksin olemaan.
Se on vain se sukupuolten väliset erot mitkä heterona kiinnostaa. Ei pidä yleistää koska ihmisiä on erilaisia jne. Mutta mies on yleensä naista pidempi, karvaisempi ja fyysisesti vahvempi. Minä heteronaisena nautin siitä että mieheni on minua pidempi, tunnen vetoa pitkiin miehiin ja oloni jotenkin turvalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli ok jos mies esim 152 cm pitkä?
No itsessään pituus ei ole se juttu vaan raamikkuus. Täytyy olla leveät hartiat ja selkä, vatsaakin saa olla. Sellainen 190cm voimanostajan kroppa miellyttää kaikkein eniten, bodarit matalalla rasvaprosentilla ei taas niinkään. Jos jättäisi luonteen pois laskuista ja laittaisi pussin päähän ja pitäis vaan kropan perusteella tehdä valinta, valitsisin kuitenkin ennemmin 170cm raamikkaan ja voimakkaan miehen kuin 190cm hoikan miehen.
Itse olen 157cm 58kg salimuija ja mieheni on 184cm 115kg ja kroppa tyyppiä voimanostaja.
Lyhin kumppanini on ollut jotain 175cm ehkäpä, muut yli 180cm mutta alle 190cm.