Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
En ketään joka on tehnyt vakavia rikoksia rikosoikeudellisesta näkökulmasta tai salannut tuollaista, vaikka ei pääsyyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Martikaisen. Jaksaisin kuunnella sen juttuja päivät pitkät koko loppuelämäni. Ja hiton komeakin on. Ja älykäs.
Komea? No ei kyllä ole.
En tiedä, vaikka laulaja Viivi, on söpö, laulaa hyvin ja vaikuttaa päällisin mukavalta mitä keikalla nähnyt.
Jason Momoa. Pitkä, lihaksikas ja komea. Saisi ottaa mut miten haluaa.
Joku uutistenlukija voisi kelvata, jos julkkis pitäisi valita.
Vierailija kirjoitti:
Joku uutistenlukija voisi kelvata, jos julkkis pitäisi valita.
Tämän kirjoitti nainen, jonka miesmaku on insinöörit ja upseerit.
Seiskan jutuista päätellen Panu Hörkkö on hauska mies.
En tiedä ulkonäköä, enkä ottaisi miehekseni, mutta kävisin mielelläni yksillä treffeillä.
Olen liian vanha ottamaan ketään julkkista, yli 70 vuotiaat on vanhoja pappoja ketkä vielä on elossa. Omaan sn verran itsekritiikkiä, että jätän väliin.
Jos muuten sattumalta osuis kohdsalle joku mun ikäluokkaa oleva sopiva ukko, niin mikä ettei, voi olla vaikeaa löytyä, joku leskimies iisekin olen leski.-
Ymmärrän, että tässä oli vaan tarkoitus ihan vaan kuvitteluun.-
Henry Cavill. Huumorintajuinen, tiedostava ja positiivinen elämänkatsomus ainakin julkisuuskuvansa mukaan. Tietenkin myös keskusteleva, karismaattinen ja komea. Lisäksi tapa jolla kohtelee naisystäväänsä julkisuudessa on huomioiva ja arvostava, jonka lisäksi hän myöskin näyttää rakkauttaan avoimesti. Elämäntavat ovat juuri sellaiset joita arvostan. Hän on läheisissä väleissä perheensä kanssa ja muutoinkin vaikuttaa perhekeskeiseltä ja on puhunut perhetoiveistaan avoimesti julkisuudessa. Henkilökohtaisella tasolla tuntematta, kaikki tämä tietenkin perustuu kuvaan joka hänestä on luotu julkisuudessa, mutta jos julkisuuskuva on lähelläkään hänen oikeaa persoonallisuuttaan ja elämänasenteitaan, niin ehdottomasti hän olisi valintani julkkiksista näin ajatustason leikkinä.
Tarja Halosen
Halonen (SDP) toimi aktiivisesti DDR:n hyväksi
Tasavallan presidentti Tarja Halosen toiminnasta entisen DDR:n hyväksi on paljastunut uusia tietoja. Aamulehti kertoo, että DDR:n tunnustamiskomitea, jossa Halonenkin oli mukana, vastusti Suomen virallista ulkopoliittista linjaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000011049.html
👍
Patrick Stewart. Hän on kohtelias, huumorintajuinen, älykäs, positiivinen, keskustelutaitoinen, luova, oikeudenmukainen ja rohkea. Hän on myös feministi ja ateisti. Hän kannattaa eutanasiaa, seksuaalivähemmistöjen oikeuksia ja perheväkivaltaa kokeneiden naisten oikeuksia.
Lisäbonuksena mainittakoon, että Patrick Stewart on aateloitu. Uusi vaimo saa avioliiton myötä saman statuksen kuin miehellään. Eipähän sitten tarvitse Lontoon seurapiireissä kertoa, kuka olen ja mistä kotoisin. Riittää kun sanon etunimeni ja aviomiehen nimen + arvonimen. :D
Parasta vaikea sanoa...Ehkä Matt Damon. Paljon helpompi sanoa se, jota en ikinä ottaisi...Sami Hedberg!!!
Julkkiksen puolisona olisi varmasti rasittava kokemus paparazzien ja juorulehtien takia. Ei saisi käydä rauhassa kävelyillä rannalla, kun heti olisi joku jalan mittaisen linssin kanssa kuvaamassa Y X Z julkkiksen uuden kumppanin selluliittia ja makkaroita.
Fanaattisimmat fanit kaivaisivat netistä kaiken mahdollisen esiin uteliaisuuttaan tai vihamielisyyttään. Tietomurtoyritykset lisääntyisivät, koska "kaikilla on luurankoja kaapissa" ja "kaikki ottavat kumppanilleen nudeja".
Olen sen verran erakko, että "kultainen häkki" sopisi, jos puitteet häkin sisällä olisi kunnossa. En yhtään ihmettele julkkisten omia elokuvateattereita ja keilaratoja yms., koska eiväthän he saa olla rauhassa yhtään missään.
Ross Poldarkin kun sais niin ottaisin.
Vierailija kirjoitti:
Julkkiksen puolisona olisi varmasti rasittava kokemus paparazzien ja juorulehtien takia.
Mitäs luulet, miksi julkkikset lomailevat ulkomaisissa luksushotelleissa ja trooppisilla lomasaarilla? Tai miksi he ostavat piilopirttejä Lapista ja kokonaisia saaria Saimaalta? Siellä saa olla rauhassa. Viiden tähden hotellin turvatoimet ovat täysin eri tasoa kuin 2 tähden hotelleissa. Sama juttu loma-asuntojen suhteen. Onhan se nyt eri asia ostaa kämäinen mökki sylkäisymatkan päässä naapurista kuin ostaa iso tontti Lapista tai oma saari Saimaalta.
Ja kyllä, olen itse viettänyt lapsuuden kesiä suvun omistamassa saaressa. Ei näkynyt naapureita. Jos olisin naimisissa julkkiksen kanssa, veisin hänet mökille. Paparazzit jäisivät nuolemaan näppejään. Harva edes tietää, että mökki on ylipäänsä olemassa. Ne jotka tietävät, pitävät turpansa kiinni. Kukapa haluaisi olla se idiootti, joka antaa juttuvinkin roskalehdistölle ja paljastaa hyvien mökkien sijainnit? Jos paparazzit saavat vihiä alueesta, mökkirauha on pilalla jokaiselta (kaikki alueen asukkaat).
Ashley Graham ehdottomasti.
Kuvat puhuvat puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Teemu selänne tai kalle palander ihania aitoja suoni miehiä 😍😍😍😍😍
Mahtavaa sarkasmia. :)
Johnny Depp
Hyvä huumori, komea vanhaksi mieheksi ja fiksukin vielä, vaikka joutuikin rakkauden huumassa nuorikon rahastusyrityksen kohteeksi.
Voiko muuten enemmön stereotyyppisen näköistä venakkoa olla. Rasti ruutuun: Onko suomalainen, venäläinen tai ruotsalainen. Ei olisi vaikeaa.