Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
J.Lo. Jennifer Lopez
Niin, ellet tiedä niin osaisitko arvata hänen ikänsä oikein?
Vierailija kirjoitti:
J.Lo. Jennifer Lopez
Katsoin instassa kuvia.. https://www.instagram.com/jlo/
En ota ketään, sillä en halua olla kidnappaaja.
Kaikki on kemioista kiinni, että valitseeko se toinen osapuoli myös minut.
No jos nyt olisi iiiihan pakko niin... Kaipa sitä Joe Manganiellon kainaloon voisi iltaisin kömpiä.
Sanotaan nyt vaikka Natalie Portman. Ikäiseni, fiksu, nätti ja vaikuttaa mukavalta (mutta eihän sitä tiedä millaisia ihmiset ovat julkisuuskuvansa takana).
Mä ottaisin RKP:n Anders Adlercreuzin. Hyvän näköinen hemmo jolla järkeä päässä.
Ottaisin erään blondin söpöliinin perus suomalaisista.
Mariah Carey ilman muuta, kivat hinkit.
Ottaisin jonkun YLE:n toimittajan. Heillä on hyvä palkka ja he tietävät, mitä vasemmisto mistäkin asiasta ajattelee.
Vaikka äänestän SDP:tä, en aina osaa ajatella oikein, jos minua ei ohjata oikealle tielle.
David Bromstadin ilman muuta, on hauska ja kaunis. Ja gay, mutta katselisin ja juttelisin vain sen kanssa.
Omar Sharifin, jos siis olisi vielä hengissä. Hyvä huumorintaju ja keskusteluihin kykenevä. (Rahaa pitäisi kyllä olla säästettynä, koska sitä osasi surutta kuluttaa)
Koska en tunne yhtäkään julkkista niin hyvin, tuskin lainkaan, on mahdotonta sanoa, kenet valitsisin. Ja entäpä sitten, jos se julkkis ei suostuisikaan?
Sauli Niinistön, jos ei olisi jo Jennille varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Sanssi (jos bloggaajat menee julkkiksesta) Fiksun oloinen, kaunis ja pitää kireitä housuja. Mitäpä sitä muuta mies kaipaisi
Tämä läski???
Kyle maclachlan.
Ikäisekseen hyvännäköinen ja vaikuttaa tosi symppikseltä.
Ja koska Twin Peaks <3
Louis Theroux. Koska on älyllisesti kiinnostava, ei loppuisi jutut kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J.Lo. Jennifer Lopez
Katsoin instassa kuvia.. https://www.instagram.com/jlo/
Filttereillä saa aikaan mukavan nuorekkaita kuvia, sano entinen plikka.
Mitä te noita ulkolaisia. Minä en lemmestä lurittelis vieraalla kielellä. Äidinkieli on sieluni kieli.
Kotimaastakaan en huolis kyllä ketään julkkista. Ominaisuus sieltä täältä -kombona voisin harkita.