Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Olli Rehnin tai Wille Rydmanin. Vanhempi ja nuorempi. Vaalea ja tumma. Hillitty kepulainen ja tulinen seikkailija. Vakea valinta.
Hyvät valinnat. Entä Arhinmäki? Ei välttämättä "hyvän näköinen", mutta seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Jorma Uotisen. Sivistynyt , hyvin pukeutuva, sisustuksessa tyylitajua, osaa tanssia ja laulaa, tykkää teatterista ja täiteista.. Hyvä kokonaisuus. 💕💞💟💞💕💞💕💓💓💓
Mulla sama ja samat perusteet. Jorma on todella kaikin puolin persoonallinen ihminen ja sellaisista pidän. Ja minäkin rakastan Pariisia.
Joku edesmennyt olis hyvä. ovat ainanki hiljaisia koska mitään EI saa muuttaa.
Bob Geldof. Vaikuttaa mukavalta, kiltiltä ja empaattiselta tyypiltä.
Tähtitieteilijä Valtaoja rauhallinen, keskustelutaitoinen, miellyttävä mies.
Vierailija kirjoitti:
Jorma Uotisen. Sivistynyt , hyvin pukeutuva, sisustuksessa tyylitajua, osaa tanssia ja laulaa, tykkää teatterista ja taiteista.. Hyvä kokonaisuus. 💕💞💟💞💕💞💕💓💓💓
Sama.. Olen aina häntä ihaillut. Lisäksi huumorintajuinen.
Trumpin. Siksi, että siten pääsisin hänen lähelleen, ja keksisin keinon päästää ukko päiviltä jäämättä kiinni. Sitten perisin hänet, ja maailma pelastuisi siinä sivussa.
Anders Adlercreuz, koska niin komea ja osaa soittaa selloa
Kyllä se olisi Lauri Tilkanen. Suomen komein mies, hyvä näyttelijä ja on alkanut viime aikoina neulomaan! Voisimme neuloa yhdessä sohvalla ja katsella elokuvia, siis silloin kun en olisi repimässä vaatteita pois hänen päältään. Tajuttoman seksikäs mies. Pamela oli kyllä pois Tolaltaan kun hänet hylkäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Jenni Sanssi (jos bloggaajat menee julkkiksesta) Fiksun oloinen, kaunis ja pitää kireitä housuja. Mitäpä sitä muuta mies kaipaisi
Tämä on nolo. Jenni itse mainostaa itseään
Voi helkuti sentään Jenni. Kyllähän ne housut kiristää kun painat 140 kg.
Ruben Stillerin. On niin järkyttävän sanavalmis, huumorintajuinen ja asioista perillä. Meillä olis 24/7 paneelikeskustelut.
No, jos olisin saanut haluamani julkkiksen puolisoksi olisin leski, mutta David Bowie. HOT!