Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra. Hyvän näköinen ja harvinaisen fiksu nainen.
Minäkin tykkään bulldogeista, ja Riikan kanssa ei tarvitsisi miettiä, että mikä koirarotu muistuttaisi emäntäänsä eniten.
Ota sinä Li Andersson. Kuitenkin tykkäät mollosilmäisistä ja isoturpaisista pirttihirmuista. Voisit aina laulella sille sitä kansanlaulua:
"silmät sill' on siniset, vaikk' on kieronlaiset", "suu on sillä supukka, vaikk' on toista syltä" ja "kun minä vien sen markkinoille, niin hevosetkin nauraa".
Varmasti tykkäisi noin musikaalisesta partnerista kuin sinä.Mut ku mä en oo yhtään musikaalinen! Enkä mä ehkä sitten sitä bulldoggii, kun se voi purra.
Ole sitten luova: vie Li kirjaston musiikkiosastolle ja lainatkaa kansanmusiikkilevyjä kotiin! Soitat aina tuota biisiä, niin sitä ei sviduta jatkuvasti ku pientä oravaa.
Bulldogeilla on muuten aivan ihana luonne! 💖
Aivan varmasti, ei varmaan tajuaisi miten ilkeä ihminen olet. Eli vakka kantensa valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään bulldogeista, ja Riikan kanssa ei tarvitsisi miettiä, että mikä koirarotu muistuttaisi emäntäänsä eniten.
Ota sinä Li Andersson. Kuitenkin tykkäät mollosilmäisistä ja isoturpaisista pirttihirmuista. Voisit aina laulella sille sitä kansanlaulua:
"silmät sill' on siniset, vaikk' on kieronlaiset", "suu on sillä supukka, vaikk' on toista syltä" ja "kun minä vien sen markkinoille, niin hevosetkin nauraa".
Varmasti tykkäisi noin musikaalisesta partnerista kuin sinä.Mut ku mä en oo yhtään musikaalinen! Enkä mä ehkä sitten sitä bulldoggii, kun se voi purra.
Ole sitten luova: vie Li kirjaston musiikkiosastolle ja lainatkaa kansanmusiikkilevyjä kotiin! Soitat aina tuota biisiä, niin sitä ei sviduta jatkuvasti ku pientä oravaa.
Bulldogeilla on muuten aivan ihana luonne! 💖Aivan varmasti, ei varmaan tajuaisi miten ilkeä ihminen olet. Eli vakka kantensa valitsee.
Mitä tekemistä minulla on tuossa jutussa? Ehdotin vain partneria toiselle ja kehuin bulldogien luonnetta. Et kai sinä sellaisesta mennyt suuttumaan?
Jarkko Martikainen; sympaattinen, hieno taituri. Komeakin.691
Vierailija kirjoitti:
Mikki Kausteen!
Unohdin perustella: voitaisiin keskustella yhteiskunnallisista asioista ja arvot kohtaisi. Välillä Mikki laulaa luikauttais mulle jonkun ihanan biisin.
Joku formulakuski, joka vielä ajaa. Kävisi välillä kotona mutta pääsääntöisesti olisi jossain muualla menossa. Saisin olla rauhassa miljoonalukaalissa, mies toki kävisi silloin tällöin ja se olisi ihan ok.
Käärijä. Pidän hänen aitoudestaan ja höpsöydestään.
Vaikka keski-ikäinen hetero nainen olenkin niin Seela Sellan kanssa varmasti olisi elo oikean elämän makuista, iloista, sivistävää ja opettavaista.
Joku näistä:
- Reetta Hurske, niin söpö
- Erin, lämminhenkinen
- Anniina, pirteä säätyttö
Jasper pääkkösen ottaisin puolisokseni vaikka olenkin mies
Väpä kirjoitti:
Jasper pääkkösen ottaisin puolisokseni vaikka olenkin mies
Taidat olla sittenkin homo, kenties kaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Joku formulakuski, joka vielä ajaa. Kävisi välillä kotona mutta pääsääntöisesti olisi jossain muualla menossa. Saisin olla rauhassa miljoonalukaalissa, mies toki kävisi silloin tällöin ja se olisi ihan ok.
Hei älä tule osingoille! Tai valitse ainakin joku muu kuin minä, Leclerc, Russel, Norris, Ricciardo on ainakin varattu mulle. Muista voidaan keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä. Pidän hänen aitoudestaan ja höpsöydestään.
Tämä. Ja mitä enemmän seuraan kärtsäriä, sitä kuumemmalta se vaikuttaa. Ja mä olen sentään ikäloppu häneen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu.Uskaltaa näyttää sen mitä muut piilottelee ja syyttää toisia.Eli hän on rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä helpompaa kysymystä ei ole! Ralph Fiennesin.
Katselin eilen Schindlerin listan ja Ralph minullekkin. Voi luoja😘
Santiago Cabrera. Saa sukat pyörimään jaloissa, ihana lattarimies. Aika harva ihminen saa minut ajattelemaan seksiä aina kun näen, mutta hän on sellainen, että pöksyt putoisi äkkiä. Ja voisi tanssia lattareita yhdessä ja asua jossain muualla kuin täällä. Ei ole liikaa muskeleita ja ihmisestä näkee, että on huumorintajua. Miehessä pitää olla tulta.
Teemu selänne tai kalle palander ihania aitoja suoni miehiä 😍😍😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Waltteri Bottas, tuo charmikas atleettinen formulatähti! Aah niin komea, voisin antaa pillua sille milloin vaan..😆
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu.Uskaltaa näyttää sen mitä muut piilottelee ja syyttää toisia.Eli hän on rehellinen.
Ja paskanmarjat.. Valehteli kun sanoi että ei enää ajattele samalla tavalla kuin 15v. sitten. Rasse on aina rasse.
Limainen pervo se on, joka heittää mieslapsiläppää.