Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (2753)

Vierailija
2641/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Chris Hemsworthin, on niin komea ja sopivan lihaksikas.

T. Hetero M37

Vierailija
2642/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROSANNA KULJU

HELENA KOIVU

SOFIA VIKMAN

IIRIS SUOMELA

JOKU NOISTA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim-Yo-jongin, Allison Macin, Anneli Auerin, Maria Lvova-Belovan ja/tai Ghislaine Maxwellin. 

Vierailija
2644/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

CARMEN KASS

Vierailija
2645/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Lucas (elokuvaohjaaja). Hän on vanha ja rikas. Omaisuuden arvo noin 10 miljardia dollaria. Voisin mennä hänen kanssaan naimisiin (ei avioehtoa), pysyä liitossa pari vuotta ja erota. En ole turhan turhan ahne "gold digger",  joten vaadin avioerotilanteessa vain 10 prosenttia miehen omaisuudesta. George Lucas pääsee kunniallisesti irti avioliitosta (tämähän oli järjestetty liitto) ja minä voinnauraa matkalla pankkiin.

Vierailija
2646/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Anderson. Panisi ihanasti kätensä minun taskuuni! Niinkuin muittenkin...

Vierailija
2647/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananen tai SuperSanu. 

Mä en erityisemmin pidä siivoamisesta. Voin tehdä kaikkea muuta, mutta en siivota. 

Kananenkin on oikeastaan aika seksikäs, omalla kulmikkaalla tavallaan.  Sanu nyt tietty painii omassa sarjassaan. 

JOstain syystä  olen ihastunut myös Tulikukka De Fresnesiin.  ( rRaudanluja journalisti tietysti )

Helmiina Suhosestakin olen kuullut vain äänen ja olen ihastunut. En uskalla googlata. Mystisiä nämä mieltymykset.  ( Hassu, älykäs, ammattitaitoinen ) .

Polyamorian paikka.?

Vierailija
2648/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrmyname on niin kaunis ja vaikuttaa samanmieliseltä ihmiseltä mitä itse olen, niin hänet videoiden perusteella ottaisin jos olisi mahdollista.

En tunne tippaakaan häntä, mutta häneen olen iskenyt silmäni. Voisin viedä treffeille.

M30

Vierailija
2649/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J. Karjalainen, symppiksen oloinen hemmo, vaikuttaa sellaiselta jalat maassa -tyypiltä. Jos suostuisi vielä soittelemaan ja laulelemaan mulle Meripihkahuonetta joinain iltoina, niin ois jees. Iskelmäfestivaaleilla Himoksella häntä kuulin livenä eka kertaa tossa kesälomalla. Ois pitänyt käydä jo vuosikymmeniä aiemmin tsiigaamassa hemmoa jossain.

Vierailija
2650/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ernst Kirchsteiger, ruotsalainen sisustusarkkitehti ja tv- persoona. Komea, sympaattinen ja osaa kaikkea; sisustaa, suunnitella, nikkaroida ja laittaa ruokaa.

Vierailija
2651/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bob Geldof

Haluan tietää onko sillä yhtä iso kuin eksänsä kertoi.

Vierailija
2652/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi ketään!

Vierailija
2653/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bob Geldof

Iso mulukku koko heppu.

Vierailija
2654/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin laitoin aikaisempaa viestiä niin ensiksi ajattelin Jenna Kosusta Stoned Statues bändistä. On tuokin typy tosi söde. Oon nähnyt kyseisen bändinkin livenä niin se live kuva Jennasta sai ihastusta aikaiseksi.

Kahden paikkeilla kumpi on itselleni osuvampi, vai onko kumpikaan. En tunne tätäkään henkilökohtaisella tasolla.

M30

Vierailija
2655/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi oikeasti ketään julkkista puolisoksi, mutta ensimmäisenä suomalaisista tuli mieleen laulajat evelina ja robin packalen. En ole kiinnostunut yleensä teinipoppareista, kuten isac elliott, jostain syystä edellämainitut laulajat ja heidän biisit saa kuitenkin aina hyvälle tuulelle. evelina vaikuttaa mielenkiintoiselta ihmiseltä ja propsit siitä kun on julkisuudessa puhunut ongelmista, mitä itsekkin tullut mietittyä. robinin englanninkieliset biisit on oikeasti hyviä ja muistan jo nuorena miettineeni, että kyseessä on mukavan oloinen ja positiivinen julkkis nuorille ja vanhoille ihmisille. 

Vierailija
2656/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bob Geldof

Iso mulukku koko heppu.

Minusta se vaikuttaa sympaattiselta tyypiltä.

Vierailija
2657/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hugh Jackman. En tiedä mitään törkyjuttuja kyseisestä miehestä, ja on ollut pienen ikuisuuden vaimonsa kanssa. Olisi siis todennäköisesti hyvä puoliso. Ei haittaisi yhtään, että olisi kerrallaan pitkiä aikoja poissa kuvauksissa, kun olen introvertti ja nautin yksinolosta. Ne yhdessäolon hetket olisi sitten vain sitäkin kiihkeämpiä. Plussaa siitä, että on vielä viisikymppisenäkin ihan uskomattoman komea mies. En kyllästyisi katselemaan.

Toivottavasti olet mies, niin hänkin saattaa kiinnostua susta. ;)

Sorry jos unelmasi sortuivat tähän tietoon.

Vierailija
2658/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Maroon 5 laulajan Adam Levinen. Komea ja rikas.

Totaalinen a-hole. Pettänyt vaimoaan useasti. Uhhuh.

Vierailija
2659/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

George Lucas (elokuvaohjaaja). Hän on vanha ja rikas. Omaisuuden arvo noin 10 miljardia dollaria. Voisin mennä hänen kanssaan naimisiin (ei avioehtoa), pysyä liitossa pari vuotta ja erota. En ole turhan turhan ahne "gold digger",  joten vaadin avioerotilanteessa vain 10 prosenttia miehen omaisuudesta. George Lucas pääsee kunniallisesti irti avioliitosta (tämähän oli järjestetty liitto) ja minä voinnauraa matkalla pankkiin.

On naimisissa niin sivistyneen ja menestyneen naisen kanssa ettet oikein taida sopia hänen naismakuunsa.

Vierailija
2660/2753 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan