Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (2753)

Vierailija
2601/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tuomas Kyrö mainittu? Näin hänestä joskus 20 vuotta sitten unta, että ajoimme sellaisella punaisella autolla ja olin häneen ihastunut. Vieläkin ihastelen aina kun näkyy jossain. Äitinikin mielestä hän on ihana. Ei voi tietää minkäluonteinen on oikeassa elämässä. Sitä paitsi pari viime tai toissakesänä näin punaisen kyljestä rutussa olevan pakun, jossa luki "Author's Distillery" jolloin minulle selvisi, että on ruvennut tislailemaan giniä, kun selvitin: "Mitä hörhöjä täällä taas ajelee? Kyllä mahtuu pieneen kylään...". Itse taas olen alkoholisti. Tietenkin muuttaisin mieluumin sen, että itse olen alkoholisti, enkä puuttuisi toisen giniharrastukseen.

Niin lutuisen oloinen nallukka, hulvaton huumorintaju, älykäs... Kyllä on pitänyt selvittää, onko varattu. Ja on. Siinä romuttui sekin haave, pahemmin kuin Authors Distilleryn paku!

Vierailija
2602/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keanu Reevesin ottaisin, eikä olis edes salaista tarvetta muuttaa hänessä mitään. Aito, komea, lahjakas, vaatimaton, epäitsekäs ja kerrassaan valloittava tyyppi! Tosin tiedän, että meitä jonossa olevia naisia on tuhansia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajo Linnonmaan. Hän on todella rehti ja luotettava. Vaikka esiintyy viihdeohjelmissa, se on vain pintaa. Herkkäkin on.

Limainen pervo se on, joka heittää mieslapsiläppää.

Kateellisten panettelua.

Vierailija
2604/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurtsilainen kirjoitti:

Antti Luusuaniemen😍 koska hän on niin hottis kaikinpuolin, varsinkin "luottomies- lookissa".

Siis pilailetko? Luottomiehenä surkea luuseri vailla uroksellisia piirteitä, vaimossa on enemmän niitä.

Vierailija
2605/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gregory Peckin olisin ottanut, henkevällä tavalla komean miehekäs ja myös sen elokuvat ovat humaaneja, ja oli aktivisti liki fasistisessa Hollywoodissa 50-luvulla.

Vierailija
2606/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä helpompaa kysymystä ei ole! Ralph Fiennesin.

Katselin eilen Schindlerin listan ja Ralph minullekkin. Voi luoja😘

Ralphille tosiaan sopii natsiunivormu!

Vierailija
2607/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sixten Korkman, mutta on valitettavasti varattu, eikä ihme.

Vierailija
2608/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tuomas Kyrö mainittu? Näin hänestä joskus 20 vuotta sitten unta, että ajoimme sellaisella punaisella autolla ja olin häneen ihastunut. Vieläkin ihastelen aina kun näkyy jossain. Äitinikin mielestä hän on ihana. Ei voi tietää minkäluonteinen on oikeassa elämässä. Sitä paitsi pari viime tai toissakesänä näin punaisen kyljestä rutussa olevan pakun, jossa luki "Author's Distillery" jolloin minulle selvisi, että on ruvennut tislailemaan giniä, kun selvitin: "Mitä hörhöjä täällä taas ajelee? Kyllä mahtuu pieneen kylään...". Itse taas olen alkoholisti. Tietenkin muuttaisin mieluumin sen, että itse olen alkoholisti, enkä puuttuisi toisen giniharrastukseen.

Niin lutuisen oloinen nallukka, hulvaton huumorintaju, älykäs... Kyllä on pitänyt selvittää, onko varattu. Ja on. Siinä romuttui sekin haave, pahemmin kuin Authors Distilleryn paku!

Ajais sen partahörselön pois. En vois ajatellakaan et pussaisin. Kaurapuurot ym kokkareina jouhikon uumenissa. Yök.

Vierailija
2609/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teistä kahdesta sinä ansaitset mielestäni paremmin tittelin "author". Olet hauskempikin, eli voit tähdätä paljon korkeammalle kuin joku pikkuhauska Kyrö. Sen ginitkin on aivan yliarvostettuja.

Vierailija
2610/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mark Wahlberg sopisi minulle.

Vierailija
2611/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho. Älykäs ja omaa isänmaalliset arvot.

Vierailija
2612/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esko Eerikäisen. Marttiinan kiusaksi. Ja ihan mukavan oloinen mies nykyään.

On oikeasti ihmeen fiksun oloinen nykyään. Oikeasti aika kiinnostava.

-AP

En ottaisi, kun ei ole kantasuomalainen.

Vierailija
2613/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma olisi parempi paikka jos Maria Zaharova saisi omakseen kunnollisen suomalaisen miehen. Voisin uhrautua, maailmanrauhan puolesta. Ja onhan hän aika hottis, varsinkin kännissä. Juotais vodkaa ja hupsuteltaisiin. Viihtyisin kyllä hänen lakanoissaan ja tekisin voitavani ettei hän ehtisi enää haukkumaan suomalaisia vaan aina kun hän mainitsisi suomalaisen miehen, hänen silmiinsä nousisi utuinen haaveellinen katse.

Ehkä lopullinen valinta olisi kuitenkin Victoria tai Madeleine. Kumpi vaan kelpaisi kun kummankin siivellä pääsisi Ruotsiin prinssiksi.

En oikein osaa päättää. Maria vaikuttaa hieman epävakaalta mikä voi alussa kiehtoa mutta tehdä elämästä liian levottoman. Victoria vaikuttaa kotona viihtyvältä pullantuoksuiselta äidiltä mikä saattaa olla hyvän parisuhteen kannalta merkityksellinen. Täytyy miettiä tarkkaan kun kaikkia ei voi saada. Vai voisikohan kuitenkin....

Tyypillinen suomalainen mies, joka ei voi vastustaa ruotsalaisia, eikä varsinkaan venäläisiä naisia. Olisit nyt maininnut vielä jonkun thaimaalaisnaisen.

2614/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Aaltolan

Vierailija
2615/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santeri Kinnusen. Hauska, karismaattinen, miehekäs.

Vierailija
2616/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keanu Reevesin ottaisin, eikä olis edes salaista tarvetta muuttaa hänessä mitään. Aito, komea, lahjakas, vaatimaton, epäitsekäs ja kerrassaan valloittava tyyppi! Tosin tiedän, että meitä jonossa olevia naisia on tuhansia.

Koska viimeksi olet viettänyt aikaa hänen kanssaan?

Vierailija
2617/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anders Adlercreutz.

Nimestä päätellen ainakin talous kunnossa.

Vain vaaleahiuksisille ponnaripäisille.

Vierailija
2618/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mel Gibson. Joskus oli suosikkinäyttelijä, mutta yksi pisti sulmään kun tuossa äskettäin näin tv:ssä. Olemus aina sellainen vähän hermostunut. Piriä tai jotain.

Vierailija
2619/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antero Vartia tai Jens Stoltenberg .

Vierailija
2620/2753 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregory Peckin olisin ottanut, henkevällä tavalla komean miehekäs ja myös sen elokuvat ovat humaaneja, ja oli aktivisti liki fasistisessa Hollywoodissa 50-luvulla.

Alapeukuista päätellen ihmiset eivät tiedä, että 1950-luvulla Hollywoodissa oli hyvin vaikea saada esim. rotujen tasa-arvoa puolustavia elokuvia julki, tai gay-ihmisten kuvauksia. Ihmisiä haastettiin oikeuteen mielipiteistään ja mm. kuuluisa elokuvaohjaaja Elia Kazan ilmiantoi kollegoitaan, muita elokuvatekijöitä, "amerikkavastaisista mielipiteistä".

Tätä fasistista suuntausta vastusti Gregory Peck monien muiden rohkeiden kulttuuri-ihmisten kanssa.

Luulivatko alapeukuttajat, että Peck olisi ollut fasisti, vai eivätkö he halua hyväksyä tätä vaihetta USA:n historiassa? :)

Onhan amerikkalaisten kunniaksi kuitenkin sanottava, että he eivät sentään perustaneet vankileirejä kuten Neuvostoliitossa, jossa kolmannes kansantuotteesta tuli jossain vaiheessa leireillä tehdystä orjatyöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi