Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Janette-83 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin Gordon Ramseyn (ei saa nauraa :D). Hyvännäköinen mies, joka osaa kokata. Ja on temperamenttinen, kuten miehen kuuluukin olla. Ja lasten kanssa työskennellessään on todistanut omaavansa herkänkin puolen.
Kyllä minullekin Gordon voisi kelvata. Alkaa tosin olla jo hieman liian vanha minun makuuni. Lisäksi pelkäisin riidellä hänen kanssaan.
Voisin ottaa puolisoksi jonkun komean nuoren urheilijan, vaikka jääkiekkoilijan. Esim. Sebastian Aho.
Voisimme keskustella korkeakulttuurista ja kirjallisuudesta. Jos hän ei tietäisi niistä mitään, minä voisin opettaa.
Minusta taas Gordon on ällöttävä kääpä, mutta voisin ottaa puolisoksi juurikin siksi, että sen kanssa olisi varmaan ihana tapella. Hänellä vaikuttaa olevan vaikuttava äänirekisteri ja sopivan veemäinen asenne, niin ei tulisi minullekaan huono omatunto, kun lopulta pistäisin sen kuriin.
Keanu Reevesin! En tietenkään tunne enkä tarkemmin voi tietää, mutta julkisuuskuvansa perusteella ihana, huomaavainen ja erittäin maanläheinen tyyppi. Eikä toki näytäkään pahemmalta.
Ottaisin puolisoksi Jarkko Miettisen, hän voisi lykkiä mua kun Noel Raisaa ja puhua tuhmia 😉
Ottaisin jonkun elinkautista istuvan, niin ei ois pelkoa, ettei sais enää asua yksin.
Siis kyllä on tylsää ja toisteista tämä ketju. Näköjään joka toinen kirjoittaja haluaa joko Keanu Reevesin tai jonkun muun Hollywood-tähden, Toni Niemisen tai ironisesti Halla-ahon. Plääh.
Sami Yaffa😍😍😍😍😍 siinä on mies jossa on karismaa ja kokemusta, se ääni on niin ihana sitä kuuntelisi vaikka koko päivän😍 ja se hymy saa pikkarit putoamaan lattiaan😍😍 😍
Olis kyllä kiva nähdä joku sellanen julkkis, jota ei ole mainittu jo aiemmin monta, monessa tapauskessa sata kertaa.
Meeri Koutaniemi. Kaunis, älykäs, hauska, lahjakas.
Niina Kuhta. Ihan puhtaasti seksin takia
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä on tylsää ja toisteista tämä ketju. Näköjään joka toinen kirjoittaja haluaa joko Keanu Reevesin tai jonkun muun Hollywood-tähden, Toni Niemisen tai ironisesti Halla-ahon. Plääh.
Ja sitten kun esim minä mainitsin formulatähtiä, niin ketään ei kiinnosta. Edes sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ja vastaavasti sitten se jäljelle jäävä puolisko mainitsee vaikka ketä. Eli kerro nyt ne sallitut maininnat, kun sulle ei kelpaa massan suosikit sen enempää kuin massasta poikkeavat. Suako pitäisi himoita?
Valitsisin mieluummin hahmon sarjasta tai elokuvasta. Usein joku hahmo voi viehättää, mutta se itse näyttelijä ei aiheuta mitään kutkutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin mieluummin hahmon sarjasta tai elokuvasta. Usein joku hahmo voi viehättää, mutta se itse näyttelijä ei aiheuta mitään kutkutuksia.
Näyttelijä voi myös esittää hahmoa, varsinkin jos ei ole mikään liian eroavainen habitus 😉
Muhammad Alin, ellei olisi jo kuollut
Vierailija kirjoitti:
F-Securen Mikko Hyppönen. En lähtökohtaisesti ole pitkätukkien perään, mutta Hyppöselle ne pitkät hiukset sallin, jotenkin ne kuuluvat pakettiin. Tykkään älykkäistä miehistä ja Hyppönen on jotenkin tosi kuumis. Ja sopivan ikäinen, en ole mikään parikymppinen heitukka itsekään.
Petteri Järvinen. Kuuluu samaan älykkyysosamäärä kategoriaan M. Hyppösen kanssa. Jo ammattikin vaatii liikettä yläkerrassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin kovasti keksiä jonkun suomalaisen miehen, mutta en keksinyt ketään 🤷
Saa olla muukin kuin suomalainen.
Tätä helpompaa kysymystä ei ole! Ralph Fiennesin.
Kaipaisin kuvia ja perusteluja, jos ulkonäkö ei ole issue. Olen itse nykyään ajan hermolla ja kun noita kansallissosssialistijuttuja on ollut Suomenkin media viime ajat täynnä, niin alko tehdä mieli ottaa puolisoksi tämä.
https://giphy.com/gifs/wolfgang-wolfie-sense-8-3oFzmjQMeB7csaMGly