Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Juuso Mäkilähde vois mennä mun kanssa naimisiin. Vaikuttaa mukavan rennolta tyypiltä ja on kivan näköinenkin.
Mika Aaltola. Yllättävän hyviä juttuja sekä psykologisesti, että älyllisesti ja empaattisesti. Tulisi Saulin veroinen tilannetajuinen, välittävä, lämmin ja viisas presidentti. Ja varmaan myös aviomies.
Tykkäisin Katri Saarikivestä, enkä edes joutuisi ottamaan, vaan haluaisin.
Aivan sulosen ja hauskan näköinen ja hyvää huumoria kuulostaisi olevan.
Robin Packalen olisi todennäköisesti nuoresta iästään ja muusikoudestaan huolimatta luotettava ja kiltti aviomies, jota kelpaisi katsella. Pitäisi kodin siistinä ja tekisi ruokaa, siinäpä ne tärkeimmät. Bonuksena laulaisi ja soittaisi pianoa, veisi veneilemään Turun saaristoon ja välillä lennettäisiin kaukomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere Karalahti, ihana mies. Jeren ja Nannan liittoa ollut ihana seurata. Nannalla käynyt tsägä. Saanut tuollaisen ihanuuden itselleen. Nyt kun eroavat, haen Jeren itselleni.
juopon ja narkkarin näköinen kyllä on haluttava
🙌 Suorastaan kuvottavan näköinen. Sekopäähän se on.
Tubettaja Jani Vähäkainun. Se on niin herrasmiesmäinen ja osaa kohdella naisia hyvin.
Jostain syystä kaikki kommenttini on poistettu.
Mutta siis Vasemmmistoliiton pj. tietty. Tipahtaisi heti ns. hanskat kehiin ja lähtisin koti-iskä hommiin Turkuun. Oikeasti möisin omaisuuteni ja lähtisin heti.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purran, koska konservatiivina varmaan sitä mieltä että avioliitossa ei voi raiskata ja ihan oikeassa on tässäkin ja hemmetin seksikäs pimuhan se on!
Konservatiiviset on just tuon takia parhaita ja siksi myös että on kiva kun nainen alla huutaa isukkia!
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin Gordon Ramseyn (ei saa nauraa :D). Hyvännäköinen mies, joka osaa kokata. Ja on temperamenttinen, kuten miehen kuuluukin olla. Ja lasten kanssa työskennellessään on todistanut omaavansa herkänkin puolen.
Kyllä minullekin Gordon voisi kelvata. Alkaa tosin olla jo hieman liian vanha minun makuuni. Lisäksi pelkäisin riidellä hänen kanssaan.
Voisin ottaa puolisoksi jonkun komean nuoren urheilijan, vaikka jääkiekkoilijan. Esim. Sebastian Aho.
Voisimme keskustella korkeakulttuurista ja kirjallisuudesta. Jos hän ei tietäisi niistä mitään, minä voisin opettaa.
En oikein tunne julkkiksia. Yhtään ehdokasta ei tule nyt mieleen. Sorry.
Ihmiskunnan hyvinvoinnin takia voisin ottaa toverikseni herra Putinin kaksoisolentoineen, koska selkeästi he tarvitsevat rakkautta ja ymmärrystä ja keskenään varmaan tulisivat hyvin juttuun, vaikkei minulla ja hänellä minkäänlaista yhteistä kieltä tai ymmärrystä olisi. Ikkunaton kellaribunkkeri on kaiken lisäksi vanhoille venäläisille ihmisille ihanan turvaisa ja kotoisa, sellaisen rakentaisin heille välittömästi, sieltä ei vahingossa pääse putoamaan.
Näyttäisin tv:stä Temppareita ja Salkkareita ja Ylen venäjänkielisiä uutisia ja näillä turruttaisin vanhukset lempeästi ymmärtämään länsimaista kulttuuria ja rauhoittumaan, ettei heitä oikeasti kukaan uhkaa eikä kukaan hyökkää kimppuun - paitsi omat harhakuvitelmat. Myös kurkilinnuista kertovia luontodokumentteja näyttäisin.
Yhtään venäläistä vierasta en päästäisi kylään, koska nykyinen lähipiiri on selkeästi vain haitaksi vanhukselle ja johdattelee häntä. Omat kaksoisolennotkin ns. luonnollinen valinta karsisi parissa viikossa pois ja jäljelle jäisi vain itse yksinvaltias. Hänen kanssaan sitten olisi selkeämpää suunnitella pysyvämpi hoitopaikka lepositeineen, koska kotona eläminen ei enää onnistu, koska todistetusti vanhus käyttäytyy aggressiivisesti muita kohtaan ja puhuu jotain vierasta kieltäkin.
Näin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun rikkaan huippukokin. Mielumin sen nuoremman brittikokin kun Gordonin. En muista nimee.
Jamie Oliverin? Itse ottaisin Heston Blumenthalin, onhan siinä sellaista vetovoimaa, ja ihailen hänen uniikkia kokkaustyyliään. Australian Masterchef-kilpailijoissakin löytyisi ehdokkaita vaikka kuinka, Reynold, Tommy Pham, Declan... 😍😍 saisko ne kaikki? Ja naisista, vaikka mihinkään intiimiin en heidän kanssa ryhtyisikään, mutta Jess Lemon pitää mainita ja Diana Chan.
Ja miss Universum Dayana Mendoza vuodelta 2008, sai kyllä heterotytönkin ihastumaan!
Monikin formulakuski olisi tervetullut avioliiton auvoiseen satamaan. Ulkonäkö edellä jos mennään, minusta tulisi ensimmäisenä rouva Leclerc, ja sitten Russel. Kauniita miehiä! Ricciardon hymy on huumaava, ja sitä myöten koko mies on ihan älyttömän kuuma. Lando Norris on myös todella puoleensavetävä ja meillä olisi samanlainen huumorintajukin, tehtäisiin toisillemme päivät pitkät kepposia.
(Tosielämässä, ei olisi huippu-urheilija mulle sopiva, kun olen seurannut että arki on yhtä treeniä ja sitten matkustetaan töiden perässä koko ajan ympäri maailmaa)
Vierailija kirjoitti:
Esko Eerikäisen. Marttiinan kiusaksi. Ja ihan mukavan oloinen mies nykyään.
Ällöttävä pölvästi se on. Häipyisi julkisuudesta. Iske se ja vie vaikka Tasmaniaan.
Julkkis puolisoksi kun ei se ennätä olemaan mun kanssa koskaan kun julkisuus.
En ottaisi.
Jorma Uotinen. Fiksu, hyvä maku, ei elätettävä, notkea vartalo ja kuulemma iso k*rpä. Toivottavasti tykkää vähän nuoremmista miehistä.
M44
Vierailija kirjoitti:
Julkkis puolisoksi kun ei se ennätä olemaan mun kanssa koskaan kun julkisuus.
En ottaisi.
Ei kukaan sua huoliskaan, kun oot niin tyhmä, ettet ymmärrä edes näin yksinkertaista aloitusta.
Christina Hendricks ja Katri Kulmuni ainakin! Vaikuttavat mukavan fiksuilta neitokaiselta. Voitaisiin mökillä soudella järvellä, pelata mölkkyä ja ehkäpä käydä kuutamouinnilla huuhkajan huhuillessa uhkaavasti puun oksalla.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tunne julkkiksia. Yhtään ehdokasta ei tule nyt mieleen. Sorry.
Suomijulkkikset ovat lähinnä turhakkeita. Mutta jos aseen piipun edessä pitäisi...niin Ella. Se joka matkailee Italiassa ja Ranskassa. Ihaanan tuntoinen tyttölapsi.
Martti Suosalo tai sitten Pedro Pascal.