Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Ottaisin kyllä Petteri Löpösen kun on niin halinalle.
Lotta Haarala kun on sexy vaikka kärysikin dobingista.
En tiiä, onko jo joku varannu, mutta mie ottasin Beckhamin. Ihan siksi kun on paljo paremman näkönen kun ite oon. Ja hällä on paljo pätäkkää. Ja siitä Victuuriasta en tykkää yhtään, senkin kiusaksi voisin sen ukon vokotella.
En tunne yhtään julkkista niin hyvin, että voisin vastata.
Olen jo naimisissa, kiitos vain. Mutta jos olisi pakko valita, niin onkohan jotain sellaista julkkista, joka täyttäisi seuraavat kriteerit:
-sallii kaksiavioisuuden (vaimostani en luovu)
-on järjettömän rikas
-ei halua avioehtoa
-on iäkäs vanhus ja/tai erittäin hauras ja sairas
Voisin tämäntapaista julkkisvanhusta ilahduttaa seurallani ottamalla hänet kakkosvaimoksi täydellä perintöoikeudella, niiksi viikoiksi/kuukausiksi jotka hän vielä maan päällä viettäisi.
Varmaan Mariskan. Julkisuuskuvansa mukaan maanläheinen kiva mimmi jonka kanssa vois välillä pajautellakin ja puhella järkeviä.
Lahjakas nainen kaunilla lauluäänellä jolla ei vaan kasvot riittänyt maan ykköasartistiksi. Miksi muuten Mariska ei levyttänyt itse biisiään Missä Muruseni On vaan Jenni Vartiainen?
Sitä paitsi Kukkurukuu on paljon hienompi rakkauslaua kun edellä mainittu joskaan ei niin moniulotteinen.
t, mies
Nyt pistit pahan! Varmaan Ilkka Paanasen. 🤔
Sharon Stone, upea leidi edelleen.
Jeesus Nasaretilaisen. Jumalan poika kumminkin. Ois siistiä että oman lapsen vaari olis Jumala. Ja isänsäkin tietty.
Olis kyllä jännä esitellä omalle suvulle nää. Ehkä liiankin jännää. Osa vois koettaa myös passittaa hoitoon.
Jonkun kokin jonka intohimo on ruoanlaitto. Perfektionistin, joka tykkää siivota ja pyykätä. Mä saisin olla rauhassa.
Olen ihastunut Vasemmistoliiton nykyiseen puheenjohtajaan.
Mielästäni älykkäitä, karismaattisia, hyvin viehättäviä naisia on Suomen toimittaja, muusikko, taiteilija etc..kenttä täynnä. Muotoillaan nyt näin.
Naisista: Annie Lennox, Dolores O’Riordan, Marie Fredriksson, Pink, Tina Turner ja Tracy Chapman. Miehistä: Bruce Springsteen, David Bowie, Freddie Mercury. Kaikki aivan ilmiömäisiä artisteja ja on paljon muitakin mitä ei nyt muista. Valitettavasti suurin osa poistunut keskuudestamme.
Sara Siepin tietty. Ilman avioehtoa. Itse siis olen varaton mies.
En tunne heitä, ja teen puolison valinnan perustuen yhteensopivuuteen. En voi siis vastata ketään.
Jonkun rikkaan huippukokin. Mielumin sen nuoremman brittikokin kun Gordonin. En muista nimee.
Vatanen? Toivottavasti Vatanen...