Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Käärijän.
Vaikuttaa fiksulta ja nöyrältä huumorimieheltä.
Täältä myös ääni Käärijälle. Söpö ja mukava hassuttelija.
Mireille Mathieu koska lausuu ärrän niin eksoottisesti.
Alasaaren Juhon ottaisin 😍 koska on niin lutunen seiväshyppääjä ja voittaa huomenna mitalin Espoon U23-EM-kisoissa.
Jussi Vatasen. Tykkään sen näköisistä ja oloisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Anders Adlercreutz.
Nimestä päätellen ainakin talous kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä on tylsää ja toisteista tämä ketju. Näköjään joka toinen kirjoittaja haluaa joko Keanu Reevesin tai jonkun muun Hollywood-tähden, Toni Niemisen tai ironisesti Halla-ahon. Plääh.
Ja sitten kun esim minä mainitsin formulatähtiä, niin ketään ei kiinnosta. Edes sinua.
Miksei kiinnostaisi. Mutta Kimiä en huolisi, liian tasainen ja vähäpuheinen. Ehkä just se mainitsemasi aussi, mikä sen nimi on, Mark Webber, sen voisin ottaa. Mutta tylsästi vaan aksentin ja ulkonäön perusteella. Olishan se tietysti sekin kivaa, että varmaan ehdittäisiin aina ajoissa joka paikkaan jos se olisi kuskina.
Riikka Purra. Hyvän näköinen ja harvinaisen fiksu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän.
Vaikuttaa fiksulta ja nöyrältä huumorimieheltä.
Mä ottasin räppäreistä ehkä kuitenkin Stepan. Sillä on sopivan vinksahtanut ajatusmaailma ja rohkean yksinkertaset biitit. Lisäksi pystyn täysin samaistumaan esim. hänen ajatukseensa, että
Olin kattomatta peiliin nii et unohin miltä näytän, en usko sokeast, molempaa silmää käytän.
Siis just tuo molemman silmän sokea usko on mun juttu, siks tässäkin ketjussa pyörin.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin 15 vuotta sitten oli erityisen hyvännäköinen. Tyylikäs toki edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään bulldogeista, ja Riikan kanssa ei tarvitsisi miettiä, että mikä koirarotu muistuttaisi emäntäänsä eniten.
Kalle Lambergin tai Mikko Kivisen! Tykkään huumorintajuisista miehistä, ja ällöän pukutyyppejä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anders Adlercreutz.
Nimestä päätellen ainakin talous kunnossa.
Pääsisi asumaan kartanoon. Kukaan RKP:n kansanedustajista ei taida olla peräisin kovin vaatimattomista oloista...
Vierailija kirjoitti:
Muhammad Alin, ellei olisi jo kuollut
Hänen kohdallaan se on vain etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä on tylsää ja toisteista tämä ketju. Näköjään joka toinen kirjoittaja haluaa joko Keanu Reevesin tai jonkun muun Hollywood-tähden, Toni Niemisen tai ironisesti Halla-ahon. Plääh.
Ja sitten kun esim minä mainitsin formulatähtiä, niin ketään ei kiinnosta. Edes sinua.
Miksei kiinnostaisi. Mutta Kimiä en huolisi, liian tasainen ja vähäpuheinen. Ehkä just se mainitsemasi aussi, mikä sen nimi on, Mark Webber, sen voisin ottaa. Mutta tylsästi vaan aksentin ja ulkonäön perusteella. Olishan se tietysti sekin kivaa, että varmaan ehdittäisiin aina ajoissa joka paikkaan jos se olisi kuskina.
En maininnut Webberiä, mutta sekin on kyllä kelvollinen setä. Olikohan samoihin aikoihin kisaamassa myös Nick Heidfeld jota myös kuolasin.
Andre Wickstömissä on jotenkin valtavasti seksuaalista vetovoimaa. En tiedä onko se se suomenruotsalaisuus vai mikä, mutta ihan poikkeuksellinen tapaus.
Toni Nieminen. Pääsisi myös eroon helposti.