Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Maailma olisi parempi paikka jos Maria Zaharova saisi omakseen kunnollisen suomalaisen miehen. Voisin uhrautua, maailmanrauhan puolesta. Ja onhan hän aika hottis, varsinkin kännissä. Juotais vodkaa ja hupsuteltaisiin. Viihtyisin kyllä hänen lakanoissaan ja tekisin voitavani ettei hän ehtisi enää haukkumaan suomalaisia vaan aina kun hän mainitsisi suomalaisen miehen, hänen silmiinsä nousisi utuinen haaveellinen katse.
Ehkä lopullinen valinta olisi kuitenkin Victoria tai Madeleine. Kumpi vaan kelpaisi kun kummankin siivellä pääsisi Ruotsiin prinssiksi.
En oikein osaa päättää. Maria vaikuttaa hieman epävakaalta mikä voi alussa kiehtoa mutta tehdä elämästä liian levottoman. Victoria vaikuttaa kotona viihtyvältä pullantuoksuiselta äidiltä mikä saattaa olla hyvän parisuhteen kannalta merkityksellinen. Täytyy miettiä tarkkaan kun kaikkia ei voi saada. Vai voisikohan kuitenkin....
Nikki Sixx, todella karismaattinen, lahjakas, syvällinen ja taiteellinen mies. Kovan kuoren alla erittäin herkkä. Olen ihaillut jo vuosikymmeniä. On edelleen komea, nuorena etenkin ihan crazy hot! 🥵🤭
Vierailija kirjoitti:
Jonkun isomunaisen.
Testaisitko montakin, vai meinasitko naamasta munan koon lukea?
SCARLETT JOHANSSON
OLISI KIVA JOSKUS SYÖDÄ PIZZAA SCARLETIN KANSSA JA JUODA KOKISTA
Vierailija kirjoitti:
Andre Wickstömissä on jotenkin valtavasti seksuaalista vetovoimaa. En tiedä onko se se suomenruotsalaisuus vai mikä, mutta ihan poikkeuksellinen tapaus.
Minusta se on aina ollut setämies, jo syntyessään, mutta Anders Helenius, on the other hand... tai vaikka molemmin käsin.
SCARLETT JOHANSSON
WILLA HOLLAND
SHALENE WOODLEY
EMMA ROBERTS
JOKU NOISTA JA SIT HYVINÄ KAKKOSINA OKSANA AKINSHINA LILJA 4EVER
SAMAIRE ARMSTRONG
Vierailija kirjoitti:
Maailma olisi parempi paikka jos Maria Zaharova saisi omakseen kunnollisen suomalaisen miehen. Voisin uhrautua, maailmanrauhan puolesta. Ja onhan hän aika hottis, varsinkin kännissä. Juotais vodkaa ja hupsuteltaisiin. Viihtyisin kyllä hänen lakanoissaan ja tekisin voitavani ettei hän ehtisi enää haukkumaan suomalaisia vaan aina kun hän mainitsisi suomalaisen miehen, hänen silmiinsä nousisi utuinen haaveellinen katse.
Ehkä lopullinen valinta olisi kuitenkin Victoria tai Madeleine. Kumpi vaan kelpaisi kun kummankin siivellä pääsisi Ruotsiin prinssiksi.
En oikein osaa päättää. Maria vaikuttaa hieman epävakaalta mikä voi alussa kiehtoa mutta tehdä elämästä liian levottoman. Victoria vaikuttaa kotona viihtyvältä pullantuoksuiselta äidiltä mikä saattaa olla hyvän parisuhteen kannalta merkityksellinen. Täytyy miettiä tarkkaan kun kaikkia ei voi saada. Vai voisikohan kuitenkin....
Zaharova kyllä kiinnostelis täälläkin. Tuollaiset pimeet epävakaat slaavihirmut on aika kiinnostavia, vaara siinä varmaan kiehtoo. Saattais spaikata votkan joku päivä, tai vaan heittää sut parvekkeelta. Sen kun sais pinned down, niin olis aika voitokas fiilis.
Jaajo Linnonmaan. Hän on todella rehti ja luotettava. Vaikka esiintyy viihdeohjelmissa, se on vain pintaa. Herkkäkin on.
Mä jotenkin ihailen/olen ihastunut Tuija Siltamäkeen. Menisi toki vaikeaksi elämä, kun molemmat meistä vain virnuilisi ja olisi sarkastisia/ironisia.
Sonja Kailassaari on jotenkin avoin, rento ja hauska. Olen ollut häneenkin ihastunut, niin kauan kun hän on ollut pötyputkessa.
Tietty on Jonna Tervomaa. Omilla viikkorahoilla ostin postimerkkejä, kortin ja äänestin häntä. Muutenkin ihana tyyppi. Kirjallisuustiedettä ja populaarimusiikkia, joten valintani on taas kerran Jonna.
Nuoren Clint Eastwoodin. Se kyllä nostais kytkintä nopeasti ja siirtyis seuraavaan, mutta niinhän minäkin voisin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra. Hyvän näköinen ja harvinaisen fiksu nainen.
Minäkin tykkään bulldogeista, ja Riikan kanssa ei tarvitsisi miettiä, että mikä koirarotu muistuttaisi emäntäänsä eniten.
Ota sinä Li Andersson. Kuitenkin tykkäät mollosilmäisistä ja isoturpaisista pirttihirmuista. Voisit aina laulella sille sitä kansanlaulua:
"silmät sill' on siniset, vaikk' on kieronlaiset", "suu on sillä supukka, vaikk' on toista syltä" ja "kun minä vien sen markkinoille, niin hevosetkin nauraa".
Varmasti tykkäisi noin musikaalisesta partnerista kuin sinä.
Mut ku mä en oo yhtään musikaalinen! Enkä mä ehkä sitten sitä bulldoggii, kun se voi purra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra. Hyvän näköinen ja harvinaisen fiksu nainen.
Minäkin tykkään bulldogeista, ja Riikan kanssa ei tarvitsisi miettiä, että mikä koirarotu muistuttaisi emäntäänsä eniten.
Ota sinä Li Andersson. Kuitenkin tykkäät mollosilmäisistä ja isoturpaisista pirttihirmuista. Voisit aina laulella sille sitä kansanlaulua:
"silmät sill' on siniset, vaikk' on kieronlaiset", "suu on sillä supukka, vaikk' on toista syltä" ja "kun minä vien sen markkinoille, niin hevosetkin nauraa".
Varmasti tykkäisi noin musikaalisesta partnerista kuin sinä.Mut ku mä en oo yhtään musikaalinen! Enkä mä ehkä sitten sitä bulldoggii, kun se voi purra.
Ole sitten luova: vie Li kirjaston musiikkiosastolle ja lainatkaa kansanmusiikkilevyjä kotiin! Soitat aina tuota biisiä, niin sitä ei sviduta jatkuvasti ku pientä oravaa.
Bulldogeilla on muuten aivan ihana luonne! 💖
joku tosi kaunis nainen jonka kans sit mentäs jonnekki kokkareille
Kuningas Elviksen pitääkö selittää miksi
mun valinnat
scarlett johansson
suvi koponen
jena malone
gemma artetton oli yhdessä bondissa
en purraa mut monta muuta
1. alexandra dahlström ruotsalainen näyttelijä
2. scarlett johansson
3. lindsay lohan
4. joku todella hyvännäkönen kissa
5. saga vanninen
sagan kans mentäs lenkille
BAMBA kirjoitti:
SCARLETT JOHANSSON
OLISI KIVA JOSKUS SYÖDÄ PIZZAA SCARLETIN KANSSA JA JUODA KOKISTA
Miksi huudat, hyvä ihminen?
Vik White!! Tuntuu ihan kehdonryöstäjältä, mutta kerrankos sitä.