Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Joaquin Phoenixin, Jokerin. Koska pitää eläinparkojen puolia. On vegaani ja intohimoinen skorpionimies.
Robin Williams, tosin ei ole elossa enää. Niin sympaattisen oloinen mies oli
Lauri Markkasen, epäitsekäs ihminen.
Kyllähän se olisi palstan rumin nainen, eli Li.
Toki myös Jonna Tervomaa, Anne Liljeström ( muu toki ) tai Björk, Pj. Harvey.
Joel Hokkan komea lahjakas intohimoinen herkkä ja älykäs.. niin kuuma.
dwaynen, the rock on vaan niin kaikki kohdallaan niin kuin miehellä pitää olla. tosin mulle vähän liian nuori. Taidan kuitenkin pitäytyä miehessäni, joka kokkaa, siivoaa, on lempeä, ja kestänyt minua jo 42 vuotta.
Tobias Menzies komia, älykäs, ja lahjakas, jalat maassa ja niin ihana hymy
Jos olis ihan pakkopakko valita joku julkinen ihminen puolisokseni, ottaisin Keanu Reevesin.
Kun Keanu nukkuisi, tuijottaisin sitä parin sentin etäisyydeltä ja ihmettelisin miten niin kaunis mies voi olla olemassa. Jos Keanu heräisi tuijotukseeni, olisin vaan että hei äijä, olen sun vaimo ja saan tuijottaa niin paljon kuin kestän sekoamatta.
Jason Statham vois kyl kelvata
Tom Hanks varmaan näin äkkiseltään. Tai Dave Grohl. Ihan puhtaasti sen perusteella, kuinka mukavina miehinä heitä pidetään. Haluan leppoisan miehen.
Jos olisi aivan pakko, niin ehkä Brad Pittiä voisin harkita.
Jutta Gustafsbergin
- mies noin viisissäkymmenissä
Haluaisin miehekseni Salvador Sobralin....älykäs ja herkkä ja vielä niin kauniskin....
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin Gordon Ramseyn (ei saa nauraa :D). Hyvännäköinen mies, joka osaa kokata. Ja on temperamenttinen, kuten miehen kuuluukin olla. Ja lasten kanssa työskennellessään on todistanut omaavansa herkänkin puolen.
Aikalailla viimeinen kokki johon sekaantuisin. Ihan täysin idiootti. Jos temperamenttia haluat, niin Marco Pierre Whitellä on sentään käytöstavat.
Itse ottaisin jonkun edesmenneen, ihan sillä kun parisuhteet eivät ole minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin miehekseni Salvador Sobralin....älykäs ja herkkä ja vielä niin kauniskin....
Älykäs mies ei haukkuisi seuraavaa voittajaa. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä helppo. Margot Robbie. Tarviiko selittää...... Ei vissiin
Aika yliarvostettu ulkonäön osalta. Ei tietysti kukaan voi olla kaikkien mieleen.
En tunne ketään niin en uskalla valita edes pakosta. Se miltä joku vaikuttaa julkisuudessa ei vastaa välttämättä totuutta. Voi olla karsea kumppani.
Reetta Hurskeen tai Alina Tomnikovin. Paha
Anders Adlercreutz.