Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihan oikeasti boomereiden sukupolvea vaivaa?

Vierailija
16.07.2026 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012144249.html

Miten ihminen voi olla näin täydellisen moukka, toisia (nuorempia) vähättelevä huonokäytöksinen peräreikä, ja sitten vielä uhriutua? Jos tämä junamatka oli "helvetti", niin kyllä on kermapersuksella todellakin ollut helppo ja pullamössöinen elämä. 😂

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mummeli on oikein karikatyyri näistä ihmisistä. 

Vierailija
2/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti jo kusipäinen luonne ja ikääntyminen viimeistellyt asian tekemällä kognitioon vajausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin klassista boomerin käytöstä.

Jäivät epäkypsän lapsen tasolle.

Heitä ei kasvatettu oikein. Elivät pellossa.

Vierailija
4/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut juovuksissa? Ikääntyneiden ongelmallinen alkoholinkäyttö on vähän sellainen tabu.

Vierailija
5/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lena Hefner Herppeenluoma

Vierailija
6/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä päivittelevät "nykynuorten" käytöstä.

Vierailija
7/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomereista iso osa on jo haudassa eli aika hiljaista väkeä on. 

Vierailija
8/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo käytös on johtunut ihan muusta kuin iästä ja sukupolvesta. Paska ihminen on paska iästä ja aikakaudesta riippumatta.

Vierailija
9/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ollut juovuksissa? Ikääntyneiden ongelmallinen alkoholinkäyttö on vähän sellainen tabu.

Jos onkin ollut, niin eipä tuota näköjään edes myöhemmin selvänä kadu tai häpeä mitenkään. 

Vierailija
10/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi junamummo oli ihmeen cool. Itse olisin siinä tilanteessa käyttänyt paljon kovempaa kieltä kuin tuollaista haista pas...ka. Asiakaspalvelijat hyppii nykyään silmille ja alkaa heti itkemään jos joutuvat sitä hommaansa ihan oikeesti hoitamaan. Vätykset tullut työelämään.

Vierailija
11/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskiaisella alkava muistisairaus

Vierailija
12/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi junamummo oli ihmeen cool. Itse olisin siinä tilanteessa käyttänyt paljon kovempaa kieltä kuin tuollaista haista pas...ka. Asiakaspalvelijat hyppii nykyään silmille ja alkaa heti itkemään jos joutuvat sitä hommaansa ihan oikeesti hoitamaan. Vätykset tullut työelämään.

Vai palvelijat

Vierailija
13/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotasukupolvi oli ihan oikeassa kutsuessaan näitä pullamössöiksi. 

Vierailija
14/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas kaikki ystävällisiä. Mistähän johtuu ?

Vierailija
15/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo käytös on johtunut ihan muusta kuin iästä ja sukupolvesta. Paska ihminen on paska iästä ja aikakaudesta riippumatta.

Mutta näin käyttäytyviä on boomreissa paljon.

Vierailija
16/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppii silmille? Sinä olet ilmeisesti niitä saatanan mulkkuja, joiden mielestä asiakaspalvelijan tehtävä on saada sinut tuntemaan jotain ylemmyyttä. 

Vierailija
17/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska luonne ei muutu vanhetessa. Turha vitt..uilla vanhemmista ihmisistä.

Vierailija
18/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua!

Olet varmaan joku uuno turhapuron näköinen törkyturpa, joka huutelee henkilökuntaa! henkilökuntaA!

Vierailija
19/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tuosta mummosta mieleen palstaboomerimummo.

Vierailija
20/82 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa hommassa VR oli se joka mokasi (TAAS!!!) ja tuon "mummon" reaktio oli ymmärrettävä, vaikka se lopuksi sisälsikin vulgäärejä piirteitä.

VR:n olisi pitänyt hyvittää kaikille peruuntuneen vuoron matkustajille koko lipun hinta ja tarjota ravintolavaunussa "syö niin paljon kuin jaksat" -buffet-lounas.

Ei ole juuri tuollaista sattunut omalle kohdalle, mutta muita ikäviä juttuja kylläkin, ja ennenkaikkea muille matkustajille niin että olen ollut sivustaseuraajana näissä inhottavissa asiakkaiden simputustapauksissa.

Ostakaa kansalaiset kaikki oma auto älkääkä etenkään matkustako VR:llä, riippumatta siitä minkä ikäisiä olette ja mihin sukupolveen kuulutte.

Jätkä 54 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän