Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Cillian Myrphyn tai Jake Gyllenhalin. Karismaattisia näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Keanu Reeves. Syvällinen, sydämellinen, vaatimaton, jalat maassa elävä hurmaavan kaunis ja seksikäs mies. Syötävän suloinen ja komea 💘 💋
Totta, olis kyllä aika namu aviomies🤩
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikmanin, koska hän non niin ihana.
hirviän näkönen harppu
Sara La Fountain, pari vuotta vanhempi mutta ei haittaisi. Ymmärtääkseni ei ole lapsia, joten saattaisi tällainen vapaaehtoisesti lapsetonkin jo alkaa kiinnostaa.
Amanda Pasanen, poliitikko, ollut ainakin Vihreiden nuorten pj. Hänen kanssaan voisi myös arvomaailmat kohdata jos on suhteellisen liberaali ja vihreät arvot.
Vierailija kirjoitti:
Fyysikko Brian Cox
Jon Snow tai Kit Harington
Näyttelijä Daniel Day-Lewis
Jalkapalloilija Eric Cantona
Pääministeri Justin Trudeau
Jalkapalloilija Gareth Bale
Tony Blair (Britannian entinen pm)
Daniel Day-Lewis oli nuorena tosi hyvännäköinen.
Tommi Korpela, komea ja karismaattinen. Luonnonläheinen, hänen kanssa olisi varmasti hyvä olla.
Voi julkkisparkaa, jos joutuu minun puolisokseni. En edes osaa sanoa, kun en seuraa näyttelijöiden yksityiselämää lainkaan. Kriteerejä kyllä löytyy. Tärkein kriteeri varmaan se, että haluaa elää omaa elämäänsä, eikä olla minun kanssani tekemisissä. Toiseksi tärkein, että elättää minut, mutta alemman keskiluokan taso riittää minulle, pitäköön rikkaudet itsellään.
En tiedä, viitsisiköhän Leo DiCaprio alkaa elättäjäkseni, saa ihan rauhassa olla niiden mallikaunotarten kanssa.
Seela Sella ei ole juutalaista syntyperää. Hän kääntyi kohdattuaan juutalaisen miehen ja onkin ollut aktiivinen seurakuntalainen. Juutalaisuuten voi kääntyä, mutta se ei ole helppoa.
Sauli.
Sale on kiva mies ja talous kunnossa.
Ei tarvis ikinä tehdä töitä, kävis kirjamessuilla lukenassa runoja
Henry Cavill. Maalattais warhammer figuja, pelattais tietokoneilla, pelattais warhammeria, hikkyiltäis, käytäis salilla pumppaamassa rautaa, nörtteiltäis, saisi omaa rauhaa kuvauksien aikana - ottaisin ihan jonkun muunkin samoja asioita harrastavan miehen, kuin julkimon - mutta oli julkimoista kyse, enkä tiedä yhtään yhtä avointa ja hottista julkkisnörttiä kuin Henry Cavill
Kim Jong-Un. Häneltä jää kohta varmaan valtio perittäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Sauli.
Ei tarvis ikinä tehdä töitä, kävis kirjamessuilla lukenassa runoja
Toivottavasti kukaan nainen ei ole oikeasti siinä luulossa että Jennin ' ei tarvitse tehdä töitä.' Höh!
Salessa sinänsä ei mitään vikaa, täytyy ihailla miten edelleen jaksaa. Mies joka uskaltaa näyttää herkkyytensä mutta tarpeen vaatiessa on tiukka johtaja, on mun mieleen. N 58
Lola Odusoga, kunnon pylly pitää olla.
Jouni Hynysen. Ihana Mies isolla ämmällä
Näin tällä viikolla unta,että tapasin lomareissullani hotellissa Kari-Pekka Toivosen :) meillä riitti juttua niin hyvin,että vietin sitten lomaani hänen kanssaan :D en tiedä, mistä tälläinen uni :D ? Mutta Kari Ketosen tai Antti Luusuaniemen vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli.
Ei tarvis ikinä tehdä töitä, kävis kirjamessuilla lukenassa runojaToivottavasti kukaan nainen ei ole oikeasti siinä luulossa että Jennin ' ei tarvitse tehdä töitä.' Höh!
Salessa sinänsä ei mitään vikaa, täytyy ihailla miten edelleen jaksaa. Mies joka uskaltaa näyttää herkkyytensä mutta tarpeen vaatiessa on tiukka johtaja, on mun mieleen. N 58
Sauli on kohta 75 e.
Elinikää on ehkä ? 10 -15 v
Kyllä Jenni tekee pressan rouvan töitä, mutta ensi vuonna Sale jää ansaitulle eläkkeelle.
Tuskin Jenni hirveesti sitten enää mitään tekee
Keanu Reeves. Syvällinen, sydämellinen, vaatimaton, jalat maassa elävä hurmaavan kaunis ja seksikäs mies. Syötävän suloinen ja komea 💘 💋