Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Sanna, tykkään kapitalisteista, jotka ajattelevat vain itseään ja omaa taloutta. Sanna tuo rahat kotiin, voisi lopettaa työt.
Riikka Purra. Fiksu ja kaunis. Hyvä huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Jouni Hynysen. Ihana Mies isolla ämmällä
Tää -ääni.
Hynynen mieheksi.
Käärijän voisin koeajaa.
Kumman tahansa Hairy Bikerin. Hauskoja, tunteellisia, älykkäitä ja maailmaa ja kulttuureja nähneitä, ympäristöstään kiinnostuneita ja seikkailunhaluisia ihmisiä, joilla sydän paikallaan.
Mä yritin kovasti keksiä jonkun suomalaisen miehen, mutta en keksinyt ketään 🤷
Herrasmies ei kerro.
Herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin joko Jaakko Hämeen-Anttilan tai Miika Nousiaisen. Kumpikin on älykäs ja huumorintajuinen, vakaan oloinen mies, joka sytyttää jollakin selittämättömällä tavalla myös siinä mielessä. Kumpikin olisi myös todennäköisesti loistava isä. Molemmat vastaisivat tarpeisiini yhtäältä keskustella henkeviä ja toisaalta nauttia kuivakasta huumorista. Ehkä kallistun Miikaan, koska hän on iältään minua lähempänä.
N27v
Minä tylsistyisin Hämeen-Anttilan kanssa
Hämeen-Anttila on paitsi älykäs ja sivistynyt, myös fiksu, huomaavainen ja tilannetajuinen, eikä hänen seurassaan käy koskaan aika pitkäksi.
Puolisoksi valitsisin itse kuitenkin Miika Nousiaisen samoista syistä kuin ensimmäinen vastaaja. Lisäksi urheilullisuus on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Jere Karalahti, ihana mies. Jeren ja Nannan liittoa ollut ihana seurata. Nannalla käynyt tsägä. Saanut tuollaisen ihanuuden itselleen. Nyt kun eroavat, haen Jeren itselleni.
juopon ja narkkarin näköinen kyllä on haluttava
Johnny Deppin. Lahjakas kaveri ja nyt aikuistuttuaan näyttää mieheltä eikä marjanpoimijalta. Tuskin saataisiin riitojakaan aikaan, kun olen luonteenlaadultani lupsakka boheemi, jota ei vähemmän voisi kiinnostaa takakireä huomion haku. Voitaisiin jammailla yhdessä jalojen juomien avustuksella.
Himohamstraajat-sarjan Cory Chalmers
Tää on kyllä helppo. Margot Robbie. Tarviiko selittää...... Ei vissiin
Markus Räikkönen. Sijoittakönsikäs, joka on ollut Sannan kanssa.
mieshenkilö kirjoitti:
näyttelijä Aletta Ocean.
Harmi vaan et laittoi noi perse silikonit
Vierailija kirjoitti:
Marie kondo.
t: mies 40v
Kumman kaa olisit Marie Kondon vai Auri Kanasen?
Jussin...niin älykäs ja komea.
Tarkoitin tuskin Jennin tarvii sitten enää mitään tehdä. Jennihän just väitteli, erinomaisin arvosanoin