Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihanan miehen...mutta hän on toivottoman huono sängyssä..Mitä teen??

Vierailija
16.02.2009 |

Hei,

Toivon kommentteja hankalaan asiaan..Olen 37-v nainen ja tapasin syksyllä ikäiseni miehen, mukavan, komean ja ihan kai kunnollisen, tavallisen miehen. Aloimme tapailla, asumme eri paikkakunnilla, joten tapasimme työmatkallani kolme kertaa lyhyesti, emme harrastaneet seksiä.

N. 2kk sitten tapasimme pidempään ja harrastimme seksiä, kuukausi sitten vietimme yhteisen viikonlopun. En ole itse mikään "seksihurjastelija", mutta minua vaivaa suuresti se, että mies on suoraan sanoen huono sängyssä... hän todellakin meni suoraan asiaan ja sekään tomitus ei kovin kauaa kestänyt..

En oikein tiedä, mitä asiasta ajatella? Onko hän tottunut vain "hoitamaan homman" ja siinä kaikki? ei mitään esileikkejä, hän oli todella "kiihkossa", ikäänkuin ei olisi koskaan harrastanut seksiä (hän on eronnut n. vuosi sitten, 3 lasta, 15v naimisissa) ja survaisi vain "sen" sisälle. Minun pitäisi tavata hänet jälleen parin päivän kuluttua ja ahdistaa.. Hän itse on sitä mieltä, että seksi oli ihanaa.. Mutta ei tuo kyllä oikein ihanaa ollut.. Mies on muuten kyllä oikein ihana...

Mitä tekisitte?

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo yli 50v mies. En ole vielä kertaakaan lukenut, että naiset lämmittelisivät miehiä, joita kyllä jälkikäteen kritisoivat negatiiviseen sävyyn. Liian pitkä lämmittely, jonka mies antaa saamatta mitään vastapalvelusta ajaa luonnollisesti siihen, että seisokki voi kärsiä ja seuraavalla kerralle esileikit jää vähemmälle.

Aijaa, meillä kyllä lämmittely on ihan molempia varten. Luulin, että muillakin on näin.

Vierailija
102/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi Netistä sopivantuntuisen alan ammattilaisen yhteystiedot - tälläkin palstalla ilmoitteli joku - ja soita hälle, selitä ongelma ja varaa miehellesi aika yksityisopetukseen.

Halutessasi valvoa opetusta tai osallistua siihen voit tilata kotikäynnin.

Kerrot seuraavaksi miehellesi ostaneesi hänelle lahjan, mutta älä mainitse mitään tuosta opetussuunnitelmasta. Hän varmasti ihmettelee toimiasi, mutta keksit lahjalle jonkin sopivan tekosyyn.

Eiköhän ongelma tällä ratkea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Kieltä ensin, kiitos! Ei sinne kuivana survota mitään. helvatan amatöörit

Mä oon jo valmiiks kostea jos haluan miestä. Sit ku ottaa siltä esileikkinä suikkiin ni siinä se vasta litinä alkaa. Ja aijai kun on kiva sitten survaista. 💋

Vierailija
104/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas yksi voimaantunut itsenäinen kissamummo kanttura joka ei varmaan edes miehensä mällejä niele. Ilmankos on kissakoiramummo kanttura. Varmaan hämähäkin seitit läskissä luolassa.

Voin paskantaa sun suuhun. Se on ainut läheisyys mitä ansaitset.

Vierailija
105/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada. Nyt ap sun täytyy vaan löytää oikea seksin taitaja eikä vaan katsella asemaa ja lompakon paksuutta. Me taidollisen seksin taitajat ollaan usein tavallisempia pulliaisia ja matalamman palkan miehiä tai jopa työttömiä. Minua naiset usein kehuvat taidoistani ja kehuvat myös varustustani, koska se on keskimääräistä selvästi paksumpi vaikka lompakko ei olekaan kovin paksu. Annan naiselle myös tuntuvaa suullista nautintoa mm. facesittingissä ja nainen usein tulee jo ennen kuin pääsemme edes yhdyntään asti.  

Vierailija
106/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Niele ite spermat kanttura sen jälkeen voidaan harkita.

Voi sitä imeä esileikissä ilman sperman nielemistäkin 🙄 en ikinä voisi niellä... seksikumppanini kyllä nuolee minua pitkään, ah sitä nautintoa. Tulen aina ihan märäksi.

Jos ei mällejä niele niin ei ole kyllä ansainnut mitään nuolemisia.

Miksi pitäisi niellä,  mikä juttu? Kai sinä olet jo tullut siinä vaiheessa vai tuletko toistamiseen jos nainen nielee..

Vierailija
107/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittasin kerran tällaista tyyppiä. Minimaalinen lämmittely, nopeasti sisään ja pikaisen laukeamisen jälkeen homma loppui täysin.

Annoin kaksi mahdollisuutta ja sen jälkeen ghostasin. En usko, että tuollaista tyyppiä pystyy opettamaan. Kyllä aikuisen miehen pitäisi pystyä vähän omaakin älyä käyttämään ja miettimään, mitä nautintoa nainen sai.

Näiltä puuttuu joku mutteri päästä ja kuvittelevat ilmeisesti, että seksi on vain miehen nautintoa varten.

Olen jo yli 50v mies. En ole vielä kertaakaan lukenut, että naiset lämmittelisivät miehiä, joita kyllä jälkikäteen kritisoivat negatiiviseen sävyyn. Liian pitkä lämmittely, jonka mies antaa saamatta mitään vastapalvelusta ajaa luonnollisesti siihen, että seisokki voi kärsiä ja seuraavalla kerralle esileikit jää vähemmälle.

"Täh? Molemminpuolistahan se lämmittely on. " Itse en oikein miehenä saa mitään irti sellaisesta "samaan aikaan" lämmittelystä että räplää pimperoo ja toinen räplää kikulia kun siinä sitten keskittyy siihen naisen räpläämiseen niin itsellä vaan häviää halut ja erektio. Voin lämmitellä vaikka ensin 5min naista ja sitten se lämmittelee 5 min minua ja sitten penetraatio. Mutta tuollaisessa "samaan aikaan lämmittelyssä" vaan häviää mielenkiinto.

Vierailija
108/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan kullat, että seksiä ei ole pakko harrastaa. Jos yhteistä säveltä ei löydy, on parasta jättää väliin! Epätyydyttävä seksi rikkoo.

Vierailija
109/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän kyllä lämmittelyksi myös halailun, vartalon koskettelun ja suudelmat, jotka on yleensä vastavuoroisia. Ei pelkkä kikulin ja pimpulin rämpytys innosta.

Vierailija
110/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tekisi mitään mutta ainahan voit opettaa jos siltä tuntuu. Oppii tai ei.

Vierailija
111/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännät rautalangasta mitä haluat ja tarvitset ja mies joko ottaa onkeensa, panostaa sun nautintoon ja kehittyy seksissä ja jos ei, niin jätät hänet. Miehen tahto ja halu kehittyä on avainasemassa, mutta sun pitää olla todella suora ja pitää pääsi, että suhde ei ala ellei tilanne muutu. 

Vierailija
112/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne. Miehellä takana pitkä avioliitto jossa vähän seksiä. 

Mun kanssani on hyvin kiihkeä, jaksaa hyväillä mua mutta kun päästään peiton alle, se on pikaisesti sisään, muutama työntö ja se on siinä. Siis mitä ihmettä? Miksi teette näin miehet? Eikö voi edes hiukan hidastaa? Mitä edes ehtii tuntea jos parissa työnnössä homma on ohi?

Monilla miehillä on tämä. Laukeaminen tapahtuu melkein saman tien. Kai luonto on sen suunnitellut niin.

Itse laitan nämä nopeat laukeajat nuolemaan mulle ensin orkun tai ollaan 69:ssä. Vasta mun orkun jälkeen menee muna pilluun.

Kyllä! Nainen saa ensin 1 tai 2 kertaa suulla ja käsillä ja sitten vasta mies, jos on tätä nopeaa sorttia. 

Sängyssä naisen täytyy olla vaativa, että saa mitä haluaa. Mies kyllä sopeutuu, jos haluaa, ja jos ei, niin sitten täytyy lopettaa tapailu. 

Vierailija
113/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua analyysi oikeaan. Tarvitsisit siemennestettä sisällesi kosteuttamaan kuivahtaneen hämähäkinseitti kolosi. Voisi auttaa pääkopan ongelmiinkin. Voimaantuneille itsenäisille koirakissamummo kantturoille ei vaan kaikki luovuta siemennesteitään.

Koloni kelpuuttaa vain alfan täydellisesti muotoutuneen kalun.

Voin toki myös kusta silmillesi alkuverryttelyksi.

Vierailija
114/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi joku mies olla niin tunari että yrittää kuivana sisään ilman esileikkiä?! Kolmen miehen kanssa olen ollut ja kaikki hoitivat esileikin. Kerran olin yhden miehen luona yötä (en ollut hänen kanssaan) joka yritti sisään ilman esileikkiä. Emme harrastaneet seksiä. Taisi olla kokematon?

Vierailija
115/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Niele ite spermat kanttura sen jälkeen voidaan harkita.

Voi sitä imeä esileikissä ilman sperman nielemistäkin 🙄 en ikinä voisi niellä... seksikumppanini kyllä nuolee minua pitkään, ah sitä nautintoa. Tulen aina ihan märäksi.

Jos ei mällejä niele niin ei ole kyllä ansainnut mitään nuolemisia.

Kyllä minua ainakin nuollaan pitkään ja annan myös seksikumppanilleni suuseksiä. 😘 Mutta spermaa en voisi koskaan niellä. Sitä paitsi kiihotun, kun mies laukeaa sisälleni... 

Vierailija
116/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla lepakko koska hetero nainen kostuu kyllä jo muutamasta pususta ja lykkimisvalmis. Ainakin minun naiseni ovat olleet ihan litimärkiä sellaisella puolen minuutin halailupussailuilla. Toinen mikä on saanut naiseni kosteaksi on että ovat ottaneet minulta suihin.

Vierailija
117/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin ihan järkyttävän huonoa seksiä toista vuosikymmentä. Sen jälkeen olen kieltämättä saanut tyydytystä ajatellessani häntä seuraavien naistensa kanssa ja verratessani sitä omaan nykytilanteeseeni. Yritin kyllä alkuun häntä opettaakin, mutta ei mennyt mikään perille. Ensin hinkattiin sormella lähinnä virtsaputken suuta, jonka jälkeen mentiinkin mieluusti jo asiaan. En edes tiedä luuliko hän minunkin joskus tulevan. Kieltämättä lopulta tilanteen halusi vain alta pois, ja varsinainen seksiksi laskettava hoitui soolona.

Vierailija
118/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä voi toki aika lahnaksi jäätyä, kun tökkijämies kiirehtii tökkimään ja mielessäsi kelaat vain wtf...

Vierailija
119/135 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis keskustelu? Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. 

Vierailija
120/135 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset suostuu tuollaiseen?!? Itse en todellakaan suostuisi vaan kyllä tulisi stoppi heti ja sanoisin, että en mä ilman esileikkiä ole seksiin valmis. Jos tämä ei miehelle käy, niin sitten se oli siinä.

Mulla on seksisuhde vanhemman miehen kanssa ja kyllä hän antaa mulle suuseksiä ihan oma-aloitteisesti. Haluaa myös mun nauttivan eikä ole vain oman nautinnon perässä. Tykkää kun saa mut nuolemalla oikein märäksi. :D

N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme