Tapasin ihanan miehen...mutta hän on toivottoman huono sängyssä..Mitä teen??
Hei,
Toivon kommentteja hankalaan asiaan..Olen 37-v nainen ja tapasin syksyllä ikäiseni miehen, mukavan, komean ja ihan kai kunnollisen, tavallisen miehen. Aloimme tapailla, asumme eri paikkakunnilla, joten tapasimme työmatkallani kolme kertaa lyhyesti, emme harrastaneet seksiä.
N. 2kk sitten tapasimme pidempään ja harrastimme seksiä, kuukausi sitten vietimme yhteisen viikonlopun. En ole itse mikään "seksihurjastelija", mutta minua vaivaa suuresti se, että mies on suoraan sanoen huono sängyssä... hän todellakin meni suoraan asiaan ja sekään tomitus ei kovin kauaa kestänyt..
En oikein tiedä, mitä asiasta ajatella? Onko hän tottunut vain "hoitamaan homman" ja siinä kaikki? ei mitään esileikkejä, hän oli todella "kiihkossa", ikäänkuin ei olisi koskaan harrastanut seksiä (hän on eronnut n. vuosi sitten, 3 lasta, 15v naimisissa) ja survaisi vain "sen" sisälle. Minun pitäisi tavata hänet jälleen parin päivän kuluttua ja ahdistaa.. Hän itse on sitä mieltä, että seksi oli ihanaa.. Mutta ei tuo kyllä oikein ihanaa ollut.. Mies on muuten kyllä oikein ihana...
Mitä tekisitte?
Kommentit (135)
kahden tapaamisen aikana,kaikki kerrat olivat ihan samanlaisia "survaisuja"...
mutta jätä mies, jos ei opi sun taoville, voi teille muuten tulla vaikea 30 vuotta huonolla seksillä
Jos haluat tyydyttävän suhteen, alat opettajaksi. Se on pakko vaan avata suunsa ja kertoa mistä itse pitää. Voihan olla että miehen edellinen nainen ei pitänyt seksistä ja halusi vain suoriutua siitä nopeasti? Ja mies luultavasti tulee olemaan aivan ekstaasissa, kun rohkeasti kerrot ja näytät miten saadaan nainenkin nauttimaan.
Rohkeutta ja tsemppiä! Sun on pakko kertoa ja opettaa jos haluat hyvän suhteen. Joko lopetat heti tai kerrot ja neuvot - kumpi on parempi?
Ja ex vaimo ei ole ollut kovin kiinnostunut. Sitähän se varmaan on pitkässä liitossa että helposti jäädään siihen samaan vanhaan eikä kumpikaan uskalla tai halua ehdottaa uutta. Kannattaa nostaa kissa pöydälle ja kertoa omista toiveista. Jos mies on ihana muuten niin on varmasti seksinkin suhteen ihana kun kerrot mitä haluaisit. Naista huomioiva mies huomioi naista myös sängyssä jos vain ymmärtää kuinka! Tietysti aihe on aika kiusallinen jos et ole tottunut puhumaan seksistä eikä miestä olis tarkoitus kokonaan lytätä...Mutta ei kun puhumaan ja treenaamaan! Ja mies on varmaan tyytyväinen jälkeenpäin;-)
Kohta alat olla itsekin siinä kunnossa että kiittelet kovasti kun seksi kestää 45 sekuntia ja sitten pääseekin jo katsomaan Teho-osastoa rauhassa.
mitä siitä? hän on rakas ja muuten hyvä mies, parempi niinpäin.
Mättääköhän teillä muutenkin? Nimittäin jos muuten on suhde hyvä niin
kyllä se seksikin maistuu hyvältä, vaikka toinen ei mikään Don Juan tms. oiskaan.
Tosi vaikea tilanne. Mä en ainakaan osaisi enkä pystyisi opettamaan ketään joka on ihan surkea. Tuntuu siltä että mies joko osaa tai sitten ei, mutta mitään ne ei opi. Yritin neuvoa exääni joka suuttui ja loukkaantui aina verisesti, joten seksistä ei koskaan tullut mitään.
Löysin vuosi sitten aivan ihanan miehen. On suunnattoman rikaskin. Seksi oli kuitenkin surkeaa. Jaksoin yrittää kolme kuukautta ja sitten jouduin jättämään miehen. Seksiä en tietenkään sanonut syyksi, vaan keksin tekosyyn... Harmittaa, kun mies oli tosi hyvännäköinen, huomaavainen jne. ja piti seksielämäämme hyvänä.
Nyt sinulla on hyvä sauma kertoa millaisia haluja ja toiveita sinulla on. Jos et avaa suutasi, niin tilaisuutta ei enää varmasti tule.
jos seksi on suhteessa tärkein asia, ei ihme että niin moni ei koskaan löydä sitä oikeaa eikä suhdetta seuraa aina toinen suhde jne.
Muutaman ekan kuukauden nyppii kun mies on huono, sen jälkeen on vain sen parempi, mitä nopeemmin koko toimituksesta pääsee omiin puuhiin.
Onhan seksi ihan kivaa, jos se on hyvää, mutta kyllä elämässä muitakin nautinnonlähteitä on. Sen sijaan huomaavaista ja hyvännäköistä miestä ei joka oksalla kasva. Pitäisin kiinni luonteeltaan hyvästä miehestä jos sellaisen löytäisin. Sitä voi aina opastaa seksiasioissa tai sitten vaan tyytyä siihen vähän huonompaan seksiin. Hyvästä rakastajasta taas on vaikeampi kouluttaa huomaavaista puolisoa, jos on pelimiesluonne...
jos sina olisit paljastunut vaisuksi sängyssä.
"Nyt meillä jää aikaa kehittää suhdetta älyllisellä tasolla!"
jos mies on sellainen, että pystyy ottamaan vastaan ohjeita ja vinkkejä ja haluaa olla hyvä rakastaja juuri sinulle, tilanne ei ole toivoton. Nätistäkin keskustelusta loukaantuva taas on aika huono merkki.
Ja seksi on iso osa parisuhdetta. Miksi ihmeessä hankkiutua tilanteeseen, jossa koko loppuelämän rakastelu (oletan normaalin uskollisen parisuhteen) tulee olemaan surkeaa ja epätyydyttävää? Liiton aikana tapahtuvat muutokset seksin määrässä, puolisoiden ulkonäössä tms tms ovat joskus ikäviä ja surullisiakin juttuja, joitsta voi tulla kriisi tai olla tulematta. Mutta suhteen alussa on hyvä tilaisuus perääntyä, jos joku osa-alue mättää pahasti.
ne todennäköisesti tulevat vain lisääntymään ajan kanssa..
Jos miehesi olisi vaikka surkea virkkaaja tavatessanne niin eihän tarkoita että olisi surkea siinä ikuisesti. Otatte vain virkkukoukun yhdessä käteenne ja opetat hienovaraisesti kädestä pitäen. Jos aiotte yhdessä virkkailla niin miksi se pelkästään mies olisi joka virkkujäljestä määräisi, toki keksitte sopivan tavan molemmille?
Eikä asia muutu kummemmaksi opetuksella. Jos parin välillä on kemiaa pelkkä suutelukin on taivaallista.
kertoa mitä toivot seksiltä/rakastelulta.
Otat asian puheeksi, ennen seksiä ja kerrot toiveesi. Tosin toiset opikkaan koskaan.
Minulla on juuri ap:n kaltainen mies.
Ensimmäinen seksikohtaaminen muodostui melkeinpä shokiksi. Sitä edeltävä halukkuus purkautui juuri kuvaamallasi tavalla - sisään-ulos-ähkäisy-ravistus.
Ja myöhemmin näistä asioista yritettiin (= minä yritin) keskustella. Hän ei nähnyt missään mitään ongelmaa - hän ei kaivannut esileikkejä, ei silittelyä eikä muutakaan.
Jossain vaiheessa alkaa tuntea itsensä vähintäinkin hyväksikäytetyksi. Uskoisin, ettei pitkässä suhteessa useat yhdynnät olekaan tärkeitä vaan niiden laatu.
Minä jäin odottamaan, että poikaystäväni - sittemmin mieheni - oppisi jonakin päivänä. Hän oppi. Mutta vasta sen jälkeen, kun olin niin ahdistunut, että olin itsekin lopettanut fyysisen hellyyden osoittamisen ja valmistautunut lopettamaan avioliittomme (kuten hänen edellinenkin vaimonsa oli tehnyt)
Muutaman ekan kuukauden nyppii kun mies on huono, sen jälkeen on vain sen parempi, mitä nopeemmin koko toimituksesta pääsee omiin puuhiin.
tai pistät jarrua seksihommalle ja kerrot vähän mistä itse pidät. Sehän saattaa suhteen alussa mennä jakeluunkin, kun et vielä ole vakiintunut itsestäänselvyydeksi.