Tapasin ihanan miehen...mutta hän on toivottoman huono sängyssä..Mitä teen??
Hei,
Toivon kommentteja hankalaan asiaan..Olen 37-v nainen ja tapasin syksyllä ikäiseni miehen, mukavan, komean ja ihan kai kunnollisen, tavallisen miehen. Aloimme tapailla, asumme eri paikkakunnilla, joten tapasimme työmatkallani kolme kertaa lyhyesti, emme harrastaneet seksiä.
N. 2kk sitten tapasimme pidempään ja harrastimme seksiä, kuukausi sitten vietimme yhteisen viikonlopun. En ole itse mikään "seksihurjastelija", mutta minua vaivaa suuresti se, että mies on suoraan sanoen huono sängyssä... hän todellakin meni suoraan asiaan ja sekään tomitus ei kovin kauaa kestänyt..
En oikein tiedä, mitä asiasta ajatella? Onko hän tottunut vain "hoitamaan homman" ja siinä kaikki? ei mitään esileikkejä, hän oli todella "kiihkossa", ikäänkuin ei olisi koskaan harrastanut seksiä (hän on eronnut n. vuosi sitten, 3 lasta, 15v naimisissa) ja survaisi vain "sen" sisälle. Minun pitäisi tavata hänet jälleen parin päivän kuluttua ja ahdistaa.. Hän itse on sitä mieltä, että seksi oli ihanaa.. Mutta ei tuo kyllä oikein ihanaa ollut.. Mies on muuten kyllä oikein ihana...
Mitä tekisitte?
Kommentit (135)
Tee kuten muutkin naiset, eli lypsät rahat siltä ja harrastelet petihommat jonkun toisen kanssa.
Tuossa alkusyksystä kuuntelin työn ohessa kahden teinitytön keskustelua siitä, miten kaikki kivespussit ovat rumia ja tytöt keksivät mielikuvituksellisia ja muka-älykkäitä vertauskuvia, joilla oli tarkoitus perustella miten typerä miehen sukuelin on.
Useimmat pojat kasvavat ajattelemaan, että on "pervoa" haluta seksiä ja se on palkinto miehelle hyvästä käytöksestä. Jos poika on erittäin pitkä ja komea ja onnistuu suojelemaan korviaan valikoivasti, tuollainen kokemus ei ehkä tule, mutta melkein kaikille muille tulee.
Jossakin vaiheessa pojat oppivat, että naisetkin ovat "vain ihmisiä", mutta toisaalta se ei tee naisista vähemmän valikoivia tai miehistä kiinnostavampia heidän silmissään. Miehen pitää harrastaa kognitiivista terapiaa eli itsepetosta siten, että hän koko ajan keskittyy imuroimaan ympäristöstään hyväksynnän merkkejä, vaikka ne olisivat pelkkää mielikuvitusta, kun taas naiselle hyväksyntä on arkinen itsestäänselvyys; sen takia naiset, jotka harrastivat liikuntaa viimeksi koulun liikuntatunnilla saavat kuvistaan upean korvauksen.
Lisäksi naisilla on tämä juttu, että mies on seksikäs, kun hän "vain tietää" mitä nainen haluaa ja asioiden verbalisoiminen vie 'mystiikan' ja jännityksen pois. Osittain tätä oppia saadaan populaarikulttuurista; esim. romanttisissa leffoissa seksi 'vain tapahtuu', ehkä joskus mies voi kieli pitkällä katsoa naista siinä leffassa tai tv-sarjassa, mutta ei koskaan päinvastoin. Useimmat miehet häpeävät kehoaan erittäin ymmärrettävin perustein ja ajattelevat, että pitää päästä nopeasti takaisin vaatteiden sisään, ennen kuin naista alkaa taas ällöttää.
Miehille kehittyy siis käsitys siitä, että seksin haluaminen on eräänlainen tilapäinen mielenhäiriö naiselle, jonka kohdalla pitää toimia nopeasti eikä asioista saa puhua, vaan pitää vain osata jo valmiiksi ja vaikka seksi olisi huonoa, katkeruus olisi suurinta jos jäisi ilman orgasmia vielä. Naisella ja miehellä on siis tietty käsikirjoitus ja ymmärrys niistä symbolisista eleistä, joiden kuuluu johtaa seksiin ja suurin osa pojista on joskus saanut kuulla olevansa idiootti tai pervo, kun on kysynyt, että "mitä kuuluu?" tai "mitäs teet tänä iltana?" tai silmien pyörittelyä: "etkö parempaa keksinyt?"
Naisen pitää joko hyväksyä se asioiden tila, mikä se milloinkin on tai sitten osoittaa miehelle, että asioista voi puhua suoraan eikä tarvitse päätellä kuun asennosta ja eleistä, että nyt olisi aika tehdä peliliike, kuten elokuvassa ja ruveta suurpiirteisesti hivelemään vartaloa eri puolilta ja edetä siitä yhdyntään.
Nainen on käyttötavara. Seksin kuuluu mennä juurikin noin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa alkusyksystä kuuntelin työn ohessa kahden teinitytön keskustelua siitä, miten kaikki kivespussit ovat rumia ja tytöt keksivät mielikuvituksellisia ja muka-älykkäitä vertauskuvia, joilla oli tarkoitus perustella miten typerä miehen sukuelin on.
Useimmat pojat kasvavat ajattelemaan, että on "pervoa" haluta seksiä ja se on palkinto miehelle hyvästä käytöksestä. Jos poika on erittäin pitkä ja komea ja onnistuu suojelemaan korviaan valikoivasti, tuollainen kokemus ei ehkä tule, mutta melkein kaikille muille tulee.
Jossakin vaiheessa pojat oppivat, että naisetkin ovat "vain ihmisiä", mutta toisaalta se ei tee naisista vähemmän valikoivia tai miehistä kiinnostavampia heidän silmissään. Miehen pitää harrastaa kognitiivista terapiaa eli itsepetosta siten, että hän koko ajan keskittyy imuroimaan ympäristöstään hyväksynnän merkkejä, vaikka ne olisivat pelkkää mielikuvitusta, kun taas naiselle hyväksyntä on arkinen itsestäänselvyys; sen takia naiset, jotka harrastivat liikuntaa viimeksi koulun liikuntatunnilla saavat kuvistaan upean korvauksen.
Missä maailmassa sä elät, jos kuvittelet hyväksynnän olevan naisille arkinen itsestäänselvyys? Ei todellakaan ole. Mua ei hyväksy naiset eikä miehet. Enkä enää vuosikymmenten jälkeen itsekään.
Hyvä seksi, kunnioitus, luottamus. Et saa kolmea, valitse kaksi.
Hyvä ihminen, neuvo hänelle miten pitää toimia ja mistä pidät.
Kai tässä voi olla myös tottumiskysymyksistä kiinni, siitä millaisesta seksistä aiemmat kumppnit ovat tykänneet? Minä esimerkiksi naisena en jaksa pitkää esileikkiä enkä välttämättä tarvitse sitä lainkaan. Jo pelkkä ajatus, tietynlainen vilkaisu tai virne mieheltäni ja olen märkä ja valmis. Nautin pikapanoista ja niitä harrastetaankin usein, vaikka vessassa lasten katsoessa ohjelmaa tai kävelylenkillä. Tämä kieltämättä on ollut seksielämän pelastus ruuhkavuosina. Toki joskus kerran, pari viikkoon seksiä harrastetaan pitkän kaavan mukaankin, mutta vähiin jäisi jos se olisi ainoa harrastettu seksi. Jos uuden kumppanisi ex on ollut enemmmän kaltaiseni, niin ehkä hän ei osaa edes ajatella sinun kaipaavan muuta.
Eiköhän tuo asia ole 14 VUODEN aikana jo ratkennut AP:lle, PÖLJÄT, kattokaa aloituksen PÄIVÄYS!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo asia ole 14 VUODEN aikana jo ratkennut AP:lle, PÖLJÄT, kattokaa aloituksen PÄIVÄYS!
Rauhoitu, rakas ystävä. Kaikki ovat huomanneet päiväyksen. Tämä on yleistä keskustelua, ei enää vastausta APlle.
Vierailija kirjoitti:
Kai tässä voi olla myös tottumiskysymyksistä kiinni, siitä millaisesta seksistä aiemmat kumppnit ovat tykänneet? Minä esimerkiksi naisena en jaksa pitkää esileikkiä enkä välttämättä tarvitse sitä lainkaan. Jo pelkkä ajatus, tietynlainen vilkaisu tai virne mieheltäni ja olen märkä ja valmis. Nautin pikapanoista ja niitä harrastetaankin usein, vaikka vessassa lasten katsoessa ohjelmaa tai kävelylenkillä. Tämä kieltämättä on ollut seksielämän pelastus ruuhkavuosina. Toki joskus kerran, pari viikkoon seksiä harrastetaan pitkän kaavan mukaankin, mutta vähiin jäisi jos se olisi ainoa harrastettu seksi. Jos uuden kumppanisi ex on ollut enemmmän kaltaiseni, niin ehkä hän ei osaa edes ajatella sinun kaipaavan muuta.
Sen takia onkin hyvä uuden kumppanin kanssa PUHUA siitä, mistä ja millaisesta seksistä tykkää.
Itse en miellä suuseksiä miksikään lämmittelyksi, vaan lämmittelyä ovat mainitsemasi katseet ja muu flirtti, sekä tietynlainen koskettaminen ja kiihkeämpi suuteleminen, yms. Minulle suuseksi, stimulointi sormin, roolileikit yms eivät ole mitään "esileikkiä", vaan miellän ne varsinaiseksi seksiksi, ja yhdyntäkin on vain yksi seksin muoto.
Mäkin sanoisin, että suuseksi on ihan seksiä, on siinä sanassakin seksi.
Ei se ajan kanssa parane.
Jos erotiikkaa, sensuellia jännitettä ei ole, sitä ei tule.
Mies tulee reisille ilman penetraatiota tai
haaveilemasi yhdyntä on upotus, nosto ja ravistus. 0-3 min.
Ei suutelemista. Ei silmiinkatsomista.
Eiköhä panna maata.
unohda ukkeli se on selkäytimessä se seksuaalisuus
Useinhan se on niin että se mikä kuvitellaan molemminpuoliseksi lämmittelyksi on todellisuudessa vain omasta mielestä mukavaa, tai ainakin vain itseään lämmittävää. Toinen voi kyllä tehdä sitä, harvoin kokee sen vastenmielisenä, mutta ei se varsinaisesti mitään myöskään lämmitä. Sitä voi tehdä toisen mieliksi, tietysti, mutta jos ei itse saa takaisin itselleen sopivaa lämmittelyä, jää koko touhusta kyllä laimea fiilis.
Tuosta suuseksistä, olen useamman kerran tavannut kumppaneita jotka kyllä mielellään vastaanottavat sitä, ja orgasmiin asti, mutta eivät itse voi ajatellakaan että ottaisivat suihin orgasmiin asti. Ei se nyt ihan tasapuoliselta tunnu.