Tapasin ihanan miehen...mutta hän on toivottoman huono sängyssä..Mitä teen??
Hei,
Toivon kommentteja hankalaan asiaan..Olen 37-v nainen ja tapasin syksyllä ikäiseni miehen, mukavan, komean ja ihan kai kunnollisen, tavallisen miehen. Aloimme tapailla, asumme eri paikkakunnilla, joten tapasimme työmatkallani kolme kertaa lyhyesti, emme harrastaneet seksiä.
N. 2kk sitten tapasimme pidempään ja harrastimme seksiä, kuukausi sitten vietimme yhteisen viikonlopun. En ole itse mikään "seksihurjastelija", mutta minua vaivaa suuresti se, että mies on suoraan sanoen huono sängyssä... hän todellakin meni suoraan asiaan ja sekään tomitus ei kovin kauaa kestänyt..
En oikein tiedä, mitä asiasta ajatella? Onko hän tottunut vain "hoitamaan homman" ja siinä kaikki? ei mitään esileikkejä, hän oli todella "kiihkossa", ikäänkuin ei olisi koskaan harrastanut seksiä (hän on eronnut n. vuosi sitten, 3 lasta, 15v naimisissa) ja survaisi vain "sen" sisälle. Minun pitäisi tavata hänet jälleen parin päivän kuluttua ja ahdistaa.. Hän itse on sitä mieltä, että seksi oli ihanaa.. Mutta ei tuo kyllä oikein ihanaa ollut.. Mies on muuten kyllä oikein ihana...
Mitä tekisitte?
Kommentit (135)
Kannattaa kertoa sille miehelle, että seksi ei nyt ole sinulle ihan (tai sanoa suoraan, ettei ole ollenkaan) sitä, mitä sinä tai ylipäänsä kukaan nainen seksiltä haluaa. Asian voi esittää ihan rakentavasti ja ystävällisesti ja siitä voi keskustella. Jos siis mies todella on sellainen, että hänen kanssaan muuten kaikki sujuu ja haluaisi suhdetta jatkaa.
On kyllä vähintäänkin outoa, jos tuon ikäinen, lapsiakin hankkinut ja pitkässä suhteessa ollut mies ei ollenkaan edes YRITÄ tyydyttää myös naistaan eikä kysy, mikä tuntuisi hyvältä.
Toki ap voi itsekin ottaa ohjat käsiinsä ja olla se aktiivisempi osapuoli, ottaa vaikka spontaanisti suihin (toki varmistaen sen verran, että se on miehelle ok) ja kertoa samalla, että tykkää itsekin saada suuseksiä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on siittänyt kolme lasta tähän maailmaan, niin voidaan olla aika varmoja että hän on harrastanut seksiä aiemminkin :D
Jos ei 15 vuoden parisuhteessa ole oppinut kuin tuikkaamaan sisään ja hetken tökkimään, niin voi sanoa miehen olevan kehityskelvoton.
Jämähtänyt siihen, miten pariskunta on nuorina ja ujoina suorittanut aktin. Kehitys on mahdollista vasta eri kumppanin kanssa.
Sitten, kun löytyy orhi, joka kestää ja kestää jyystöä tuntikausia, niin voin paljastaa salaisuuden.
Se syö SSRI-lääkkeitä (masennuslääkkeitä), eikä nalli laukea sitten millään.
Rupeat dominaksi sängyssä. Mies vain makaa ja näytät miten harrastetaan hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
jos seksi on suhteessa tärkein asia, ei ihme että niin moni ei koskaan löydä sitä oikeaa eikä suhdetta seuraa aina toinen suhde jne.
Kyse ei ole siitä, että seksi olisi se tärkein asia. AP kertoi, että muuten menee hyvin. Ei kai ole liikaa toivoa, että seksikin olisi molempia tyydyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan seksi ihan kivaa, jos se on hyvää, mutta kyllä elämässä muitakin nautinnonlähteitä on. Sen sijaan huomaavaista ja hyvännäköistä miestä ei joka oksalla kasva. Pitäisin kiinni luonteeltaan hyvästä miehestä jos sellaisen löytäisin. Sitä voi aina opastaa seksiasioissa tai sitten vaan tyytyä siihen vähän huonompaan seksiin. Hyvästä rakastajasta taas on vaikeampi kouluttaa huomaavaista puolisoa, jos on pelimiesluonne...
"Sen sijaan huomaavaista ja hyvännäköistä miestä ei joka oksalla kasva"
Tämähän se olisi. Ja jos mies on hyvännäköinen, niin ei välttämättä haittaa ainakaan minua niin paljon vaikka hän olisi huono sängyssä.
Hyvännäköisen ihmisen kanssa paneminen on jo itsessään mulle iso nautinnon lähde, vaikka se kumppani ei olisikaan taitava. Kauniin/komean ihmisen läsnäolo tuottaa jo itsessään nautintoa minulle.
Jos mies on vähintäänkin siedettävän näköinen eli siis pystyy ilman pussia päässään kadulla kulkemaan, niin kyllä mä mieluummin ottaisin seksuaalisesti taitavan kun jonkun komean miehen.
Kortsu, vaikka useampi päällekkäin. Monien miehien mukaan pitkittää tulemista.
Vierailija kirjoitti:
Sitten, kun löytyy orhi, joka kestää ja kestää jyystöä tuntikausia, niin voin paljastaa salaisuuden.
Se syö SSRI-lääkkeitä (masennuslääkkeitä), eikä nalli laukea sitten millään.
Jep. Tuotakaan harva nainen haluaa -ainakaan kovin usein- koska käyhän se jo työstä... Mutta välimaastokin varmaan löytyy, 5 minsan ja tuntikausien välillä? Meillä parhaat sessiot kestävät 20-40min.
Olen tapaillut ihan samanlaista miestä, ja lisäksi oli vielä pieni :D Kehuskeli kuinka naisia riittää joten ilmeisesti jotkut tuostakin tyylistä tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Sitten, kun löytyy orhi, joka kestää ja kestää jyystöä tuntikausia, niin voin paljastaa salaisuuden.
Se syö SSRI-lääkkeitä (masennuslääkkeitä), eikä nalli laukea sitten millään.
Mutta ne taas voi viedä erektion.
Vierailija kirjoitti:
Sitten, kun löytyy orhi, joka kestää ja kestää jyystöä tuntikausia, niin voin paljastaa salaisuuden.
Se syö SSRI-lääkkeitä (masennuslääkkeitä), eikä nalli laukea sitten millään.
Kukaan ei halua jyystää tuntikausia, mutta kyllä ainakin 5 min olisi kiva jos kestää. Ei siitä saa irti mitään jos mies ehtii työntää 3 kertaa ja se siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on siittänyt kolme lasta tähän maailmaan, niin voidaan olla aika varmoja että hän on harrastanut seksiä aiemminkin :D
Jos ei 15 vuoden parisuhteessa ole oppinut kuin tuikkaamaan sisään ja hetken tökkimään, niin voi sanoa miehen olevan kehityskelvoton.
Jämähtänyt siihen, miten pariskunta on nuorina ja ujoina suorittanut aktin. Kehitys on mahdollista vasta eri kumppanin kanssa.
Kyllä kestävyyden pitäisi olla 15 vuodessa muutamasta tökkäyksestä parantunut ainakin, jos on naitu edes viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut ihan samanlaista miestä, ja lisäksi oli vielä pieni :D Kehuskeli kuinka naisia riittää joten ilmeisesti jotkut tuostakin tyylistä tykkäävät.
Luultavasti tuolla miehellä oli aivan normaalin kokoinen ja sinulla messuhalli.
Tuohan olisi juuri hyvä. Ettei tarvi tuntitolkulla hinkata.
Yäk. Itse lähtisin kävelemään suosista. Olen kerran yrittänyt opettaa huonoa miestä paremmaksi, mutta teki kaiken vastoin pyyntöjä. Kun yritti ohjata sitä avutonta lirputusta, niin tuli vaan kommentti, että ei muut naiset ole valittaneet. No ei varmaan, kun ovat suoraan lähteneet etsimään parempaa.
Siinä on keinot vähissä, kun toinen ei kuuntele. En ryhtyisi edes yrittämään enää. Tuon ihmisen kanssa seksistä tuli vastenmielinen toimitus ja erottiinkin sitten aika nopeasti.
Kerrot tietysti, että nainen pitää lämmittää ennen "toimitusta". Ja kerrot mitä sinä haluat.
Jos mies on muuten ns. kympin tapaus, ja sulle s*ksi ei ole tärkein asia suhteessa, niin yritä sopeutua. Ehkä ajan kanssa muuttuu paremmaksi. Voi olla, että mies oli nyt ensimmäisillä kerroilla jotenkin liian yli-innokas. Noita hyviä miehiä kun ei niin vaan vastaan kävele. Jos hän kuitenkin ottaa opastusta vastaan ja yrittää parantaa suoritustaan (eli huomioi sut ja sun tarpeet), niin onhan tuo kaiken kaikkiaan kultakimpale.
Itselleni tärkeää on se, että suutelu toimii ja on sellaista pehmeää ja sulavaa. Kertoo siitä, että on fyysisesti yhteistä säveltä. Tuon onneksi huomaa jo heti tapailuvaiheessa. Joskus nuorempana tapasin mukavan ja kunnollisen miehen, mutta meillä ei suutelu toiminut lainkaan. Omat fiilikset kuihtui siihen. Sitten yksi tapaus tuli kohti naamaani suu ammollaan kitarisat vilkkuen. Se oli lähinnä pelottavaa kuin innostavaa.
Olisipa taas helppoa, kun olisi vain yksi tapa olla "hyvä sängyssä". Olen nainen, mutta en kestä olla huomion keskipisteenä kovin kauan. En pidä suuseksistä kumminkaan päin, mutta sen vastaanottamista pidän ihan hirveänä. Joskus perinteinen esileikki lirputuksineen tuntuu jo ajatuksena latistavalta. Parasta on kun sen fiiliksen on saanut viriteltyä joko vain katselemalla upeaa miestä tai sitten älyn säihkeellä verbaalisesti. Laukeamiseen riittää sen jälkeen useimmiten hetki käsityötä tai vaikka se 5 minuutin työntely.
Vierailija kirjoitti:
Kortsu, vaikka useampi päällekkäin. Monien miehien mukaan pitkittää tulemista.
Mitä tällaiset ratkaisut auttaa siihen ongelmaan että mies vain tunkee kalun sisään ilman mitään lämmittelyjä ja siinä on kaikki stimulaatio mitä nainen häneltä saa? Sehän se suurin ongelma tuossa oli.
Ei sitä vaan aina pysty hidastamaan, vaikka haluaisikin, kun tuntuu niin hyvältä. Itse meinaan tulla todella nopeasti lähetyssaarnaajassa. Ollaan ratkaistu asia siten, että vaihdetaan asentoa ja vaimo on esim. päällä. Tuntuu osuvan sopivasti ja meikäläinen kestää pidempään. Siinähän pystyy samalla stimuloimaan klitorista.
Toki ymmärrän, jos miehen suoritus on luokkaa kolme työntöä ja jäykistynyt katse, niin kyllähän se varmasti turhauttaa. Mutta kannattaa puhua asiasta, eihän tuo asia muutoin muutu. Ja kokeilkaa eri asentoja.