Alle kolmekymppiset naiset alkaneet mediatietojen mukaan etsiä Tinderistä 45+ miehiä kun haluavat perustaa perheen. Vireät ja menestyneet miehet kiinnostaa.
Kommentit (627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vakuuttelemassa täällä kuinka nuoret naiset muka niin ihannoi vanhempia miehiä. Miksi sitten oikeassa elämässä näen niin harvoin nuori nainen-vanhempi mies pareja?? Tuttavapiirissäni yleisin ikäero on +- 5 vuotta.
Miksi minä taas tunnen montaa paria jossa vanhemmalla miehellä on nuori ja kaunis nainen ulkomailta? Suomessa kun nyt niin harva nainen on kaunis nuorenakaan joten pakko hakea ulkomailta.
Sosiaaliturvalla ja rahalla ostetaan nainen kehitysmaasta parempiin oloihin. Siksi.
Kyllä se ahne suomiakkakin ostetaan rahalla ihan siinä missä joku thaikkukin. Tuostahan käy vaan ilmi se, että siinä missä tahikulle riittää sosiaaliturva, niin ahne suomiakka sitten vaatikiin mieheltä palkkatuloja tai varallisuutta, joka on reilusti suomen tukitason yläpuolella. Maksullisia ovat yhtä lailla, mutta suomiakka on vain huiomattavasti kalliimpi maksullinen.
Tämä pätee miehiin, jotka ei saa naisia muuten kuin rahalla, eli ovay muuten niin vastenmielisiä
Nämä ovat kyllä aivan yhtä hyviä olkinukkeja. Ihan näyttöpäätteen toiselta puolelta yäysin ventovieraat ihmiset tuntevat toisen tyypin noin hyvin.
Mitä nyt olen naisten suusta vuosien varrella kuullut monesti: sä oot luontaisesti hauska, sä oot älykäs, lisäksi usein kehuttu rennoksi ja mukavaksi. Jos mennään hieman intiimimmälle puolella, niin myös kalun koosta olen saanut kehoja ja kiitoksia hyvästä seksistä.
Sitä en väitä, että työttömyys ja haluttomuus tienata on ainoa asia, mistä on kitisty, mutta selvästi eniten juuri siitä on kitisty. Todettu tyyliin sussa menee hyvä mies hukkaan, millä on todellakin tarkoitettu sitä, että hukkaan menet kerran et mene töihin tienaamaan rahaa.
Joten kerro nyt, kun selvästi noin hyvin tunnet ventovieraatkin, että mitkät sitten ovat ne oikeat syyt? Kerran kuitenkin on kehuttu hauskaksi, mukavaksi, rennoksi, älykkääksi ja kalun kokoakin on kehuttu, mutta sitten työhaluttomuudesta ja rahan puutteesta on kitisty sitäkin enemmän. Kerran tästä huolimatta kyse ei missään tapauksessa ole rahasta, niin kerro nyt sitten mistä on kyse, kun näköjään noin hyvin tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa. Itse olen 31v, ja jo +37v miehet alkaa tuntua liian vanhoilta.
Nettideittisivuilla kyllä lapsentekohalunsa ilmaisee moni +35 ikäinen mies, sitä nuoremmat vain harvoin. Siinä iässä miehille alkaa pikkuhiljaa kai käydä selväksi ettei tässä itsekkään enää olla nuortumassa...
Kyllä sinäkin miehille oot alkanut tuntumaan liian vanhalta. Miehille omasta iästä riippumatta.
😂 sovitaan niin jos sinulle tulee siitä parempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Minulla on nuorempi vakirakastaja. Nelikymppinen. Vietetään enemmän aikaa yhdessä kuin erikseen. On hellyyttä, seksiä, kaikkea ihanaa.
Lienee selvää, miksei naisen kannata ottaa vanhaa: vanhemmat miehet eivät halua eivätkä pysty.
Haluaisinpa nähdä nuo "mediatiedot". Eipä taida löytyä.
Jankuttakaa mitä jankutatte, ei kukaan niin tyhmä ole, että ottaa vanhan miehen koska palstayli käskee.
N50+"Mä oon jonkun ukon vakkaripano ja proud of it."
Ei hlvtti. Vain suomalainen nainen voi olla noon tyhmä.
Vakkaripano voi kuule olla paaaljon parempi kuin perusparisuhde.
Harmi vaan kun liian moni tyrkyllä olijoista on ukkomiehiä...no tämäkin kertoo siitä miksi kannattaa sinkkuna pysyä :D
Tämä. Avioliitto ja ydinperhekuviot on jo koettu ja toista kertaa en siihen ryhdy. Enää ikinä en huoli yhtäkään miestä saman katon alle asumaan. Paljon parempi näin. Silti tuntuu olevan miehillä kova hinku päästä elämääni mukaan. Yhden poikkeuksellisen hyvän yksilön olen päästänyt vähän muita lähemmäs, mutta mitään paskaa perusparisuhdetta tästä ei koskaan tule. Seurustelu saa kuitenkin jatkua niin kauan kuin se tuo elämääni hyvää mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllähän joku mies saattaa saadakin 20-v nuoremman naisen, jos rahaa tai julkisuutta löytyy. Samalla tavoin 50-vuotiaat babepaitaiset teininaiset, harva 30-v mies haluaa muuta kuin seksiä. Eikä siinä mitään, kiellettyähän se ei ole. Toki on niitä tyhmempiä, jotka kuvittelevat asian olevan muutakin kuin seksiä. Toki jotain hyvin harvoja seurustelutapauksiakin on.
Onko niiden nuorten pimujen perään kuolaavien setämiesten mielestä sitten kyse jostain muusta kuin seksistä? Eiköhän se ole ihan sama sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kävinpä katsomassa millasia 45+ miehiä löytyy tinderistä ja huhhuh. En usko että heistä edes 40 v naiset kiinnostuu.
Tinderin 45+ miehet on todellisuudessa kuusikymppisiä. Jokainen normaaliälyinen nainen näkee, että ukko on eläkeiässä, vaikka profiilissaan väittää itseään nuorekkaaksi. Enkä ajatusmaailmaltaan onkin äänyt parikymppisen tasolle, mutta ulkoinen habitus kyllä kertoo armottomasti, että mies valehtelee ikänsä nuoremmaksi siinä toivossa, että saisi itselleen nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vakuuttelemassa täällä kuinka nuoret naiset muka niin ihannoi vanhempia miehiä. Miksi sitten oikeassa elämässä näen niin harvoin nuori nainen-vanhempi mies pareja?? Tuttavapiirissäni yleisin ikäero on +- 5 vuotta.
Miksi minä taas tunnen montaa paria jossa vanhemmalla miehellä on nuori ja kaunis nainen ulkomailta? Suomessa kun nyt niin harva nainen on kaunis nuorenakaan joten pakko hakea ulkomailta.
Sosiaaliturvalla ja rahalla ostetaan nainen kehitysmaasta parempiin oloihin. Siksi.
Kyllä se ahne suomiakkakin ostetaan rahalla ihan siinä missä joku thaikkukin. Tuostahan käy vaan ilmi se, että siinä missä tahikulle riittää sosiaaliturva, niin ahne suomiakka sitten vaatikiin mieheltä palkkatuloja tai varallisuutta, joka on reilusti suomen tukitason yläpuolella. Maksullisia ovat yhtä lailla, mutta suomiakka on vain huiomattavasti kalliimpi maksullinen.
Tämä on se tarina mitä jauhat ketjusta toisern: naiset on hooria, jotka juoksevat rahan perässä. Auttaa sinua kestämään sen, miksi et itse saa naista- kukapa sitä hooran kanssa haluaisi olla.
Ihan klassinen esimerkki defenssimekanismista, kuten se, kun kettu puhuu pihlajanmarjoista happamina, kun ei niihin yletä
Sori nyt jos puhkaisen kuplasi, mutta takana on parikin pitkää suhdetta, jotka tosiaan sujuivat mainiosti aina siihen asti kunnes nainen paljasti todelliset karvansa ja alkoi tekemään rahasta ongelmaa. Aluksi kyllä oltiin niin tunteikasta, niin tunteikasta ja oli kuulemma niin ihana viettää aikaa yhdessä, mutta kappas kun aikaa oli kulunut 7-8kk, niin sitten rahasta, minkä ei kuulemma pitänyt olla minkäänlainen ongelma, tehtiinkin ongelma ja alettiin kiukuttelemaan kun ei ollutkaan luvassa mitään taloudellisia etuja. Aikansa uhkailtiin eroilla ja naimalakoilla, kunnes lopulta jätettiin nimenomaan sen takia, etten ukaaseistakaan huolimatta suostunut menemään töihin tienaamaan rahaa. Tehtiin myös harvinaisen, että se oli nimenomaan fyffen puute ja haluttomuus tienata sitä, mikä takia jätettiin.
Siihen kaikki kyllä sujui mallikkaasti ja hauskaa oli, joten siitä se olkinukestasi.
Ohis, downshiftaajatäti täällä. Ei muakaan kiinnosta työelämä, ja siksi olenkin järjestänyt asiani niin, että tulen toimeen vähemmällä ja teen mahdollisimman vähän töitä. En kuitenkaan nostele tukia, elän omillani. Et sopisi edes minunkaltaiselleni kumppaniksi, jos elät tt-tuella tai muilla avustuksilla, ne kun.ovat niin niukkoja, ettei juuri mitään voi tehdä. Minä taas olen mitoittanut tuloni yhden, en kahden elättämiseen. Ehkä tämä on ollut se ongelma niillä muillakin naisilla. Kieltämättä iso ongelma, niin kuin varmasti monelle (muullekin) tuo muiden kustannuksella työnvälttelykin. Ei muuta, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä muoti alkaa näkyä. Miehen veli on nyt 42 ja hän on tinderöinyt ahkerasti 5 vuotta. Fiksu hyvässä työssä oleva mies. Täytyy myöntää, ettei hän ole ehkä erityisen komea. Ainoa toive hänellä on, ettei nainen ole ylipainoinen. Pääsee kuulemma hyvin harvoin edes treffeille. Usein ihmettelen, miksei niin hyvä mies kelpaa.
Saattaisi hyvinkin kelvata nelikymppisille naisille, mutta jos kiikarissa on parikymppinen neitokainen, niin ei ihmekään, että treffipuolella on hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti tänne ilmestyy aina "parikymppisiä" naisia kertomaan miten ällöttäviä vanhemmat miehet ovat.
Ja kaikenlaisia varoitustarinoita sepitetään. Tietenkin.
Eipä ole läpinäkyvää teidän homma. Ei. 😂
Jokainen vanhempikin nainen on ollut 20, ja muistaa, miten ällöttäviltä vanhat miehet tuntuivat. Se on kumma etteivät miehet kuuntele naisia, vaan luulevat sinnikkäästi olevansa nuorten naisten silmissä haluttavia.
Ei ole, mutta se on kummaa miksi täällä joku ääliö toistuvasti jankkaa että koska hän ei pidä itseään vanhemmista miehistä niin kukaan muukaan nainen ei voi niin tehdä. Newsflash: asia ei ole niin.
T. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Minulla on nuorempi vakirakastaja. Nelikymppinen. Vietetään enemmän aikaa yhdessä kuin erikseen. On hellyyttä, seksiä, kaikkea ihanaa.
Lienee selvää, miksei naisen kannata ottaa vanhaa: vanhemmat miehet eivät halua eivätkä pysty.
Jankuttakaa mitä jankutatte, ei kukaan niin tyhmä ole, että ottaa vanhan miehen koska palstayli käskee.
Harmi vaan kun liian moni tyrkyllä olijoista on ukkomiehiä...no tämäkin kertoo siitä miksi kannattaa sinkkuna pysyä :D
Miehet eivät ymmärrä, että monet eronneet naiset eivät enää halua asua yhdessä miehen kanssa. Heillä on oma asunto ja toimeentulo. Minäkin olen suhteessa nuoremman miehen kanssa, jota tapailen pari kertaa viikossa. En odota tämän olevan ikuista. Vanhempaa miestä en vaivoikseni ota, sillä en halua enää kotiorjaksi.
Sen takia eivät ymmärrä kun laadukas mies nyt tuskin on missään tekemisissä keski-ikäisen eronneiden naisten kanssa.
Itse olen 39v mies ja naiskohderyhmä on 18-28v. Ihan helposti niitä saab. Ei tarvii kun mennä ulkomaille. Eivät ole maksullisia.
Etpä ole sinäkään saanut perhettä perustettua. Siitähän aloituksessa oli kyse. Ikäsi puolesta olet jämäpala, ellei sinulla vielä ole perhettä.
Jos taas olet jo toisella kierroksella, niin voit unohtaa sanan laadukas omalla kohdallasi. Laadukkaan miehen ei tarvitse lähteä ulkomaille asti naista saadakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se tarina mitä jauhat ketjusta toisern: naiset on hooria, jotka juoksevat rahan perässä. Auttaa sinua kestämään sen, miksi et itse saa naista- kukapa sitä hooran kanssa haluaisi olla.
Ihan klassinen esimerkki defenssimekanismista, kuten se, kun kettu puhuu pihlajanmarjoista happamina, kun ei niihin yletä
Sori nyt jos puhkaisen kuplasi, mutta takana on parikin pitkää suhdetta, jotka tosiaan sujuivat mainiosti aina siihen asti kunnes nainen paljasti todelliset karvansa ja alkoi tekemään rahasta ongelmaa. Aluksi kyllä oltiin niin tunteikasta, niin tunteikasta ja oli kuulemma niin ihana viettää aikaa yhdessä, mutta kappas kun aikaa oli kulunut 7-8kk, niin sitten rahasta, minkä ei kuulemma pitänyt olla minkäänlainen ongelma, tehtiinkin ongelma ja alettiin kiukuttelemaan kun ei ollutkaan luvassa mitään taloudellisia etuja. Aikansa uhkailtiin eroilla ja naimalakoilla, kunnes lopulta jätettiin nimenomaan sen takia, etten ukaaseistakaan huolimatta suostunut menemään töihin tienaamaan rahaa. Tehtiin myös harvinaisen, että se oli nimenomaan fyffen puute ja haluttomuus tienata sitä, mikä takia jätettiin.
Siihen kaikki kyllä sujui mallikkaasti ja hauskaa oli, joten siitä se olkinukestasi.
Ohis, downshiftaajatäti täällä. Ei muakaan kiinnosta työelämä, ja siksi olenkin järjestänyt asiani niin, että tulen toimeen vähemmällä ja teen mahdollisimman vähän töitä. En kuitenkaan nostele tukia, elän omillani. Et sopisi edes minunkaltaiselleni kumppaniksi, jos elät tt-tuella tai muilla avustuksilla, ne kun.ovat niin niukkoja, ettei juuri mitään voi tehdä. Minä taas olen mitoittanut tuloni yhden, en kahden elättämiseen. Ehkä tämä on ollut se ongelma niillä muillakin naisilla. Kieltämättä iso ongelma, niin kuin varmasti monelle (muullekin) tuo muiden kustannuksella työnvälttelykin. Ei muuta, jatkakaa.
Epäilemättä en sovi tyypille, joka on pinnallinen ja tunteeton rahan perässä juoksija ja hakee miehestä vain lypsylehmää
En ole missään törmännyt tällaiseen tietoon. Parhaiten toimisi perhekasvatus jo peruskoulussa. Muistutettais lisääntymisterveydestä ja -kyvystä, myös miesten. Parhaimmillaan se on molemilla sukupuolilla alle nelikymppisenä.
Mitä ihmettä voi tehdä täysin persaukisen ihmisen kanssa, joka ei aio koskaan tehdä mitään kohentaakseen taloudellista tilannettaan? Kävely on ilmaista, mutta ei sitäkään jaksa jatkuvasti, jos suunnitelmissa on parisuhde ja lapsia jossain vaiheessa. Seksiäkään ei voi harrastaa, koska ehkäisy maksaa. Eihän tuossa saa kuin suhteen, joka ei koskaan etene alkua pitemmälle. Ehkä hyvällä tuurilla saa asunnon toisen läheltä, niin ei tule matkakuluja, kun toista haluaa nähdä. Siinä sitten istutaan iltaa lattialla jutellen syömättä ja juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ymmärrä, että monet eronneet naiset eivät enää halua asua yhdessä miehen kanssa. Heillä on oma asunto ja toimeentulo. Minäkin olen suhteessa nuoremman miehen kanssa, jota tapailen pari kertaa viikossa. En odota tämän olevan ikuista. Vanhempaa miestä en vaivoikseni ota, sillä en halua enää kotiorjaksi.
Sen takia eivät ymmärrä kun laadukas mies nyt tuskin on missään tekemisissä keski-ikäisen eronneiden naisten kanssa.
Itse olen 39v mies ja naiskohderyhmä on 18-28v. Ihan helposti niitä saab. Ei tarvii kun mennä ulkomaille. Eivät ole maksullisia.
Etpä ole sinäkään saanut perhettä perustettua. Siitähän aloituksessa oli kyse. Ikäsi puolesta olet jämäpala, ellei sinulla vielä ole perhettä.
Jos taas olet jo toisella kierroksella, niin voit unohtaa sanan laadukas omalla kohdallasi. Laadukkaan miehen ei tarvitse lähteä ulkomaille asti naista saadakseen.
Jos suomesta/suomeen haluaa naisen, joka ei ole vain ahne rahan perässä juksija, vaan kykenee aitoihin ja puhtaisiin tunteisiin, niin ulkomaat voivat olla ainoa vaihtoehto. Ei sillä, että ulkomailla niitä olisi sinällänsä sen enempää kuin suomessa, muuta niitä on kokonaisuudessaan niin vähän, ettei sellaista suomesta välttämättä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä en sovi tyypille, joka on pinnallinen ja tunteeton rahan perässä juoksija ja hakee miehestä vain lypsylehmää
No älä pyöri sellaisten kanssa. Meikäläisetkin tosin elättävät itsensä ja odotus kumppanille on, että hänkin elättäää itsensä. Minä en siihen ala. Miksi sinäkään alkaisit? Mistä tämä rutina? Jatka matkaa kunnes löydät haluamasi, jos löydät. Niin me muutkin tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä voi tehdä täysin persaukisen ihmisen kanssa, joka ei aio koskaan tehdä mitään kohentaakseen taloudellista tilannettaan? Kävely on ilmaista, mutta ei sitäkään jaksa jatkuvasti, jos suunnitelmissa on parisuhde ja lapsia jossain vaiheessa. Seksiäkään ei voi harrastaa, koska ehkäisy maksaa. Eihän tuossa saa kuin suhteen, joka ei koskaan etene alkua pitemmälle. Ehkä hyvällä tuurilla saa asunnon toisen läheltä, niin ei tule matkakuluja, kun toista haluaa nähdä. Siinä sitten istutaan iltaa lattialla jutellen syömättä ja juomatta.
Varmaan se näyttää tuolta, jos on tosiaan tunteeton ja pinnallinen rahan perässä juoksija, jolle mieskin on vain materialismin mahdollistava lypsylehmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä pyöri sellaisten kanssa. Meikäläisetkin tosin elättävät itsensä ja odotus kumppanille on, että hänkin elättäää itsensä. Minä en siihen ala. Miksi sinäkään alkaisit? Mistä tämä rutina? Jatka matkaa kunnes löydät haluamasi, jos löydät. Niin me muutkin tehdään.
Annoin tähän vastauksen pari sivua aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttavapiirissä kellään nuorilla naisilla ei ole ollut vaikeuksia löytää ikäistään miestä ja perustaa yhdessä perhettä.
Peruskaava on se, et seurustelu, seurustellaan pari vuotta, naimisiin, matkustellaan yhdessä ja 3-4 vuoden päästä seurustelun alkamisesta tulee lapsia.Tämä varmaan sitten jakaantuu räikeästi ihmisryhmien kesken kuka löytää ja kuka ei, kun täällä netissä näkee säännöllisesti naisten itsensä kertomana juttuja siitä, miten surkeita miehet on ja ei löydy hyvää millään yms.?
Itselle hyvin vieras maailma sellainen, että miehet on surkeita eikä nuoret miehet halua perhettä.
Ketä ne on jotka ei halua? Jotain pleikkariaddikteja ja emotionaalisesti vammauneita pelimiehiä?
Omassa elinpiirissä on hyviä ja lapsirakkaita, perhekeskeisiä nuoria miehiä.N27
Oma havaintoni on myös, että se perhe perustetaan melko saman ikäisen kanssa. Yhdellä tutulla oli kuusi vuotta vanhempi mies.
Lois-Lassen u.l.i.naa, kun vaaditaan niinkin kohtuutonta asiaa, ettei tarvitsisi elättää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se näyttää tuolta, jos on tosiaan tunteeton ja pinnallinen rahan perässä juoksija, jolle mieskin on vain materialismin mahdollistava lypsylehmä.
Kerro sitten, mitä kaikkea voi tehdä ilman rahaa täysin ilmaiseksi.
No ainakin itse olet korkeasta iästäsi huolimatta tyhmä 🤣 Et siis tajua sitä, että ensinnäkin älykkyys ei ole asia joka yhtäkkiä vaan tupsahtaa ihmiseen iäkkäänä vaan se on ominaisuus joka on ihmisessä jo syntyessä. Ylipäätänsä iäkkäät miehet jotka vielä vanhoilla päivilläänkin haaveilee itseään paremman näköisistä naisista ovat juuri näitä ( epäkypsiä, tyhmiä siis heikko koulutustausta tai yrittäjiä sekä vaatimattoman näköisiä).
Koko elämä on tuhlattu pelkkiin järjettömiin haaveisiin ja pinnallisiin odotuksiin superkauniista naisista. Realismi ja se älykkyys yhdistettynä tasapainoiseen psyykenlaatuun on se juttu millä naisia saadaan. Ehkä luonto pitää huolen etteivät nämä parisuhteeseen epäkelvot miehet lisäänny vaan ne oikeasti älykkäät ja sopivat isäehdokkaat jotka osaavat suhtautua naisiin tasaveroisina ihmisinä ja hoitavat ja huolehtivat myös siitä jälkikasvusta vastuullisesti.