Alle kolmekymppiset naiset alkaneet mediatietojen mukaan etsiä Tinderistä 45+ miehiä kun haluavat perustaa perheen. Vireät ja menestyneet miehet kiinnostaa.
Kommentit (627)
Mies, joka on 40+ eikä yhtään lasta on usein joko luuseri, homo, köyhä, mt-ongelmainen, epämiellyttävä tai persoonallisuushäiriöinen.
Monella 40+ miehellä, jotka ei tuohon joukkoon kuulu on liuta lapsia ja eksiä.
Ei kannata perhettä noiden kanssa havitella.
Ai jaa, no eipä ole moisia naisia näkynyt... ai niin, minähän en ole menestynyt enkä erityisen vireäkään...
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, no eipä ole moisia naisia näkynyt... ai niin, minähän en ole menestynyt enkä erityisen vireäkään...
Vastasit itsellesi
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka on 40+ eikä yhtään lasta on usein joko luuseri, homo, köyhä, mt-ongelmainen, epämiellyttävä tai persoonallisuushäiriöinen.
Monella 40+ miehellä, jotka ei tuohon joukkoon kuulu on liuta lapsia ja eksiä.
Ei kannata perhettä noiden kanssa havitella.
Liuta lapsia ja exiä? Kuinka sekasin voi ihminen olla.
50mies kirjoitti:
Ei ne kaikki ole löystyneitä 45+ ikäsenä.
Itse olen 50. Ei yhtään ylipainoa. 197cm 85kg. Harrastanut kuntosalia 15vuotta.
Pyöräilen hiihdän ja harrastuksena veneily. Voin sanoa että olen paremmassa kunnossa kuin moni 20kolli.
Onko kainalossa instabimbo?
Olen saanut kymmeniä osumia tinderistä sen jälkeen kun ilmoitin että olen menestynyt eikä tartti tehdä töitä rahan takia. T 47v noin 90kg lihava mies
Ei ne hae isää tuleville lapsilleen eikä puolisoa vaan vakavaraista miestä, joka elättää sen ajan kun opiskelevat.
Huutonaurua näille hopeaketuille jotka muuta luulee. Parhaimmat vedättää oman osakkeenkin siinä samalla eikä väin elatuksen. Kun valmistuvat ja saavat ekan työpaikan niin vaihtoon menee papparainen hyviä äkkiä.