Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle kolmekymppiset naiset alkaneet mediatietojen mukaan etsiä Tinderistä 45+ miehiä kun haluavat perustaa perheen. Vireät ja menestyneet miehet kiinnostaa.

Vierailija
08.02.2020 |

Ikä ei ole este jos kemiat toimii

Kommentit (627)

Vierailija
261/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko nyt viimeinkin sen Linkin siihen juttuun missä tämä on, hopi hopi ap

Ei sitä linkkiä tule, kun sellaista ei ole. Tr-olli-ollilla ja palsta-jormalla ei niitä ole

Vierailija
262/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on sinulle niin tärkeä asia?

Miksi ei pitäisi olla?

-eri-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei pitäisi olla?

-eri-

Ketä kiinnostaa

Vierailija
264/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Uli: ymmärrämme että fantasioit naisten piiskaamisen ja vuokran perimisen nuorilta tytöiltä  luonnossa lisäksi myös tästä, mutta noin yleisesti: naiset eivät hae itseään selkeästi vanhempia puolisoita, vaan suunnilleen samanikäisiä.

Vierailija
265/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei pitäisi olla?

-eri-

Ketä kiinnostaa

No sinua näköjään ainakin

Vierailija
266/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaksikymppisetkin naiset rupsahtavat päivä päivältä. Vanhan ukon rinnalla näyttää vielä vanhemmalta.

Vierailija
267/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vakuuttelemassa täällä kuinka nuoret naiset muka niin ihannoi vanhempia miehiä. Miksi sitten oikeassa elämässä näen niin harvoin nuori nainen-vanhempi mies pareja?? Tuttavapiirissäni yleisin ikäero on +- 5 vuotta.

Miksi minä taas tunnen montaa paria jossa vanhemmalla miehellä on nuori ja kaunis nainen ulkomailta? Suomessa kun nyt niin harva nainen on kaunis nuorenakaan joten pakko hakea ulkomailta.

Sosiaaliturvalla ja rahalla ostetaan nainen kehitysmaasta parempiin oloihin. Siksi.

Kyllä se ahne suomiakkakin ostetaan rahalla ihan siinä missä joku thaikkukin. Tuostahan käy vaan ilmi se, että siinä missä tahikulle riittää sosiaaliturva, niin  ahne suomiakka sitten vaatikiin mieheltä palkkatuloja tai varallisuutta, joka on reilusti suomen tukitason yläpuolella. Maksullisia ovat yhtä lailla, mutta suomiakka on vain huiomattavasti kalliimpi maksullinen.

Tämä on se tarina mitä jauhat ketjusta toisern: naiset on hooria, jotka juoksevat rahan perässä. Auttaa sinua kestämään sen, miksi et itse saa naista- kukapa sitä hooran kanssa haluaisi olla.

Ihan klassinen esimerkki defenssimekanismista, kuten se, kun kettu puhuu pihlajanmarjoista happamina, kun ei niihin yletä

Vierailija
268/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaksikymppisetkin naiset rupsahtavat päivä päivältä. Vanhan ukon rinnalla näyttää vielä vanhemmalta.

Buahahahaaaaa, hiiihiheheheee. Epätoivo haisee kilometrin päähän , tr*Oli.

Vierailija
269/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä muoti alkaa näkyä. Miehen veli on nyt 42 ja hän on tinderöinyt ahkerasti 5 vuotta. Fiksu hyvässä työssä oleva mies. Täytyy myöntää, ettei hän ole ehkä erityisen komea. Ainoa toive hänellä on, ettei nainen ole ylipainoinen. Pääsee kuulemma hyvin harvoin edes treffeille. Usein ihmettelen, miksei niin hyvä mies kelpaa.

Eli ruma ja vielä varmasti läskikin, mutta naisen pitää olla hoikka. Siinä sulle vastaus, pinnallinen pelle ei ole kauhean haluttu. Ja jos ei mikään kelpaa niin sitten jääkin ilman, se on voi voi.

Vierailija
270/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva sitten käydä vielä 20 vuotta töissä, kun se ukko on eläkkeellä. Kun itse pääsee vihdoin eläkkeelle, voikin ryhtyä omaishoitajaksi.

Tälle minäkin olen naureskellut, että ihanko oikeasti jotkut vanhemmat ukot luulevat että nuorten naisten haaveissa on päästä omaishoitajaksi jollekin 20-40 vuotta vanhemmalle ukolle. Olen itse 38-vuotias mies ja todellakaan haaveile mistään 20 vuotta nuoremmasta naisesta, sellainenhan olisi tökeröä ja naurettavaa touhua.

Vierailija
271/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Minulla on nuorempi vakirakastaja. Nelikymppinen. Vietetään enemmän aikaa yhdessä kuin erikseen. On hellyyttä, seksiä, kaikkea ihanaa.

Lienee selvää, miksei naisen kannata ottaa vanhaa: vanhemmat miehet eivät halua eivätkä pysty.

Haluaisinpa nähdä nuo "mediatiedot". Eipä taida löytyä.

Jankuttakaa mitä jankutatte, ei kukaan niin tyhmä ole, että ottaa vanhan miehen koska palstayli käskee.

N50+

"Mä oon jonkun ukon vakkaripano ja proud of it."

Ei hlvtti. Vain suomalainen nainen voi olla noon tyhmä.

Vakkaripano voi kuule olla paaaljon parempi kuin perusparisuhde.

Harmi vaan kun liian moni tyrkyllä olijoista on ukkomiehiä...no tämäkin kertoo siitä miksi kannattaa sinkkuna pysyä :D

Miehet eivät ymmärrä, että monet eronneet naiset eivät enää halua asua yhdessä miehen kanssa. Heillä on oma asunto ja toimeentulo. Minäkin olen suhteessa nuoremman miehen kanssa, jota tapailen pari kertaa viikossa. En odota tämän olevan ikuista. Vanhempaa miestä en vaivoikseni ota, sillä en halua enää kotiorjaksi.

Monet miehet ymmärtää, mutta ymmärrä että miehetkin halua samalla tavalla elämää nuorten naisten kanssa tai vaikka thaimaassa.

Ja liittyy miten minun valintoihini? Nuo miehet eivät varmasti kuulu kohderyhmääni eli miksi minun pitäisi edes tietää heistä mitään?

Eikä vanhemmat naiset minun kohderyhmään. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Eli vanhemmat eli omanikäisesi naiset.

Vierailija
272/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva sitten käydä vielä 20 vuotta töissä, kun se ukko on eläkkeellä. Kun itse pääsee vihdoin eläkkeelle, voikin ryhtyä omaishoitajaksi.

Tälle minäkin olen naureskellut, että ihanko oikeasti jotkut vanhemmat ukot luulevat että nuorten naisten haaveissa on päästä omaishoitajaksi jollekin 20-40 vuotta vanhemmalle ukolle. Olen itse 38-vuotias mies ja todellakaan haaveile mistään 20 vuotta nuoremmasta naisesta, sellainenhan olisi tökeröä ja naurettavaa touhua.

Noinhan normaali aikuinen mies ajattelee. Kaikilla ikänumeron mukana äly ja ymmärrrys vaan ei kehity. Se on todella ikävää ja sen vuoksi monilla niin miehillä kuin naisilla jää paljon ihanaa elämässä kokematta ja elämättä.

Vierailija
273/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin asiattomaksi, koska otsikko on disinformaatiota. Tuollaista mediatietoa ei ole olemassakaan.

Vierailija
274/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja väitteitä.

Etsin pitkään lisääntymishaluista miestä, ja kun en löytänyt, tein lapset yksin. Nyt en etsi enää miestä, mihin minä enää miestä muka tarvitsisin. Rikas tai köyhä, yhdentekevää. Nuorena totesin, että kyllä minulle kelpaa vaikka työtönkin mies, mutta jos hän elää minun tuloillani, saa hän siivota kodin, hoitaa ne yhteiset lapset ja laittaa ruoan valmiiksi kun tulen töistä. Kyllä minun tuloillani perheen elättää. Mutta nyt on tosiaan lapset tehty ihan itse klinikan avustuksella, eikä enää ole tarvetta minkäänlaiselle parisuhteelle.

Jos miehet ovat liian nirsoja, tekevät naiset lapset itsekseen. Klinikoilla kyllä riittää sukusoluja.

Vierailija
275/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä kellään nuorilla naisilla ei ole ollut vaikeuksia löytää ikäistään miestä ja perustaa yhdessä perhettä.

Peruskaava on se, et seurustelu, seurustellaan pari vuotta, naimisiin, matkustellaan yhdessä ja 3-4 vuoden päästä seurustelun alkamisesta tulee lapsia.

Tämä varmaan sitten jakaantuu räikeästi ihmisryhmien kesken kuka löytää ja kuka ei, kun täällä netissä näkee säännöllisesti naisten itsensä kertomana juttuja siitä, miten surkeita miehet on ja ei löydy hyvää millään yms.?

Itselle hyvin vieras maailma sellainen, että miehet on surkeita eikä nuoret miehet halua perhettä.

Ketä ne on jotka ei halua? Jotain pleikkariaddikteja ja emotionaalisesti vammauneita pelimiehiä?

Omassa elinpiirissä on hyviä ja lapsirakkaita, perhekeskeisiä nuoria miehiä.

N27

Vierailija
276/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama henkilö.

Ekana linkkiä kysellyt

Vierailija
277/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuja väitteitä.

Etsin pitkään lisääntymishaluista miestä, ja kun en löytänyt, tein lapset yksin. Nyt en etsi enää miestä, mihin minä enää miestä muka tarvitsisin. Rikas tai köyhä, yhdentekevää. Nuorena totesin, että kyllä minulle kelpaa vaikka työtönkin mies, mutta jos hän elää minun tuloillani, saa hän siivota kodin, hoitaa ne yhteiset lapset ja laittaa ruoan valmiiksi kun tulen töistä. Kyllä minun tuloillani perheen elättää. Mutta nyt on tosiaan lapset tehty ihan itse klinikan avustuksella, eikä enää ole tarvetta minkäänlaiselle parisuhteelle.

Jos miehet ovat liian nirsoja, tekevät naiset lapset itsekseen. Klinikoilla kyllä riittää sukusoluja.

Ehket sinä tarvitse, mutta lapselle miehestä olisi voinut olla hyötyä

Vierailija
278/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku news flash, että naisista about 99% ovat tunteettomia ja pinnallisia materialistia, joita kiinnostaa miehessä ainoastaan raha?

Juupa juu. Suomalaiset naiset ovat sitten niiiiiin kamalia loisia. Jostain syystä käyvät kuitenkin töissä sekä hoitavat kodin ja lapset. Mutta on ne silti jotenkin ihan hirveitä.

Kyse ei ole tästä. Kyse on ihan siitä, että (myös suomalaiset) naiset lähes järjestäänsä ahneita rahan perässä juoksijoita, joita kiinnostaa miehessä lähinnä raha ja vaatimukset ovat todellakin sen mukaisia. Pieneksi käy tarjonta, jos asettaa naiselle kriteeriksi sen, että naisen pitää olla maksuton.

Jos suomalaiset naiset olisivat sankoin joukoin rahan perään, niin me juostaisiin norjalaisten eikä suomalaisten miesten perässä.

Jos miehelle tai naiselle asetetaan pakkovaatimukseksi, että pitää käydä palkkatöissä tai ainakin yrittää päästä palkkatöihin, silloin nimenomaan juostaan rahan perässä. Aina voi toki yrittää selitellä totuutta, mutta se tulee kyllä ahneista vaatimuksista ilmi.

Oletko koskaan tuilla ollessa joutunut elättämään toista ja maksamaan isompaa osaa vuokrasta sekä sähköstä? Minäpä olen. Ihanaa jos jaksat romantisoida kahden työttömän elämää. Itse sanon suoraan ettei Kelaan ole aina luottamista ja joskus saattaa tulla kuukausia jolloin saadaan pärjätä omillaan. Onneksi meiltä löytyy ajoittaisista työkeikoista saatuja tuloja (säästöjä) niin ei jouduta sillan alle. Sama juttu noissa työkeikoissa niitäkin saa oikeasti kaivella eikä välttämättä aina löydy.

Lopeta jo iso mies! 😡

Vierailija
279/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassuja väitteitä.

Mitä hyötyä? Perässä vedettävä kivireki onkin suuren suurta onnea ja autuutta

Vierailija
280/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassuja väitteitä.

Mitä hyötyä? Perässä vedettävä kivireki onkin suuren suurta onnea ja autuutta

Mikä ajatusmaailma tuossa on takana? Lapsi ei tarvitse isää, isällä ei oikeutta lapseensa, lapsella isäänsä? Jos katsoo nykyajan sekopäisiä lapsia ja nuoria, jotka yh-äidit on kasvattaneet, niin aika varmasti isästä olisi lapsille ollut hyötyä.

-sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi