Voisiko nainen saada "äidillistä" rakkautta toiselta naiselta?
Haluaisin kohdata naisen, joka voisi rakastaa minua ja jota saisin rakastaa. Hän voisi olla suunnilleen äitini ikäinen (=noin 20 vuotta itseäni vanhempi). En halua mitään kokeneita ja paatuneita lesbonaisia, enkä mitään seksihurjastelua, vaan haluaisin löytää sellaisen kunnollisen, hyvän naisen, joka välittäisi minusta ja joka pitäisi mua sylissä ja jota saisin ihailla ja suunnilleen palvoa. En tarvitse mitään parisuhteita, seksiä tai av(i)oliittoa ym. Miten ja mistä voisin löytää sellaisen?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Mitä AP on vetänyt? Mulle samaa kiitos.
Hauska kommentti, mutta en ole vetänyt mitään. 🙂 Olen 100% raitis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on vain täydellisille, kauniille ja jo valmiiksi pienestä pitäen rakastetuille ihmisille. Osa väistyköön sillä tiellä ja itse kuulun niihin parisuhdepelien luusereihin.
Älä nyt jaksa alkaa marttyroida kun muut ei lähde näihin sun täysin todellisuudesta vieraantuneisiin juttuihisi mukaan.
Kerroin vain totuuden. En marttyroi tai manipuloi. Olen todella suora, mutta vilpitön/hyväntahtoinen.
Sinun esittämäsi "totuus" ei ole totuutta nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut jotain helpompaa juttua ja sellaista, että olisin esim. Helsingin keskustassa voinut päiväsaikaan (la-su) tai arkena alkuillasta julkisissa tiloissa kohdata joitain sellaisia, joiden kanssa toiveet kohtaavat, mutta ei se toki niin menekään todellisuudessa.
Todellisuudentajusi on erittäin hämärtynyt, jos edes kuvittelet, että se menisi noin tulevaisuudessa. Kun kukaan ei lähde sua paapomaan mihinkään äitisuhteeseen muutenkaan, niin miten edes kuvittelet, että jossain julkisessa tilassa olisi halukkaita moiseen?
Minua kiinnostaa, että miten ap edes kuvittelisi tuollaisen kohtaamisen tapahtuvan jonkun random-ihmisen kanssa. Että ap muina pirkkoina astelee jossakin Foorumissa, ja yhtäkkiä eteen lehahtaa joku 20 vuotta vanhempi nainen, joka kertoo voivansa alkaa ap:n äidiksi. Ja sitten he siitä lähtevät käsi kädessä lähintä sohvaa kohti, jossa nainen ottaa ap:n syliinsä.
Juuri näin. Suostuisin, jos se nainen herättäisi minussa ihailun tunteita ja olisi jollain tavalla viehättävä. Olen vaähän niinkuin monet miehet...aina valmiina. 🙂
Et siis ymmärrä, ettei tuollaista todellakaan tapahdu todellisuudessa? Mistä se nainen tietäisi, että juuri sinä olet äitihahmoa vailla? Mistä se osaisi olla paikalla juuri silloin kun sinä olet?
Siksi koska sellaisia elokuvamaisia kohtaamisia tapahtuu joskus. Harvoin, mutta aina kuitenkin joskus joillekin. Jos hyvä tuuri kävisi, voisi napsahtaa minunkin kohdalleni moinen lottovoitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla sylissä ja nukkua vieressä/sylissä ja pussailla ja halailla. Ja molemminpuolista rakkautta (vaatteet päällä). Siinä kaikki.
Yksikään aikuinen ihminen ei istu äitinsä (tai isänsä) sylissä/vieressä pussaillen ja halaillen.
Tiedän sen, mutta haluan sitä, mistä jäin paitsi nuorella iälläni.
Miksi haluat, kun tiedät, ettei se ole ollenkaan mahdollista? Miksi elättelet mitään kuvitelmia asiasta, ja sitten petyt, kun ei tapahdukaan niin kuin sinä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, haluatko sinä suhteeseen aikuisen miehen kanssa joka toivoisi että vaihdat hänen vaippansa, laulaisit iltalauluja ja imettäisit häntä (ilman mitään seksuaalisia ajatuksia)? Ai et? Ei moni meistäkään halua mitään hoitosuhdetta. Ja kyllä, tuo sinun kuviosi kuulostaa monen korviin ihan yhtä ahdistavalta.
Nyt liioittelet pahasti. 🙂 Mielestäni esim. jonkun painavan aikuisen miehen vaipanvaihto on hirveydessään eri kaliiberia kuin se, että nainen pitää sylissä aikuista (hoikkaa ja ihan kohtalaisen nättiä) naista. Ja ne naiset voisivat vähän paijailla molemmat toisiaan muutenkin.
Huomaatko tosiaan vain suhteiden fyysiset erot etkä sitä, kuinka henkisesti ahdistava kumpikin noista suhteista voi tavalliselle heteronaiselle olla? Jos et niin sitten se terapia voi olla tosiaan oikea vaihtoehto. Emotionaalisesti sinun voi olla muuten vaikea ymmärtää toista ihmistä.
Kerro, miksi se toinenkin olisi ahdistavaa? Onko se siis jotenkin seksuaalista kuitenkin? Voisin teoriassa itsekin olla se osapuoli, jos kokisin, että se toinen tarvitsisi sellaista. Jos siis rakastaisin jotain ihmistä, en kokisi sellaista lainkaan ahdistavaksi kummassakaan "roolissa".
T. Ap
Tässä ketjussa on tullut jo paljon syitä, miksi sinun toivomasi suhde on monelle ahdistava. Muutkin asiat, kuin seksuaaliset asiat, voivat olla ahdistavia. Ap, ihan oman itsesi kannalta toivon, että harkitset sitä terapiaa - olit suhteessa tai et.
Tässähän on suuri uhka, että ap ihastuisi terapeuttiinsa - aivan sama, onko kyseessä mies vai nainen. Terapeuttiin ihastuminen kun ei ole mitenkään ennennäkemätöntä edes "terveempien" keskuudessa.
Sehän ihastui jo. Vuodatti tännekin sitä useampaan kertaan, ja mankui vastausta siitä, etteikö terapeutti voisi jättää miehensä ja alkaa hänen kanssaan tuollaiseen sairaaseen hoivasuhteeseen. Sitten etsi "merkkejä" siitä, että terapeutti olisi häneen ihastunut. Siis kuvitteli ja kehitteli kaikkia juttuja, josta muka voisi päätellä terapeutin ihastuneen.
Tiedän, mutta ap poistattaa viestejä, joissa tästä mainitaan. Siksi jätin sen pois.
Jos hän hakeutuisi uudestaan terapiaan, tämä sama kuvio on edelleen uhkana. En usko, että terapeutin piirteillä on hirveästi väliä, vaan kuka tahansa myötätuntoon kykenevä auktoriteettihahmo varmasti kelpaa kohteeksi.
Niinpä. En tiedä onko valtiolla varaa näin massiiviseen ja pitkäkestoiseen terapiaprojektiin jossa lähdetään jostain ihan laalaa-planeetalta kohti maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla sylissä ja nukkua vieressä/sylissä ja pussailla ja halailla. Ja molemminpuolista rakkautta (vaatteet päällä). Siinä kaikki.
Yksikään aikuinen ihminen ei istu äitinsä (tai isänsä) sylissä/vieressä pussaillen ja halaillen.
Mä haluaisin voittaa lotossa. Oli köyhä lapsuus. On elämän vääryys, ettei oo kukaan tuonut miljoonia mulle salkussa on oon ollut kaupassa ostoksilla. Muut vain ympärillä heiluttelee rahojaan ja shoppailee. Pitäisi varmaan muuttaa maahan, missä ihmiset on anteliaampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut jotain helpompaa juttua ja sellaista, että olisin esim. Helsingin keskustassa voinut päiväsaikaan (la-su) tai arkena alkuillasta julkisissa tiloissa kohdata joitain sellaisia, joiden kanssa toiveet kohtaavat, mutta ei se toki niin menekään todellisuudessa.
Todellisuudentajusi on erittäin hämärtynyt, jos edes kuvittelet, että se menisi noin tulevaisuudessa. Kun kukaan ei lähde sua paapomaan mihinkään äitisuhteeseen muutenkaan, niin miten edes kuvittelet, että jossain julkisessa tilassa olisi halukkaita moiseen?
Minua kiinnostaa, että miten ap edes kuvittelisi tuollaisen kohtaamisen tapahtuvan jonkun random-ihmisen kanssa. Että ap muina pirkkoina astelee jossakin Foorumissa, ja yhtäkkiä eteen lehahtaa joku 20 vuotta vanhempi nainen, joka kertoo voivansa alkaa ap:n äidiksi. Ja sitten he siitä lähtevät käsi kädessä lähintä sohvaa kohti, jossa nainen ottaa ap:n syliinsä.
Juuri näin. Suostuisin, jos se nainen herättäisi minussa ihailun tunteita ja olisi jollain tavalla viehättävä. Olen vaähän niinkuin monet miehet...aina valmiina. 🙂
Et siis ymmärrä, ettei tuollaista todellakaan tapahdu todellisuudessa? Mistä se nainen tietäisi, että juuri sinä olet äitihahmoa vailla? Mistä se osaisi olla paikalla juuri silloin kun sinä olet?
Siksi koska sellaisia elokuvamaisia kohtaamisia tapahtuu joskus. Harvoin, mutta aina kuitenkin joskus joillekin. Jos hyvä tuuri kävisi, voisi napsahtaa minunkin kohdalleni moinen lottovoitto.
Tuollaista ei todellakaan tapahdu. Elokuvamaisista kohtauksista tapahtuu korkeintaan sellaisia, jossa vastakkaisen sukupuolen edustajat kohtaavat sattumalta ja ihastuvat ja alkavat normaaliin, tasa-arvoiseen suhteeseen, jossa kumpikaan ei hoivaa toista niin kuin sinä haluat itseäsi hoivattavan.
Jos todella elättelet kuvitelmia tuollaisesta kohtaamisesta, olet vielä sairaampi kuin kuvittelinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. En tiedä onko valtiolla varaa näin massiiviseen ja pitkäkestoiseen terapiaprojektiin jossa lähdetään jostain ihan laalaa-planeetalta kohti maata.
:'-D
AP voisi nyt aloittaa vaikka siitä, että tunnustaisi edes itselleen olevansa lesbo. Monta vuotta jauhanut täällä rakkaudestaan naisiin, mutta silti lesbous on muka yök ja syntistä. Voisi auttaa tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat, kun tiedät, ettei se ole ollenkaan mahdollista? Miksi elättelet mitään kuvitelmia asiasta, ja sitten petyt, kun ei tapahdukaan niin kuin sinä haluat?
En minä tiedä, etteikö se olisi mahdollista. Tai siis ei ole kokemusta siitä, että siten olisi käynyt, mutta enpä (osin juuri sen vuoksi) voi asiaa varmaksikaan sanoa. Toivossa on aina hyvä elää ja se lämmittää minua tässä kylmän karussa elämässäni edes vähäsen.
T. Ap
Koen saaneeni tällaista. Kaikki on mahdollista. En osannut sanoittaa asiaa kuin ap eikä siitä tämän henkilön kanssa puhuttu, mutta se oli mitä koin.
Voin kuvitella, kun ap kiertelee Helsingin keskustaa, ja alkaa tuijottaa ja seurata kaikkia ikähaarukkaan sopivia naisia tunnustellakseen, että voisiko rakastua heihin. Siinä on perheenäidit ihmeissään.
Vierailija kirjoitti:
AP voisi nyt aloittaa vaikka siitä, että tunnustaisi edes itselleen olevansa lesbo. Monta vuotta jauhanut täällä rakkaudestaan naisiin, mutta silti lesbous on muka yök ja syntistä. Voisi auttaa tai sitten ei.
Mutkun mä en oo lesbo millään mittaristolla. Enkä halua olla edes. Miten se auttaisi minua? Haluan olla normaali, tavallinen, rakastettu jne. Ei minulla ole heitä vastaan mitään, mutta en ole sellainen itse.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella, kun ap kiertelee Helsingin keskustaa, ja alkaa tuijottaa ja seurata kaikkia ikähaarukkaan sopivia naisia tunnustellakseen, että voisiko rakastua heihin. Siinä on perheenäidit ihmeissään.
Hauska ajatusleikki, mutta ei pidä paikkaansa. Yleensä käyn todella harvoin keskustassa ja kiinnostun erittäin harvoista ihmisistä "siinä mielessä" tai "siinä toisessa mielessä". En vain jaksa hengailla siellä ja on muuten kiirettä. En yleensä käy oikein missään muualla kuin töissä ja ruokakaupassa, joskus hyvin harvoin shoppailemassa ja senkin teen mahdollisimman tehokkaasti ja nopeasti (harvoin käyn nykyisin enää kivijalkakaupoissa muuten paitsi ruokaostoksilla, kun ostan melkein kaiken netistä).
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut monesti naiseen enkä silti määrittele itseäni lesboksi. Lesbous ei ole joku minun ominaisuuteni vaan tunnen jotain tunteita joskus joitakin ihmisiä kohtaan.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutkun mä en oo lesbo millään mittaristolla. Enkä halua olla edes. Miten se auttaisi minua? Haluan olla normaali, tavallinen, rakastettu jne. Ei minulla ole heitä vastaan mitään, mutta en ole sellainen itse.
T. Ap
Se, että haluat suudella ja halailla ja istua naisten sylissä ja rakastaa heitä, ei mitään muuta olekaan kuin lesboutta. Voi olla lesbo ilman seksin harrastamistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista ei todellakaan tapahdu. Elokuvamaisista kohtauksista tapahtuu korkeintaan sellaisia, jossa vastakkaisen sukupuolen edustajat kohtaavat sattumalta ja ihastuvat ja alkavat normaaliin, tasa-arvoiseen suhteeseen, jossa kumpikaan ei hoivaa toista niin kuin sinä haluat itseäsi hoivattavan.
Jos todella elättelet kuvitelmia tuollaisesta kohtaamisesta, olet vielä sairaampi kuin kuvittelinkaan.
Tasa-arvoinen ihmissuhdekin on pienen piirin länsimaista elitismiä, ensimmäisen maailman juttuja. Epätasa-arvo jyllää heterosuhteissakin valtaosassa maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut monesti naiseen enkä silti määrittele itseäni lesboksi. Lesbous ei ole joku minun ominaisuuteni vaan tunnen jotain tunteita joskus joitakin ihmisiä kohtaan.
eri
Ei tortusta tykkäämisessä ole mitään pahaa. Ei edes vanhemmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Olet jo useamman vuoden jauhanut täällä rakkaudestasi naiseen.
Tiedän, mutta ap poistattaa viestejä, joissa tästä mainitaan. Siksi jätin sen pois.
Jos hän hakeutuisi uudestaan terapiaan, tämä sama kuvio on edelleen uhkana. En usko, että terapeutin piirteillä on hirveästi väliä, vaan kuka tahansa myötätuntoon kykenevä auktoriteettihahmo varmasti kelpaa kohteeksi.