Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko nainen saada "äidillistä" rakkautta toiselta naiselta?

Vierailija
01.02.2020 |

Haluaisin kohdata naisen, joka voisi rakastaa minua ja jota saisin rakastaa. Hän voisi olla suunnilleen äitini ikäinen (=noin 20 vuotta itseäni vanhempi). En halua mitään kokeneita ja paatuneita lesbonaisia, enkä mitään seksihurjastelua, vaan haluaisin löytää sellaisen kunnollisen, hyvän naisen, joka välittäisi minusta ja joka pitäisi mua sylissä ja jota saisin ihailla ja suunnilleen palvoa. En tarvitse mitään parisuhteita, seksiä tai av(i)oliittoa ym. Miten ja mistä voisin löytää sellaisen?

Kommentit (181)

Vierailija
141/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP voisi nyt aloittaa vaikka siitä, että tunnustaisi edes itselleen olevansa lesbo. Monta vuotta jauhanut täällä rakkaudestaan naisiin, mutta silti lesbous on muka yök ja syntistä. Voisi auttaa tai sitten ei.

Mutkun mä en oo lesbo millään mittaristolla. Enkä halua olla edes. Miten se auttaisi minua? Haluan olla normaali, tavallinen, rakastettu jne. Ei minulla ole heitä vastaan mitään, mutta en ole sellainen itse.

T. Ap

Se, että haluat suudella ja halailla ja istua naisten sylissä ja rakastaa heitä, ei mitään muuta olekaan kuin lesboutta. Voi olla lesbo ilman seksin harrastamistakin.

Se mun unelmani menee edelleen valkoisella tai korkeintaan harmaalla alueella. Pussailu muualle kuin suulle tai ns. erogeenisille alueille on ihan viatonta, eikö niin?

Vierailija
142/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP voisi nyt aloittaa vaikka siitä, että tunnustaisi edes itselleen olevansa lesbo. Monta vuotta jauhanut täällä rakkaudestaan naisiin, mutta silti lesbous on muka yök ja syntistä. Voisi auttaa tai sitten ei.

Mutkun mä en oo lesbo millään mittaristolla. Enkä halua olla edes. Miten se auttaisi minua? Haluan olla normaali, tavallinen, rakastettu jne. Ei minulla ole heitä vastaan mitään, mutta en ole sellainen itse.

T. Ap

Se, että haluat suudella ja halailla ja istua naisten sylissä ja rakastaa heitä, ei mitään muuta olekaan kuin lesboutta. Voi olla lesbo ilman seksin harrastamistakin.

Eri mieltä, vaikka toki sinulla on omassa päässä lupa luokitella ihminen ihan mihin kastiin haluat jos se oloasi helpottaa. Eri asia onko totta. Sikäli ihme juttu, kun nykyään tunnutaan korostavan ihmisen omaa oikeuttaan määritellä itsensä ja suuntautumisensa, mutta yhtäkkiä se ei toisinpäin toimikaan, heh.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Se mun unelmani menee edelleen valkoisella tai korkeintaan harmaalla alueella. Pussailu muualle kuin suulle tai ns. erogeenisille alueille on ihan viatonta, eikö niin?

Ei sun kohdalla, tietäen mitkä sun ajatukset ja toiveet on.

Vierailija
144/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Eri mieltä, vaikka toki sinulla on omassa päässä lupa luokitella ihminen ihan mihin kastiin haluat jos se oloasi helpottaa. Eri asia onko totta. Sikäli ihme juttu, kun nykyään tunnutaan korostavan ihmisen omaa oikeuttaan määritellä itsensä ja suuntautumisensa, mutta yhtäkkiä se ei toisinpäin toimikaan, heh.

eri

Olen 100% samaa mieltä kanssasi.👍

T. Ap

Vierailija
145/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kieltämättä se on raskasta olla välillä heteronainen, kun äiti-ihmiset ei tuu suutelemaan korvia tai silittelemään niskaa. 

Vierailija
146/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ei sun kohdalla, tietäen mitkä sun ajatukset ja toiveet on.

Meneepäs.

Vierailija
147/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut monesti naiseen enkä silti määrittele itseäni lesboksi. Lesbous ei ole joku minun ominaisuuteni vaan tunnen jotain tunteita joskus joitakin ihmisiä kohtaan.

eri

Ei tortusta tykkäämisessä ole mitään pahaa. Ei edes vanhemmasta.

En tiedä miksi puhut kenenkään tortusta kun puhun ihmisistä. Miehiin koen biologista vetoa.

Vierailija
148/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kieltämättä se on raskasta olla välillä heteronainen, kun äiti-ihmiset ei tuu suutelemaan korvia tai silittelemään niskaa. 

Omg, ihanasti muotoilit sanasi. ❤ Nyt nukkumaan. Palsta menee kiinni.

T. Ap

Vierailija
149/181 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saada, jos herättää suojeluhalun. Pitää olla nuori, söpö ja avuttoman oloinen.

Miehet taas eivät voi, naiset eivät tunne aitoa empatiaa miehiä kohtaan.

Eiköhän suomipojalta puutu useammin isänrakkauden kokemus. Eivät pysty edes netissä anonyymisti tunnustamaan. Siinäpä jotain uutta ja jännittävää kokeilemista autopalstalle. Voit yllättyä empatian määrästä.

Vierailija
150/181 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä halua äidillistä rakkautta vaan jotain ihan muuta pussailuineen. Luultavasti olet seksuaalisesti estoinen ja siksi puhut sopimattomuudesta ja rajan ylityksedtä. Et kykene olemaan tasavertainen kumppani. Haluat ihailla ja katsoa ylöspäin ja haluat, että kumppani sietää sinun oikuttelut ja kiukuttelut.

Voisin ymmärtää, jos haluaisit tämän äidillisen rakkauden ystävyyssuhteessa. Se olisi tunne, välittämistä, mutta ei pussailua eikä parisuhde. Äidilinen rakkaus aikuisilla on kai lähellä ystävyyttä, vaikka siinäkin on kyllä kysymysmerkki. Ystävyyskin on molemminpuolista ja tasa-arvoista.

Olen äiti aikuisille ja se äidillinen rakkaus on välittämistä ja lämpimiä ajatuksia. Olen myös opettaja ja joskus tunnen äidillistä välittämistä joihinkin oppilaisiin. Se on lämpimiä ajatuksia ja sen nuoren näkemistä. Ei se kuitenkaan ole kuin ammatillinen suhde, ei muuta kuin hyvän toivomista näille nuorille.

Vierailija
151/181 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyi että mistä sitä seuraa saisi ja kun annetaan vastaus niin ei kelpaa. Itse pitäisi "äiti-ihmisten" tulla hoivaansa kauppareissulla tyrkyttämään. 

Nojuu, ok, hyvä pointti. Eli siis mun on vain hattu kourassa nöyrryttävä joihinkin friikkiryhmiin netissä tai muuten saan olla yksin ja ilman rakkautta lopun elämäni. Sinänsä kiitoksia toki vastauksista.

Olisin toivonut jotain helpompaa juttua ja sellaista, että olisin esim. Helsingin keskustassa voinut päiväsaikaan (la-su) tai arkena alkuillasta julkisissa tiloissa kohdata joitain sellaisia, joiden kanssa toiveet kohtaavat, mutta ei se toki niin menekään todellisuudessa.

Olen luopunut toiveistani saada enää seurustelusuhteita aivan samasta syystä jo (sillä en halua nettideiteille, Tinderiin tai baareihin missään nimessä ja potentiaalisia aloitteita ei ole enää kuulunut arjessani). Mutta ehkä siis luovun tästäkin haaveestani ihmissuhteiden saralla.

T. Ap

Miksi luulet, että joku aikuinen nainen toivoisi saavansa suhteen jossa on toisen äiti? Siis tämä "toiveet kohtaavat" ja näet tämän arkisessa tilanteessa päivällä julkisessa tilassa.

Tajuatko kuinka sekaisin olet?

Vierailija
152/181 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyss ja Puhtauss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyss ja Puhtauss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kohdata naisen, joka voisi rakastaa minua ja jota saisin rakastaa. Hän voisi olla suunnilleen äitini ikäinen (=noin 20 vuotta itseäni vanhempi). En halua mitään kokeneita ja paatuneita lesbonaisia, enkä mitään seksihurjastelua, vaan haluaisin löytää sellaisen kunnollisen, hyvän naisen, joka välittäisi minusta ja joka pitäisi mua sylissä ja jota saisin ihailla ja suunnilleen palvoa. En tarvitse mitään parisuhteita, seksiä tai av(i)oliittoa ym. Miten ja mistä voisin löytää sellaisen?

Toivottavasti et mistään. Unohda tuollaiset ajatukset.

Tarvitset miehen, jolta saat rakkautta ja jolle voit itse antaa samaa takaisin.

Lesbous on rumaa, hyi olkoon!

Kerrotko tarkemmin miksi koet noin?

Ai miten?

Jos tuota viimeistä lausettani tarkoitat, niin miten siitä voi kertoa tarkemmin miksi koen noin?

Se vain on rumaa koska se on luonnotonta. Mies ja nainen ovat luodut suhteeseen toistensa kanssa, ja sitä, "miksi" niin on, Sinun pitäisi kysyä varmaan Jumalalta. Tai Darwinilta, jos uskot häneen enemmän.

Ei kaksi vaginaa voi mitenkään yhtyä keskenään, kuten eivät kaksi penistäkään. Miten tällaista asiaa voi perustella, ja miksi pitäisi?

Olen nimenomaan sanonut, että _en_ ole lepakko. Haluaisin saada ei-seksualisoitunutta rakkautta naiselta. Haluaisin kaikenlaista muuta läheisyyttä, mutta en haluaisi ylittää tiettyjä sopivaisuuden rajoja, enkä halua, että hänkään niitä ylittäisi. Joten kyse ei ole lesboilusta mitenkään.

T. Ap

Kyllä kyse on lesboilusta, jos haluat parisuhteen naisen kanssa. Ja tämä suhdetoiveesi on hyvinkin seksuaalinen. Sehän sinulla on pääasiana tässä.

Vierailija
153/181 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tavannut ap:n kaltaisen ihmisen ja joutunut hänen ”uhrikseen”. Tuskin olet sama ihminen, mutta kuulostat pelottavan paljon samalta. Irrottautuminen elämäni omituisimmasta ihmissuhteesta oli vaikeaa mutta onnistui lopulta.

Miten päädyit siihen tilanteeseen? Miten irroittauduit? Miksi et pitänyt hänestä?

Minullakin oli tälläinen suhde naiseen. Olen jo. Läheisyyttä riitti, pussailu, halailua ja muuta. Pidemmälle ei pystynyt koska ei ollutkaan naisiin päin eikä rakastunut vaikka niin aluksi väitti. Olihan se kivaa aikansa, mutta ilman aitoa tunnetta tunsin itseni vain hyväksikäytetyksi. Vastaavaa suhdetta en enää halua elääkö tarvitse. En ole enää yhteydessä, ko. Ihmiseen meni maku.

Vierailija
154/181 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ap oikeilla jäljillä, mutta etsit väärästä paikasta. Sinun täytyy ruveta itse itsellesi rakastavaksi äidiksi. Sisäiselle lapsellesi joka tässä etsii hyväksyntää ja rakkautta. Sisäinen lapsi ei ole puppua vaan tehokas työkalu.

On se varmasti noinkin. Mutta olen jotenkin koukuttunut siihen unelmaani sellaisesta naisesta, jota saisin varauksetta ihailla ja palvoa ja joka kärsivällisesti rakastaisi minua, vaikka oikuttelisin ja olisin vaikea tai tekisin virheitä.

Lapsuudenperheessäni oli jopa niinkin, että jouduin itse tukemaan melko nuoresta lähtien omaa alkoholin liikakäyttöön taipuvaista, henkisesti ajoittain epävakaata äitiäni. Jouduin olemaan hänelle shrink, tukemaan, ymmärtämään, laittamaan sammuneena unille ym. Äitini on kymmeniä kertoja uhkaillut its*rilla. Olen tukenut ja ymmärtänyt häntä. Osaan niellä oman kiukkuni, omat tarpeeni ja pelkoni.

Olin aina kunnollinen ja kiltti, hieman pikkuvanha pienenä ja teininäkin, en koskaan kapinoinut ja toin koulusta kymppejä täynnä olevia todistuksia kotiin sekä harrastin säntillisesti. Silti tiesin aina, että en kelpaa ja että äitini ei minusta välitä, hänelle olen ruma ja nolo, kelpaamaton, epänainen.

Äitini oli/on kaunis ja älykäs, vaativa ja tarkka niiden päihdeongelmiensa ja ihmissuhdekiemuroittensa vastapainona. Siitä kaikesta jäi ehkä traumat. Aikuisena mulla ei ole ollut ainoatakaan hyvää parisuhdetta ja niitä yritelmiäkin vain muutama. Olen pääosin ollut yksin ja selibaatissa siis.

T. Ap

Sun juttusi voisi olla alkaa adult baby:ksi. Niille löytyy hoitajia, ainakin jonkin verran. Löydät ja valitset vain sen oman ikävaiheesi.

Vierailija
155/181 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Et ole hetero, tämä vastaus kertoi kaiken. Ei siinä mitään pahaa ole. Toivon, että opit hyväksymään itsesi.

Vierailija
156/181 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ap oikeilla jäljillä, mutta etsit väärästä paikasta. Sinun täytyy ruveta itse itsellesi rakastavaksi äidiksi. Sisäiselle lapsellesi joka tässä etsii hyväksyntää ja rakkautta. Sisäinen lapsi ei ole puppua vaan tehokas työkalu.

On se varmasti noinkin. Mutta olen jotenkin koukuttunut siihen unelmaani sellaisesta naisesta, jota saisin varauksetta ihailla ja palvoa ja joka kärsivällisesti rakastaisi minua, vaikka oikuttelisin ja olisin vaikea tai tekisin virheitä.

Lapsuudenperheessäni oli jopa niinkin, että jouduin itse tukemaan melko nuoresta lähtien omaa alkoholin liikakäyttöön taipuvaista, henkisesti ajoittain epävakaata äitiäni. Jouduin olemaan hänelle shrink, tukemaan, ymmärtämään, laittamaan sammuneena unille ym. Äitini on kymmeniä kertoja uhkaillut its*rilla. Olen tukenut ja ymmärtänyt häntä. Osaan niellä oman kiukkuni, omat tarpeeni ja pelkoni.

Olin aina kunnollinen ja kiltti, hieman pikkuvanha pienenä ja teininäkin, en koskaan kapinoinut ja toin koulusta kymppejä täynnä olevia todistuksia kotiin sekä harrastin säntillisesti. Silti tiesin aina, että en kelpaa ja että äitini ei minusta välitä, hänelle olen ruma ja nolo, kelpaamaton, epänainen.

Äitini oli/on kaunis ja älykäs, vaativa ja tarkka niiden päihdeongelmiensa ja ihmissuhdekiemuroittensa vastapainona. Siitä kaikesta jäi ehkä traumat. Aikuisena mulla ei ole ollut ainoatakaan hyvää parisuhdetta ja niitä yritelmiäkin vain muutama. Olen pääosin ollut yksin ja selibaatissa siis.

T. Ap

Sun juttusi voisi olla alkaa adult baby:ksi. Niille löytyy hoitajia, ainakin jonkin verran. Löydät ja valitset vain sen oman ikävaiheesi.

En halua tuollaista pitkälle vietyä roolileikkiä. Haluaisin vain rakkautta. Kohta kuuden vuoden selibaatti alkaa tehdä tehtävänsä. Tajusin juuri, että jos saisin jonkun rakkaussuhteen (edes mieheen), niin paranisin välittömästi näistä ajatuksistani.

Suhteen löytäminen nykyspekseilläni on vain lähes mahdotonta. Jonkun pitäisi käytännössä tulla pysäyttämään mut jossain kaupungilla/kun menen kiireessä töihin tai palaan sieltä ja pyytää treffeille sekä olla itse todella aktiivinen. Siis innostuisin varmastikin, mutta sen toisen pitäisi tehdä aloite ja pitää tilannetta yllä.

En jotenkin kykene sellaiseen juuri nyt monestakin syystä. Itse asiassa yksi mies tuossa taannoin jallitti minua lähes vuoden ja ehdotteli treffejä sekä kirjoitteli melko yksipuolisesti, mutta en jaksanut innostua, enkä siis suostunut mihinkään läheisyyteen (edes kosketukset) tai edes näkemään häntä muualla kuin julkisilla paikoilla todella asiallisesti.

Hän jaksoi yrittää noin 11 kuukautta yms. ja olin vähän yllättynyt, kun hän sitten lopetti, mutta en ole jotenkin ehtinyt laittaa hänelle viestiä asian jälkeen. Jonkun uuden vastaavan pitäisi ilmestyä elämääni, niin voisin katsoa, voisiko se johtaa johonkin. Kunpa se uusi yrittelijä vastaisi paremmin unelmiani kumppanista -- nyt tapasin häntä vain täysin kaveripohjalta siis.

T. Ap (btw, en ole mikään nuosta luetelluista palstahörhöistä)

Vierailija
157/181 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Et ole hetero, tämä vastaus kertoi kaiken. Ei siinä mitään pahaa ole. Toivon, että opit hyväksymään itsesi.

Olen hetero, mutta en ole vielä tavannut sellaista miestä, jonka ansiosta unohtaisin täysin ne mun väärät/oudot ajatukseni. En todellakaan _halua_ olla mikään naisista innostunut tyyppi, mutta haluaisin löytää miehen, jolla olisi joku feminiinisempi puoli jotenkin (olisi androgyynilla tavalla "kaunis" mieluummin kuin komea ja pukeutuisi joskus esim. feminiinisiin miestenvaatteisiin plus pitäisi hiuksensa pitkähköinä).

T. Ap

Vierailija
158/181 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Purskahtaa nauruun*

YÖK! Psykiatria sinä tarviit, et tekoäidin lellittelyä.

Vierailija
159/181 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ei ole. Kuvitelmasi on seksuaalinen. Olet vain estoinen.

Vierailija
160/181 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Purskahtaa nauruun*

YÖK! Psykiatria sinä tarviit, et tekoäidin lellittelyä.

Miksi yök? Uskoisin, että sinulla kuitenkin on joku, joka rakastaa sinua ja välittää. Ehkä kavereita, ehkä kumppanikin. Helppo sellaisen on huudella. Minulla ei ole ollut seksiä noin kuuteen vuoteen, vaikka olen nuorehko nainen ja mitoiltani ihan ok. Minulla ei ole myöskään kavereita, vaikka olen ihan mukava ihminen ja opiskellut, matkustellut sekä käyn töissä. Yksinäisyys on pahaksi ihmiselle.

T. Ap