Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko nainen saada "äidillistä" rakkautta toiselta naiselta?

Vierailija
01.02.2020 |

Haluaisin kohdata naisen, joka voisi rakastaa minua ja jota saisin rakastaa. Hän voisi olla suunnilleen äitini ikäinen (=noin 20 vuotta itseäni vanhempi). En halua mitään kokeneita ja paatuneita lesbonaisia, enkä mitään seksihurjastelua, vaan haluaisin löytää sellaisen kunnollisen, hyvän naisen, joka välittäisi minusta ja joka pitäisi mua sylissä ja jota saisin ihailla ja suunnilleen palvoa. En tarvitse mitään parisuhteita, seksiä tai av(i)oliittoa ym. Miten ja mistä voisin löytää sellaisen?

Kommentit (181)

Vierailija
81/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kohdata naisen, joka voisi rakastaa minua ja jota saisin rakastaa. Hän voisi olla suunnilleen äitini ikäinen (=noin 20 vuotta itseäni vanhempi). En halua mitään kokeneita ja paatuneita lesbonaisia, enkä mitään seksihurjastelua, vaan haluaisin löytää sellaisen kunnollisen, hyvän naisen, joka välittäisi minusta ja joka pitäisi mua sylissä ja jota saisin ihailla ja suunnilleen palvoa. En tarvitse mitään parisuhteita, seksiä tai av(i)oliittoa ym. Miten ja mistä voisin löytää sellaisen?

Toivottavasti et mistään. Unohda tuollaiset ajatukset.

Tarvitset miehen, jolta saat rakkautta ja jolle voit itse antaa samaa takaisin.

Lesbous on rumaa, hyi olkoon!

Vierailija
82/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on äitihullun juttuja taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun jutuista osa voisi tosiaan olla toteutettavissa ja kaveri voisi löytyä fetissipiireistä. Sitten taas osaan sua auttaisi lähinnä terapia, että voisit toteuttaa halujasi satuttamatta toista.

Jollain tapaa susta tulee mieleen mun eksä, joka oli myös alkoholistiperheestä. Hän halusi palvoa mua ja halusi outoa hoivaamista. Suuttui, kun olinkin viallinen ihminen ja hoivani ei parantanutkaan hänen haavoja. Itse melkein kuolin henkisesti ja mun tunteille ei ollut tilaa parisuhteessa.

Vierailija
84/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten tantrakurssille!

Hmm, en tunne aihepiiriä, mutta miten se voisi auttaa tilanteessani? Tiedän käsitteinä johonkin rajaan saakka "tantrajoogan" ja "tantraseksin", mutta miten joku niihin liittyvä kurssi voisi auttaa löytämään rakastavan naisen? Kun siis se kaipuuni ei liity seksiin, eikä joogaankaan. Vai voisiko joku sitä kautta parantaa minut siitä kaipauksestani?

Vierailija
85/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae jostain äiti-tytär fetissiryhmästä. Tai ryhmästä, jossa ihmisillä on fetissi hoitamiseen/hoivaviettiin. Ihan varmasti löytyy ihmisiä, jotka hakevat tuommoista ilman sen suurempia seksuaalisia akteja. 

Mutta eikös fetissi ole tavallaan "leikkiä", jossa näytellään tiettyjä rooleja ja saadaan siitä kicksejä? En minä saisi siitä muuten kicksejä kuin siten, että tulisin todella onnelliseksi. Mutta tavallaan en kyllä seksuaalisessa mielessä saisi mitään, ellen nyt kovasti ihastuisi siihen naiseen. Tulisi vain tosi onnellinen ja hyvä olo. Ei sillä ole siinä mielessä minkään fetissin kanssa tekemistä tosiaan.

Kyllä, nämä ihmiset saa kiksejä siitä suhdemuodosta tai toiminnasta eli heidän tarpeensa täyttyvät. Etkö toivo, että suhteessa kanssasi oleva ihminen nauttisi siitä? Ei se mitään esittämistä ole. Ei fetissiryhmät ole vain hoitsuleikkejä harrastavia ihmisiä vaan löytyy niitä, jotka hakevat normaalista poikkeavia suhdemuotoja. Sitähän sinä haet - jotakin mitä valtaväestö ei etsi. 

Voi sen noinkin ajatella. Itse tunnen olevani niin "normaali" ja unelmieni niin normaaleja, että jotkut fetissiryhmät eivät olisi minun juttuni, kun siis minun kaipuuseeni ei liity seksuaalisuus oikeastaan mitenkään (ellen nyt sitten ihastuisi siihen naiseen tosiaan muutenkin). Noh, ehkä voisi miettiä, että fetissiin ei liity seksuaalisuus välttämättä, mutta muistaakseni se kuitenkin oli osa sitä sen sanan määritelmääkin. Olen viimeiseen asti vältellyt kaikkia nettideittijuttuja ja alakulttuuriryhmiä, sillä haluan olla ihan normaali ja kunniallinen, selibaatissa elävä vaniljahetero vain. 🙂

Minua jotenkin kuvottavat kaikki seksuaalisuuteen nivoutuvat alakulttuurit ja kaikki likainen sellaiseen liittyvä syntinen saasta. Haluaisin vain viatonta puhtautta ja raikkautta ja rakkautta ja antaakin sellaista. Mutta ok, eipä kukaan tule minulle kadulla tekemään aloitteita elokuvatyyliin, joten joko elän yksinäisyydessä ja selibaatissa tai sitten alistun ja nöyrryn seuranhakuun netin kautta. :/ Tai sitten muutan ulkomaille sellaiseen maahan, jossa ihmiset tekevät livenä arkenakin aloitteita.

T. Ap

Vierailija
86/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun jutuista osa voisi tosiaan olla toteutettavissa ja kaveri voisi löytyä fetissipiireistä. Sitten taas osaan sua auttaisi lähinnä terapia, että voisit toteuttaa halujasi satuttamatta toista.

Jollain tapaa susta tulee mieleen mun eksä, joka oli myös alkoholistiperheestä. Hän halusi palvoa mua ja halusi outoa hoivaamista. Suuttui, kun olinkin viallinen ihminen ja hoivani ei parantanutkaan hänen haavoja. Itse melkein kuolin henkisesti ja mun tunteille ei ollut tilaa parisuhteessa.

Tunnistan tuon itsessäni, että mulle on aika kova paikka huomata "vikoja" sellaisessa täydelliseksi julistamassani ihmisessä. Tuntuu kuin kaikki kaunis ja hyvä romahtaisi maailmasta pois ja jotenkin petyn kovasti. Silti toki voin rakastaa sitä ihmistä ja nielen pettymykseni, mutta siis tuttu tunne on tuo.

Mulla on myös siten, että ihastuttuani palvon sitä ihmistä ja olen käytännössä aina yli-innokas, mikä tekee vaikutuksen narsisteihin ja ehkä osin siksi kaikki kolme kumppaniani ovat olleet erittäin tunnekylmiä (eivät juurikaan tunne katumusta ja ulkoistavat syyt aina muihin), pinnallisesti charmikkaita ja menestyneitä, äärimmäisen itsekeskeisiä.

He tosiaan pitivät siitä palvonnasta ja kannustivat siihen. Joku tavallisempi ihminen ei siksi minua ja sitä ehkä oudohkoa dynamiikkaa houkutelleet esiin siten. En väitä heitä narsisteiksi, mutta sellaisia piirteitä heissä on ollut runsaasti.

T. Ap

Vierailija
87/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae jostain äiti-tytär fetissiryhmästä. Tai ryhmästä, jossa ihmisillä on fetissi hoitamiseen/hoivaviettiin. Ihan varmasti löytyy ihmisiä, jotka hakevat tuommoista ilman sen suurempia seksuaalisia akteja. 

Mutta eikös fetissi ole tavallaan "leikkiä", jossa näytellään tiettyjä rooleja ja saadaan siitä kicksejä? En minä saisi siitä muuten kicksejä kuin siten, että tulisin todella onnelliseksi. Mutta tavallaan en kyllä seksuaalisessa mielessä saisi mitään, ellen nyt kovasti ihastuisi siihen naiseen. Tulisi vain tosi onnellinen ja hyvä olo. Ei sillä ole siinä mielessä minkään fetissin kanssa tekemistä tosiaan.

Kyllä, nämä ihmiset saa kiksejä siitä suhdemuodosta tai toiminnasta eli heidän tarpeensa täyttyvät. Etkö toivo, että suhteessa kanssasi oleva ihminen nauttisi siitä? Ei se mitään esittämistä ole. Ei fetissiryhmät ole vain hoitsuleikkejä harrastavia ihmisiä vaan löytyy niitä, jotka hakevat normaalista poikkeavia suhdemuotoja. Sitähän sinä haet - jotakin mitä valtaväestö ei etsi. 

Voi sen noinkin ajatella. Itse tunnen olevani niin "normaali" ja unelmieni niin normaaleja, että jotkut fetissiryhmät eivät olisi minun juttuni, kun siis minun kaipuuseeni ei liity seksuaalisuus oikeastaan mitenkään (ellen nyt sitten ihastuisi siihen naiseen tosiaan muutenkin). Noh, ehkä voisi miettiä, että fetissiin ei liity seksuaalisuus välttämättä, mutta muistaakseni se kuitenkin oli osa sitä sen sanan määritelmääkin. Olen viimeiseen asti vältellyt kaikkia nettideittijuttuja ja alakulttuuriryhmiä, sillä haluan olla ihan normaali ja kunniallinen, selibaatissa elävä vaniljahetero vain. 🙂

Minua jotenkin kuvottavat kaikki seksuaalisuuteen nivoutuvat alakulttuurit ja kaikki likainen sellaiseen liittyvä syntinen saasta. Haluaisin vain viatonta puhtautta ja raikkautta ja rakkautta ja antaakin sellaista. Mutta ok, eipä kukaan tule minulle kadulla tekemään aloitteita elokuvatyyliin, joten joko elän yksinäisyydessä ja selibaatissa tai sitten alistun ja nöyrryn seuranhakuun netin kautta. :/ Tai sitten muutan ulkomaille sellaiseen maahan, jossa ihmiset tekevät livenä arkenakin aloitteita.

T. Ap

Ei kaikki ihmiset, jotka hakevat normaalista poikkeavia suhdemuotoja, toivo siihen mitään seksuaalisia tekoja. Syy, miksi näitä haetaan monesti erilaisista fetissiryhmistä on se, että näihin hakeutuvat ihmiset, jotka toivovat suhteelta jotakin muuta kuin mitä suhteeseen yleensä kuuluu. Toki moni hakee myös seksiä, mutta ei semmoiseen suhteeseen tarvitse ryhtyä vaan voi kertoa ihan avoimesti, mitä toivoo ja ei toivo suhteelta. Onhan tämä lähtökohtana ihan tavallisessa parisuhteen etsimisessä - moni toivoo ja olettaa seksiä mutta on myös ihmisiä jotka eivät toivo. Nämä ihmiset kertovat toiveensa ja hakeutuvat samaa toivovien ihmisten pariin.

Toki voit jatkaa suhteen etsimistä tavallisen väestön joukosta, mutta ei kannata ihmetellä jos semmoista ei löydy - kysynnän ja tarjonnan laki ei ole puolellasi. Ei siinä oikein maanvaihto semmoiseen maahan auta, jossa tehdään enemmän aloitteita, jos valtaosa näistä ihmisistä ei toivo semmoista suhdetta mitä sinä toivot. Kuulostaa vähän samalta, kun heteronainen ihmettelisi, miksi seura ei kelpaa kun etsii kumppania homomiesten keskeltä. 

Vierailija
88/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyss ja Puhtauss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies korvaa minulle rakastavan äidin puutetta.

Voisin teoriassa haluta miehen kumppanikseni, mutta haluaako kukaan mies minua? Ainakaan en ole saanut aloitteita arjessani (kadulla, kulkuvälineissä, kaupassa). Nettipalstojen mukaan yli kolmekymppiset suomalaisnaiset ovat miesten mielestä jo liian vanhoja jne. :/

En ole lesbo, enkä halua olla missään nimessä lesbo tai minkään muunkaan alakulttuurin edustaja. Silti lesbot ovat mielestäni ihan ok ihmisiä kuten muutkin.

T. Ap

Vierailija
89/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko tarkemmin miksi koet noin?

Vierailija
90/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, haluatko sinä suhteeseen aikuisen miehen kanssa joka toivoisi että vaihdat hänen vaippansa, laulaisit iltalauluja ja imettäisit häntä (ilman mitään seksuaalisia ajatuksia)? Ai et? Ei moni meistäkään halua mitään hoitosuhdetta. Ja kyllä, tuo sinun kuviosi kuulostaa monen korviin ihan yhtä ahdistavalta. 

Vierailija
91/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten?

Jos tuota viimeistä lausettani tarkoitat, niin miten siitä voi kertoa tarkemmin miksi koen noin?

Se vain on rumaa koska se on luonnotonta. Mies ja nainen ovat luodut suhteeseen toistensa kanssa, ja sitä, "miksi" niin on, Sinun pitäisi kysyä varmaan Jumalalta. Tai Darwinilta, jos uskot häneen enemmän.

Ei kaksi vaginaa voi mitenkään yhtyä keskenään, kuten eivät kaksi penistäkään. Miten tällaista asiaa voi perustella, ja miksi pitäisi?

Vierailija
92/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muuten löydän aina oikeasta elämästä tuollaisia naisia. Joku opiskelukaveri, opinto-ohjaaja yms. ottaa "suojelijan" rooliin ja haluaa hoitaa asioita puolestani. En tykkää siitä yhtään.

Niitä ei pääse koskaan pakoon. Jos enää ole yhteydessä edellisiin, pian taas joku ottaa sen roolin.

Minulle on käynyt samoin, ja vastoin kuin ap:tä, se kuvottaa minua. Nykyisin myös kerron sen. Sairastan fyysisesti, joka kenties vetoaa tällaisiin hanhiemoihin. Minulle tulee siitä kierteellä olevan insestinen fiilis, ja haluan tilanteesta vain mahdollisimman nopeasti helvettiin. Ei mitään äiti-tytär-pervesioita minulle kiitos.

Oma äitisi on varmastikin rakastanut sinua, niin et lainkaan tarvitse tai kaipaa moista, vaan se ällöttää. Minä olen tässä maailmassa liikkeellä toisinlaisin eväin. Minua ei ole rakastettu. Olen kuin liian varhain emostaan vieroitettu kissanpentu, joka aikuisenakin "leipoo" tassuillaan vain...

T. Ap

Vierailija
93/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, haluatko sinä suhteeseen aikuisen miehen kanssa joka toivoisi että vaihdat hänen vaippansa, laulaisit iltalauluja ja imettäisit häntä (ilman mitään seksuaalisia ajatuksia)? Ai et? Ei moni meistäkään halua mitään hoitosuhdetta. Ja kyllä, tuo sinun kuviosi kuulostaa monen korviin ihan yhtä ahdistavalta. 

Nyt liioittelet pahasti. 🙂 Mielestäni esim. jonkun painavan aikuisen miehen vaipanvaihto on hirveydessään eri kaliiberia kuin se, että nainen pitää sylissä aikuista (hoikkaa ja ihan kohtalaisen nättiä) naista. Ja ne naiset voisivat vähän paijailla molemmat toisiaan muutenkin.

Vierailija
94/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten?

Jos tuota viimeistä lausettani tarkoitat, niin miten siitä voi kertoa tarkemmin miksi koen noin?

Se vain on rumaa koska se on luonnotonta. Mies ja nainen ovat luodut suhteeseen toistensa kanssa, ja sitä, "miksi" niin on, Sinun pitäisi kysyä varmaan Jumalalta. Tai Darwinilta, jos uskot häneen enemmän.

Ei kaksi vaginaa voi mitenkään yhtyä keskenään, kuten eivät kaksi penistäkään. Miten tällaista asiaa voi perustella, ja miksi pitäisi?

Ap nimenomaan ei halunnut mitään "kahden vaginan kohtaamisia" sen ihkunaisensa kanssa. 😀

Vierailija
95/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt liioittelet pahasti. 🙂 Mielestäni esim. jonkun painavan aikuisen miehen vaipanvaihto on hirveydessään eri kaliiberia kuin se, että nainen pitää sylissä aikuista (hoikkaa ja ihan kohtalaisen nättiä) naista. Ja ne naiset voisivat vähän paijailla molemmat toisiaan muutenkin.

Huomaatko tosiaan vain suhteiden fyysiset erot etkä sitä, kuinka henkisesti ahdistava kumpikin noista suhteista voi tavalliselle heteronaiselle olla? Jos et niin sitten se terapia voi olla tosiaan oikea vaihtoehto. Emotionaalisesti sinun voi olla muuten vaikea ymmärtää toista ihmistä.

Vierailija
96/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies korvaa minulle rakastavan äidin puutetta.

Ei korvaa kukaan nainenkaan, koska mitään uutta äitiä et tule saamaan kenestäkään.

Vierailija
97/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten?

Olen nimenomaan sanonut, että _en_ ole lepakko. Haluaisin saada ei-seksualisoitunutta rakkautta naiselta. Haluaisin kaikenlaista muuta läheisyyttä, mutta en haluaisi ylittää tiettyjä sopivaisuuden rajoja, enkä halua, että hänkään niitä ylittäisi. Joten kyse ei ole lesboilusta mitenkään.

T. Ap

Vierailija
98/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla aspergeri, kun se on noin pihalla suhteista, ja siitä mikä on soveliasta ja onnistuu, ja mikä taas ei?

Vierailija
99/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeasti Reijo T lesbolarpilla. Siellä se seuraa ketjun kehittymistä krpä nyrkissä perseen hajuisessa läävässään.

Vierailija
100/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyi että mistä sitä seuraa saisi ja kun annetaan vastaus niin ei kelpaa. Itse pitäisi "äiti-ihmisten" tulla hoivaansa kauppareissulla tyrkyttämään.