Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin panette piiloon kultaiset korunne

Vierailija
04.06.2023 |

Niitä on hyvä kanitella aina silloin kun on rahapulassa. Mutta jos kapakasta tullessanne kännipäissänne tuotte jonkun idiootin kriminaalin kotiinne joka tutkii kaikki paikat kun olet itse sammunut sohvalle. Pankaa korunne piiloon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tietynlaiset ihmiset tuovat kapakasta tullessaan jonkun kotiinsa.

Vierailija
2/11 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuo kapakasta ketään kotiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaharkko on parempi sijoitus, jos myyntiarvo on tärkeää.

Koru on erittäin huono sijoitus.

Vierailija
4/11 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuo enää tällä iällä kapakasta tuntemattomia kotiini. Opiskeluaikoina toin, mutta silloin en omistanut arvoesineitä.

Vierailija
5/11 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultaharkko on parempi sijoitus, jos myyntiarvo on tärkeää.

Koru on erittäin huono sijoitus.

Annoin juuri yo-lahjaksi kultaharkon

Vierailija
6/11 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. En varmasti olisi osannutkaan toimia tuollaisessa tilanteessa ilman niitä, koska en ole koskaan kanitellut mitään, en ollut kännissä enkä sammunut. En liioin vietä aikaani kapakoissa, enkä ole tutustunut idiootteihin ja/tai kriminaaleihin. En myöskään koskaan ole tuonut uutta tuttavaa kotiini yöksi.

Vierailija
7/11 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista muita kultakoruja kuin kihla- ja vihkisormukseni, ja nekin mulla on aina sormessa. Eivät itse asiassa enää pois lähtisikään. Jos joku ne tahtoisi ryöstää, niin pitäisi leikata irti koko sormi, mutta tuskin sitäkään kukaan viitsisi tehdä, koska eivät edes ole kovin arvokkaita.

Nuorena exän kanssa aikoinaan oltiin kihloissa ja oltiin vihkisormuskin mulle jo ostettu valmiiksi. Kun sitten erottiin, vein sen timanttisormuksen kaniin, ryyppäsin rahat ja juhlin villiä ja vapaata sinkkuelämää.

Vierailija
8/11 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista muita kultakoruja kuin kihla- ja vihkisormukseni, ja nekin mulla on aina sormessa. Eivät itse asiassa enää pois lähtisikään. Jos joku ne tahtoisi ryöstää, niin pitäisi leikata irti koko sormi, mutta tuskin sitäkään kukaan viitsisi tehdä, koska eivät edes ole kovin arvokkaita.

Nuorena exän kanssa aikoinaan oltiin kihloissa ja oltiin vihkisormuskin mulle jo ostettu valmiiksi. Kun sitten erottiin, vein sen timanttisormuksen kaniin, ryyppäsin rahat ja juhlin villiä ja vapaata sinkkuelämää.

Jos tuo pitää paikkansa, noin heti kultasepälle suurentamaan niitä sormuksia. Vaarallista tuollainen.

Jos sormukset on liian pienet, niin pieninin turvotus jostakin syystä voi aiheuttaa sen, että sormus ei oikeasti lähde irti ja verenkierto estyy. Nimimerkillä kokemusta on. Ei ole kovin kiva, kun purppuraksi mustuneesta sormesta leikataan sormusta irti terveyskeskuksessa.

Vierailija
9/11 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo pitää paikkansa, noin heti kultasepälle suurentamaan niitä sormuksia. Vaarallista tuollainen.

Jos sormukset on liian pienet, niin pieninin turvotus jostakin syystä voi aiheuttaa sen, että sormus ei oikeasti lähde irti ja verenkierto estyy. Nimimerkillä kokemusta on. Ei ole kovin kiva, kun purppuraksi mustuneesta sormesta leikataan sormusta irti terveyskeskuksessa.

Johan tollaset ainasormessasormukset on tajuton bakteeripesä.

Vierailija
10/11 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ SULLE KUULUU?

Kysytkö , että ois Helppo varastaa?!

Vierailija
11/11 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin sisään ja kondomi peräsuoleen.