Ideoita. Mistä rahaa 800-1000 €/kk kotona työskennellessä?
Ei sen kummempaa ammattiosaamista ole, mutta pää toimii hyvin. Onlyfansit ja muut vastaavat hu_raamiset ei tule kysymykseen. Olisi hyvä, jos voisi ulkomailtakin käsin työskennellä.
Kommentit (188)
Some ammattilaisuus. Kuvaat vaan omaa elämääs ja unohdat yksityisyytesi.
Hanketyötä teet kotoa käsin.
Ihan sama mikä hanke, kun ei niissä missään mitään aikaiseksi saada.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mikä hanke, kun ei niissä missään mitään aikaiseksi saada.
Mistähän tällaisiin hanketöihin voisi päästä käsiksi?
Ap
Itse olen etänä toimiva asiakasneuvoja. Koulutukseni ylioppilas. Palkka kyllä enemmän kuin otsikossa mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mikä hanke, kun ei niissä missään mitään aikaiseksi saada.Mistähän tällaisiin hanketöihin voisi päästä käsiksi?
Ap
Korkeakouluissa ja tutkimuskeskuksissa. Niissä on erilaisia hankkeita.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Itse olen etänä toimiva asiakasneuvoja. Koulutukseni ylioppilas. Palkka kyllä enemmän kuin otsikossa mainittu.
Voinko kysyä, mitä asiakasneuvontaa teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mikä hanke, kun ei niissä missään mitään aikaiseksi saada.Mistähän tällaisiin hanketöihin voisi päästä käsiksi?
ApKorkeakouluissa ja tutkimuskeskuksissa. Niissä on erilaisia hankkeita.
t. eri
Kylkyl.
Itse tein viime vuonna keskimäärin 900 e / kk extraa oman työn päälle, koska koko vuoden hanke-extratienestit oli hieman yli 10.000e hanketöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voit. Meillä on useampia eri asiakasyrityksiä, joiden asiakasneuvonnan hoidamme. En rupea niitä nimeltä listaamaan, mutta ovat pääosin verkkokauppoja. Neuvonta tapahtuu puhelimitse, chatilla tai sähköpostilla. Vaihtelee päivän mukaan, missä vuorossa on.
Seksilinjoillw töihin. Tai tsättiinkin. Niiden tekijöistä on kaiketi ihan pula
Kiinnostaisi sellainen missä ei tarvitsisi puhua kenenkään kanssa vaan kaikki kommunikointi toimisi tekstin välityksellä.
Noin pienellä palkalla kyllä hankala löytää töitä. Ellei tee tosi vähän tunteja viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voit. Meillä on useampia eri asiakasyrityksiä, joiden asiakasneuvonnan hoidamme. En rupea niitä nimeltä listaamaan, mutta ovat pääosin verkkokauppoja. Neuvonta tapahtuu puhelimitse, chatilla tai sähköpostilla. Vaihtelee päivän mukaan, missä vuorossa on.
Ok, kiitos vinkistä
Alat tekemään podcasteja, voit tienata 5000€/kk, toinen on että luet kirjoja ääni-kirjoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Alat tekemään podcasteja, voit tienata 5000€/kk, toinen on että luet kirjoja ääni-kirjoiksi.
Piti olla työ, jossa ei puhuta.
Saako olla laitonta?