Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen 40+ nainen, mistä löysit kivan miehen?

Vierailija
01.01.2020 |

Missä ne miehet luuraa?

Kommentit (228)

Vierailija
161/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi fiksun naisen pitäisi tyytyä perusduunariin? Niin miksi??

Ei tarvitse. Mutta ap on ilmeisen miehenkipeä ja akateemisia miehiä ei riitä kaikille akateemisille naisille. Jos ap haluaa miehen, hän voi joutua joustamaan vaatimuksissaan. Tai lähinnä pitäisi luopua ahdasmielisyydestä.

Vierailija
162/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ensin löysin kivan miehen lukioaikana. Sittemmin aloin nelikymppisenä akateemiseksi, joten tää sun täydellisen elämän kaava täyttyi sillä lailla pikkuhiljaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas naisen akateemisuus myrkyllinen juttu monille! Pelkkä mainitseminen saa näkemään punaista. Aikamoista.. miksi siis akateeminen nainen haluaisi sellaista miestä, jolle naisen akateemisuus on noin kauhea paikka että pitää alkaa solvata?

Ei vika ole akateemisuudessa vaan sen nouseminen hattuun. Se on yhtä surkuhupaisaa kuin miehen röyhentely hienolla autolla.

Juuri tämä! Miehiä kiinnostaa naisen akateemisuus ihan yhtä paljon kuin naisia kiinnostaa, minkä merkkinen auto miehellä on.

Vierailija
164/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas naisen akateemisuus myrkyllinen juttu monille! Pelkkä mainitseminen saa näkemään punaista. Aikamoista.. miksi siis akateeminen nainen haluaisi sellaista miestä, jolle naisen akateemisuus on noin kauhea paikka että pitää alkaa solvata?

Ei vika ole akateemisuudessa vaan sen nouseminen hattuun. Se on yhtä surkuhupaisaa kuin miehen röyhentely hienolla autolla.

Juuri tämä! Miehiä kiinnostaa naisen akateemisuus ihan yhtä paljon kuin naisia kiinnostaa, minkä merkkinen auto miehellä on.

Mun kokemuksen perusteella ei siitä haittaakaan ole. Kuten ei ole hyvästä tulotasostakaan. Ne ei ehkä ole ensisijaisia kriteereitä monellekaan, mutta jos nainen on kaunis, hyväkroppainen, mukava ja rento, kyllä älystä, koulutuksesta ja tuloista saa vielä kivasti plussaa. Ja sehän on tutkittu juttu, että kauneus ja älykkyys viihtyvät samassa päässä. Samoin on tutkitusti niin, että koulutetut naiset pysyvät hoikkina. Kaunis, älykäs ja hoikka hyvin toimeentuleva nainen onkin aika yleinen yhdistelmä. Jopa niin yleinen, että hankala on vastaavaa miehistä kaikkien löytää.

Vierailija
165/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 38 mutta vastaan silti. Tinderistä, seurusteltiin vuosi ja mentiin naimisiin. Yksi lapsi ja toinen tulossa.

Vierailija
166/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen perusteella ei siitä haittaakaan ole. Kuten ei ole hyvästä tulotasostakaan. Ne ei ehkä ole ensisijaisia kriteereitä monellekaan, mutta jos nainen on kaunis, hyväkroppainen, mukava ja rento, kyllä älystä, koulutuksesta ja tuloista saa vielä kivasti plussaa. Ja sehän on tutkittu juttu, että kauneus ja älykkyys viihtyvät samassa päässä. Samoin on tutkitusti niin, että koulutetut naiset pysyvät hoikkina. Kaunis, älykäs ja hoikka hyvin toimeentuleva nainen onkin aika yleinen yhdistelmä. Jopa niin yleinen, että hankala on vastaavaa miehistä kaikkien löytää.

Ei ole haittaa ei. Mutta kuten itsekin sanoit, se on harvemmin ensimmäinen kriteeri.

Asia jossa naiset ja miehet menevät hutiin on luulo että vastakkainen sukupuoli arvostaa samoja asioita kuin hekin.

Miehet yliarvioivat hyvän kunnon ja etenkin lihasten merkityksen, samoin kuin luulevat että isomoottorinen auto tai pelit ja vehkeet tekisivät vaikutuksen.

Naiset yliarvioivat koulutuksen, ammatin, tulotason ja korkealuokkaisten kaveripiirien merkityksen.

Sama pätee ulkonäköasioihin. Naisten mielestä kaunein ei ole miesten mielestä kaunein. Tyypillisesti miesten ihanne ei ole se klassisen hoikka, vaan seksikkäämpi ja nuorempi nainen jolla on peppua ja tissiä ja vähän pulleammat kasvot niiden korkeiden poskipäiden sijaan. Miesten mielestä komein, eli supermaskuliininen salihirmu, ei ole naisten ihanne.

Akateemisten naisten ongelma on usein siinä että heidän plussansa ovat asioita joita yleisesti arvostetaan miehissä. Siis koulutustaso, ammatti, tulotaso, menestys, kyvykkyys ja kunnianhimo.

Itse taas esimerkiksi omaan paljon vahvuuksia joita arvostetaan...naisissa (hoikka, hyväkuntoinen, empaattinen, sävyisä ja hymyileväinen). Mutta ne miehiset vahvuudet puuttuvat. Ja siksi olen miehenä ylijäämäkamaa.

Vierailija
167/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa yleistämistä. Akateeminen voi olla todellinen tyhjäpää, kun taas se teidän halveksimanne "amis" voi pyörittää miljoonayritystä. 

Hjallis Harkimo ja Heikki Salmela on käyneet rimaa hipoen peruskoulun,

ja ovat silti elämässään menestyneempiä kuin yksikään palstan akateeminen nainen ikinä. 

Hjallis on koulutukseltaan ekonomi, Hankenin käynyt.

Hjalliksen kultaisessa nuoruudessa ekonoomi-nimityksen sai parin vuoden kirjekurssilla.

Nykyäänkin akateemisissa piireissä Hankenia ei pidetä akateemisena opinahjona ;)

Vierailija
168/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin ihan nettipalstalta. Oma tavoitteeni oli aikuinen parisuhde, jossa vietetään aikaa yhdessä, mutta molemmilla omat asunnot ja talous. Sellaisen löysin.

Minä samoin, match . Com. Olen akateeminen ja hän amk.

Akateemisia vapaita miehiä on tosi vähän. Lisäksi halusin että on ennen kaikkea raitis, se on kyllä kaikkein vaikein kriteeri.

Vierailija
169/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista.

Vierailija
170/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 31v DI naisen tai no suhteessa olin. Pakko todeta että toivon että ei törmätä ap:n kanssa. Tuollaiselle "nuoremmalle" ymmärrän asennevamman mutta en enää minun ikäiselle tai vanhemmalle!

Vierailija
171/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin kiinnostaa naisen akateemisuus enkä kelpuuttaisi mitään humanistia, matemaattis-luonnontieteellinen, biotieteellinen, lääketieteellinen ja aalto (ei taidehömppä) ovat hyväksyttäviä laitoksia valmistumiseen

M37

Vierailija
172/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin kiinnostaa naisen akateemisuus enkä kelpuuttaisi mitään humanistia, matemaattis-luonnontieteellinen, biotieteellinen, lääketieteellinen ja aalto (ei taidehömppä) ovat hyväksyttäviä laitoksia valmistumiseen

M37

No voi harmi.

N37 OTT

Vierailija
173/228 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis academic singles-sivustolta vai muualta. Itsellä ilmoitus academic singel-sivustolla mutta tuntuu, että automaatti niitä viestejä lähettelee😂

Vierailija
174/228 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis academic singles-sivustolta vai muualta. Itsellä ilmoitus academic singel-sivustolla mutta tuntuu, että automaatti niitä viestejä lähettelee😂

Minäkin luulin että academic singles tarkoittaisi akateemisia sinkkuja, mutta luulin väärin..

Vierailija
175/228 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on luonnollista että toivoo kumppanin olevan kaltaisensa. Taiteilijalle taitelija, muusikolle muusikko, urheilijalle urheilija, jne

Vierailija
176/228 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on ikäsi.

Olen kaunis hoikka 53 vuotias naisellinen nainen.

Ikäiseni komeat/koulutetut ottavat sen 30-35 vuotiaan

Ja pinnalliset 25 vuotiaan(sit valittavat kun pitää ottaa viagaraa ,et jaksaa)

Mut vain vanha ruma pappa ottaa yli 50 vuotiaan.

Ai niin , mulla EI ole ryppyjä. ja on omat kiinteät pyöreät tissit.

Vierailija
177/228 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on ikäsi.

Minusta on luonnollista että toivoo kumppanin olevan kaltaisensa. Taiteilijalle taitelija, muusikolle muusikko, urheilijalle urheilija, jne

Vierailija
178/228 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on ikäsi.

Kerro esimerkki muusikko/muusikko pariskunnasta????+

Eihän ne ees nää toisiaan ,jos ei oo samas bändis..mitä hourit?

Vierailija
179/228 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta lähes 15 v sitten. Muistele, onko töissä ollut kiinnostavia. Mikset viestisi?

Vierailija
180/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on ikäsi.

Kerro esimerkki muusikko/muusikko pariskunnasta????+

Eihän ne ees nää toisiaan ,jos ei oo samas bändis..mitä hourit?

Esim viulisti ja sellisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän