Akateeminen 40+ nainen, mistä löysit kivan miehen?
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä, mies ei ole akateeminen mutta ihana.
Sama täällä, vaikka aikaa siihen meni, kun piti seuloa pleijerit ja f*ckboyt siitä joukosta. Suurin osa näistäkin sanoi etsivänsä parisuhdetta, mutta totuus oli toinen, kun vähän pidemmän keskustelun myötä puhuivat itsensä pussiin. Muille naisille vinkiksi, että pistäkää ne kaikkein komeimmat tyypit automaattisesti roskakoriin ja keskittykää siihen kokonaisuuteen. Lisäksi kannattaa jutella hieman pidempään ja tutustua ensin, sillä "panomiehillä" ei riitä kärsivällisyys pelkkään jutusteluun. :)
Mille "muille naisille". Tässä iässä hankin vain seksiseuraa.
Itse taas halusin kokea suuren rakkauden kerran elämässäni. Ihan tässä iässä. Ne menneisyyden puolivillaiset ihan ookoot ei vaan tuntuneet miltään. Mieluummin olisin ollut kokonaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti mainita että on akateeminen? Mulle tulee heti oletus että on pinnallinen ihminen kun mainitsee että on akateeminen(tai vaikka korkeakoulutettu tai duunari). Millainen ap olet? Mistä tykkäät ap?
Mulle akateemisesta tulee mieleen epäkäytännöllinen professorityyppi, joka elää ihan omissa maailmoissaan. Keskusutelu tapahtuu kirjallisesti muotosääntöjä noudattaen ja kaikki tekeminen pitää suunnitella viisivuotisjaksoina. Tunneasioista nämä akateemiset eivät ole koskaan kuulleetkaan, jollei akateemisuus satu liittymään johonkin psykologiaan tms.
45-v akateeminen nainen ei ole enää saalis. Moni nainen unohtaa iän vaikutuksen.
45-v akateeminen, komea hyvätuloinen mies taas on deittimaailmassa halutuin mies.
Tinderistä. Tosin olin silloin vielä muutamaa kuukautta alle 40-v. Tapailin kaikenlaisia miehiä koulutuksesta riippumatta, mutta kolahdukseen vaadittiin samanlainen älyllinen taso, joka toteutui itseäni vastaavantasoisesti koulutetun miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
45-v akateeminen nainen ei ole enää saalis. Moni nainen unohtaa iän vaikutuksen.
45-v akateeminen, komea hyvätuloinen mies taas on deittimaailmassa halutuin mies.
Moni mieskin osaa rakastua. Kaikki ei kulje kriteerilista kädessään vaan pitää mielen ja sydämen avoimina tunteille.
Mutta loppujen lopuksi harva taitaa kokea sellaista rakkautta. Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan yksilöllisestä tasosta, kuka saalistaa ja ketä. Korkea koulutus on usein yhteydessä hyvään tietoisuuteen terveellisistä elämäntavoista. Itse 44-v korkeasti koulutettuna olen paljon paremmassa fyysisessä kunnossa kuin 20-vuotiaana. Eikä ole mitään aikeita rupsahtaa. Hyvä palkka antaa mahdollisuuden käyttää korkeatasoisia kauneudenhoitopalveluita. Ainoa hankaluus on tällaisen naisen kanssa, että kovin moni mies ei yllä tasolleni. Mutta just sopivasti löytyi itsellenikin se yksi sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä. Tosin olin silloin vielä muutamaa kuukautta alle 40-v. Tapailin kaikenlaisia miehiä koulutuksesta riippumatta, mutta kolahdukseen vaadittiin samanlainen älyllinen taso, joka toteutui itseäni vastaavantasoisesti koulutetun miehen kanssa.
sun älyllinen taso ei ole kummallinen sulle käy kaikenlaiset miehet tapatyöttömistä narkkeihin.
Mille "muille naisille". Tässä iässä hankin vain seksiseuraa.