Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen 40+ nainen, mistä löysit kivan miehen?

Vierailija
01.01.2020 |

Missä ne miehet luuraa?

Kommentit (228)

Vierailija
181/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää on ihan oikea kysymys. Ensinnäkin pk-seudulla on faktisesti enemmän naisia kuin miehiä, pooli josta valita on pienenpi. Mä en kaipaa ketään asumaan kanssani, joten voin katsella kauempaakin. Mutta aika usein se kauempana hakee taloudenhoitajaa eikä naisystävää.

Itse satun olemaan koulutettu, hyvä työura ja myös hyvä palkka. Valitettavan usein joku näistä on jollain lailla punainen vaate miehille. Samoin myös mun auto on jotenkin vaikea pala monille.

Tinderistä tulee tosi usein vastaan joku, joka haluaa jotenkin kilpailla mun kanssa. Mulla on moni asia hyvin, en silti hae mitään kilpailuasetelmaa.

182/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaritiskillä tutustuttiin. Oli aika loistava löytö!

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä 30-vuotiaana.

Vierailija
184/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin TKK:lla ja löysin montakin miestä silloin ja myöhemmin töistä. Aika harva nainen sieltä sinkkuna valmistuu.

185/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta akateemisuudesta sanon vielä sen verran, että se ei yleensä kiinnosta miehiä, ellei mies ole itse koulutettu. Silloin mies näkee koulutuksen plussana. Kouluttamaton mies pitää asiaa aivan samantekevänä.

Suosittelen, että kannattaa tuoda esille omaa viehättävyyttä naisena, koska se on se asia, josta mies kiinnostuu. Ei sun tutkinnoista.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
186/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tää on ihan oikea kysymys. Ensinnäkin pk-seudulla on faktisesti enemmän naisia kuin miehiä, pooli josta valita on pienenpi. Mä en kaipaa ketään asumaan kanssani, joten voin katsella kauempaakin. Mutta aika usein se kauempana hakee taloudenhoitajaa eikä naisystävää.

Itse satun olemaan koulutettu, hyvä työura ja myös hyvä palkka. Valitettavan usein joku näistä on jollain lailla punainen vaate miehille. Samoin myös mun auto on jotenkin vaikea pala monille.

Tinderistä tulee tosi usein vastaan joku, joka haluaa jotenkin kilpailla mun kanssa. Mulla on moni asia hyvin, en silti hae mitään kilpailuasetelmaa.

Vaikutat melko omahyväiselle tyypille, pikkasen jalkoja lähemmäksi maanpintaa.

Mulla on itseäni paljon rikkaampi naisystävä, on kiinteistöjä ja asuu isossa entisöidyssä komeassa vanhassa hirsitalossa, ei rehvastele koulutuksellaan ei palkoillaan eikä omaisuudellaan, on kuin kuka tahansa normaali työssä käyvä ihminen, ja mikä parhainta sydän on kohdallaan, ei lajittele ihmisiä ammatin koulutuksen tai omaisuuden mukaan.

187/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on korkea koulutus ja tienaan hyvin, ja hyvä auto löytyy. Kiva asunto ja kivoja käsilaukkuja, matkoja ym. mitä nyt yleensä yhdistetään hyvään elintasoon.

En silti IKINÄ joudu kenenkään kanssa mihinkään kilpailuasetelmaan noiden asioiden, tai minkään muunkaan asioiden vuoksi.

Jos sinulle aina uudestaan ja uudestaan käy näin, mistä se voisi johtua? Tuotko itsestäsi esille vääränlaisia asioita?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
188/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tuosta akateemisuudesta sanon vielä sen verran, että se ei yleensä kiinnosta miehiä, ellei mies ole itse koulutettu. Silloin mies näkee koulutuksen plussana. Kouluttamaton mies pitää asiaa aivan samantekevänä.

Suosittelen, että kannattaa tuoda esille omaa viehättävyyttä naisena, koska se on se asia, josta mies kiinnostuu. Ei sun tutkinnoista.

Tutkinnot on vaan mustetahroja paperilla, ei se kenestäkään sivistynyttä ihmistä tee.

Vierailija
189/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täysi pelimiehiä ikäluokassa 40-50 v miehet.

Seksi kyllä kelpaa mutta eivät kelpuuta parisuhteeseen. Koettu on.

Olen sporttinen, siro, soikka, naisellinen 45- v nainen.

Hukun viesteihin ja minua kehutaan yms. Miehet haluavat tavata, tarjoavat kaiken jne. Seksin jälkeen kiinnostus hiipuu. Eikä se johdu huonosta seksistä, edellinen deitti erityisesti kehui seksitaitojani.

Tässä taas yksi joka ei vieläkään ole tajunnut kuvioa. Alfoille kelpaa hyvin suuri otos naisista seksiin, parisuhteeseen taas vain pieni osa parhaista naisista. Tämä sinun edellinen deittisikin päätyy parisuhteeseen jonkun kanssa jossain vaiheessa.

Et tajua omaa markkina-arvoasi. Sillä on kaksi numeroa; a) seksikelpoisuus b) parisuhdekelpoisuus, ja ei, ne eivät ole yhtä suuria. Pääset kyllä parisuhteeseen laskemalla rimaasi b:n mukaisesti.

Vierailija
190/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Tutkinnot on vaan mustetahroja paperilla, ei se kenestäkään sivistynyttä ihmistä tee.

Varsinkin naisten höpöhöpö-tutkinnot. Ei osata edes prosenttilaskuja ja ollaan olevinaan niin fiksuja.

Vierailija
191/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Joillekin miehille akateemisuus on iso miinus 'mikä oikein kuvittelet olevasi?', 'kiinnostaako pukupellet enemmän?'. Ja nyt ei ole muutenkaan kyse siitä, mistä mies kiinnostuu, vaan mistä itse kiinnostun.

Vierailija
192/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin 40+ vastoin kaikkia todennäköisyyksiä baarin baaritiskiltä saman ikäisen todella komean miehen, joka on varsinainen unelma kaikin puolin. Menin itse juttelemaan hänelle eli tein aloitteen.

Hän ei ole akateeminen kuten minä, mutta on yhtä fiksu kyllä, ei vaan ole opiskelu niin kiinnostanut. Hän on myös melko köyhä ja meillä on erilliset rahat avioliitossakin siksi ja vähän eri harrastuksetkin. Mutta paras ja seksikkäin mies kaikin puolin, parempi kuin yksikään nuorena tapaamani. Meillä on kemiaa ja se on tosi harvinaista eli ihmeellinen tuuri kävi.

Tämä kiteyttää kaiken. Eli periaatteessa ei niin väliä onko koulutusta, erilaiset harrastukset ja edes sitä rahaakaan loppupeleis, kunhan on komea ja kummasti silloin se mystinen kemia löytyy:D

Vierailija
193/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat melko omahyväiselle tyypille, pikkasen jalkoja lähemmäksi maanpintaa.

Mulla on itseäni paljon rikkaampi naisystävä, on kiinteistöjä ja asuu isossa entisöidyssä komeassa vanhassa hirsitalossa, ei rehvastele koulutuksellaan ei palkoillaan eikä omaisuudellaan, on kuin kuka tahansa normaali työssä käyvä ihminen, ja mikä parhainta sydän on kohdallaan, ei lajittele ihmisiä ammatin koulutuksen tai omaisuuden mukaan.

Kiitos arviosta. Mä olen kokeillut piilottaa näitä. Mutta moni kysyy työpaikkaa enkä mä nyt varsinaisesti halua valehdella. Mä usein sanon vähän välttelevästi, että olen talousalalla. Se on totta, olen talousjohtaja. Googlaamalla mun nimeä löytää paljon tietoa mun työstä; ei kannata tietenkään valehdella. Usko pois, moni googlaa.

Mä en elä mielestäni mitenkään pröystäilevä elämää, mutta tietenkin vähänkin pitemmässä seurustelussa asia tulee esiin. Ja tyypillisesti se tulee esiin jotenkin pikkuvihjaiuna.

Ja kyllä, tunnistan, että vedän puoleeni pinnallisia kusipäitä, mutta en tiedä miten saan sen loppumaan.

Vierailija
194/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täysi pelimiehiä ikäluokassa 40-50 v miehet.

Seksi kyllä kelpaa mutta eivät kelpuuta parisuhteeseen. Koettu on.

Olen sporttinen, siro, soikka, naisellinen 45- v nainen.

Hukun viesteihin ja minua kehutaan yms. Miehet haluavat tavata, tarjoavat kaiken jne. Seksin jälkeen kiinnostus hiipuu. Eikä se johdu huonosta seksistä, edellinen deitti erityisesti kehui seksitaitojani.

Tässä taas yksi joka ei vieläkään ole tajunnut kuvioa. Alfoille kelpaa hyvin suuri otos naisista seksiin, parisuhteeseen taas vain pieni osa parhaista naisista. Tämä sinun edellinen deittisikin päätyy parisuhteeseen jonkun kanssa jossain vaiheessa.

Et tajua omaa markkina-arvoasi. Sillä on kaksi numeroa; a) seksikelpoisuus b) parisuhdekelpoisuus, ja ei, ne eivät ole yhtä suuria. Pääset kyllä parisuhteeseen laskemalla rimaasi b:n mukaisesti.

Miksi puhutaan markkina-arvosta, kuin jotain elukkaa oltaisiin huutokauppamassa eniten tarjoavalle.

Vierailija
195/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa duunaritaustaisen yrittäjän kanssa. Itse olen akateeminen. Omalle miehelleni koulutukseni on ok, mutta jos ollaan jossain isommassa porukassa, jossa kaikki muut on duunareita, oma koulutus on kyllä parempi pitää salassa, koska asenne ei ole kovin hyvä. Harmittaa, etten voi ylpeänä olla oma itseni. Ympäripyöreästi kerron vain olevank toimistohommissa, jos joku kysyy.

Vierailija
196/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta naisen  akateemisuus, päinvastoin saattaa haitata, varsinkin jos toitotat sitä akateemisuutta. 

Akateemisuuden sijaan olisi parempi tuoda esiin mitä sillä akateemisuudella olet tehnyt / saanut aikaan. Jos tällä kulmalla (ura & saavutukset) haluat päteä. Mistä sen tietää, saattaa joku mies tuommoisestakin innostua.

Akateeminen mies puolestaan hakee yleensä itsestään huolta pitävää, hyvärunkoista, helppoluonteista, kivaa, mutkatonta naista seurakseen. Valitettavasti usein vaakakupissa heillä painaa paljon myös naisen ikä. Harva akateeminen elämässään menestynyt mies, vaikkei olisi mikään komistuskaan (tyyliin vaikkapa Antti RInne) jokatapauksessa päätyy, jos pystyy, huomattavasti nuoremman naisen kanssa yhteen.

Nämä ovat näitä deitti maailman realiteetteja. On 40 ja risat naisillakin jotain mahdollisuuksia, mutta harvemmin sellaisia kuin itse kuvittelevat olevan. 

Vierailija
197/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhamyymälästä. Tosin mulle oma akateemisuus tai toisella sen puute ei koskaan ole ollut kriteeri.

Vierailija
198/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä amiksia dissaa. Niissä voi olla käteviä ja samalla fiksuja tyyppejä. Ota ne vastaan omina itsenään, älä tuomitse ennen tutustumista. Jotkut on kieltämättä aika juntteja ja tyhmiä/sivistymättömiä, mutta joukossa on oikein katuviisaita tyyppejä, jotka seuraa maailmaa ja hoituu kaikki pienet käytännöjutut kätevästi siinä sivussa.

Muuten sanoisin, että ap ongelmasi on ikäsi. Nuorena naiset saa valita. Keski-iässä miehet, siis ne fiksut, toimeentulevat, koulutetut ja siistit, saa valita. Valitettavasti se 47-vuotias ja koulutettu, ikäisekseen säilynyt mies kuikuilee 35-vuotiaita ja saakin niitä. Miehille iän myötä on parempi 30-vuotias ja kouluttamaton elätti kuin fiksu ja nätti 45-vuotias koulutettu nainen. Oisko jotain alkeellista biologiaa, kun pyritään vielä lisääntymisikäisen kanssa yhteen, jos vaan onnistuu? Käytänössä keski-ikäisen naisen valikoima on vanhemmat miehet tai sitten hyväksyy tiettyjä puutteita miehessä. Toki, jollain aina käy tuuri, mutta valitettavan usein nämä naiset ihmettelee, miksi heidän tarjontansa ei vastaa heidän omaa tasoaan. Syy on tosiaan se ikä eli nuoremmat naiset vie voiton.

Vierailija
199/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten sanoisin, että ap ongelmasi on ikäsi. Nuorena naiset saa valita. Keski-iässä miehet, siis ne fiksut, toimeentulevat, koulutetut ja siistit, saa valita. Valitettavasti se 47-vuotias ja koulutettu, ikäisekseen säilynyt mies kuikuilee 35-vuotiaita ja saakin niitä. Miehille iän myötä on parempi 30-vuotias ja kouluttamaton elätti kuin fiksu ja nätti 45-vuotias koulutettu nainen. Oisko jotain alkeellista biologiaa, kun pyritään vielä lisääntymisikäisen kanssa yhteen, jos vaan onnistuu? Käytänössä keski-ikäisen naisen valikoima on vanhemmat miehet tai sitten hyväksyy tiettyjä puutteita miehessä. Toki, jollain aina käy tuuri, mutta valitettavan usein nämä naiset ihmettelee, miksi heidän tarjontansa ei vastaa heidän omaa tasoaan. Syy on tosiaan se ikä eli nuoremmat naiset vie voiton.

tämä

Vierailija
200/228 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP siis olettaa että hänelle pitäisi löytyä akateeminen, määrätietoinen uramies. Valitettavasti se juna meni jo, ne miehet ottavat 15 vuotta nuorempia naisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan