Akateeminen 40+ nainen, mistä löysit kivan miehen?
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunareista on monilla huonoja kokemuksia. Duunaria alkaa pian nyppiä naisen koulutus, ja riitaa tulee tämän tästä. Valtataistelua, toisen vähättelyä ja muuta ikävää voi seurata, jos toinen ei pysy toisen jutuista kärryillä. Keskustelu tyrehtyy alkuunsa, seurustelusta ei tule mitään. Kulttuuri voi olla eri: toinen voi hakea emäntää, piikaa ja panopuuta, toinen etsii keskustelukumppania, jonka kanssa voi lähteä teatteriin tai oopperaan.
Se taitaa olla juuri toisin päin. Akateemista naista alkaa nyppiä kun duunari miehellä ei ole varaa lähteä joka hiihtolomalla Balille vaimon kanssa. Eikä varaa syöttää vaimoaan korkealuokkaisissa ravintoloissa kuten akateemiset miehet. Duunarilla ei myöskään ole sosiaalista verkostoa josta olisi akateemiselle mitään hyötyä tai iloa.
Pitääkö aina olla jotain hyötyä? Mikä teitä vaivaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töistä. Ikävä kyllä oli varattu tuolloin. Hän teki aloitteen.
Onneksi tiedät varautua läpsystä vaihtoon.
Tuskinpa. Osasin kyllä odottaa kitkeriä kommentteja. Exäkin oli aika käärmeissään kun ei kelvannut kuin avokiksi, minut vei vihille toki.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lapset jo tehty ja nuorempikin muuttaa ihan just kotoa. Ja toivon että miehellä olis vastaava perhetilanne. Jos aikuinen mies tosiaan haluaa nuoren naisen, varautunee myös lapsiin. Tai voihan joku haluta vielä lapsiakin, silloin minä en tietenkään ole mikään vaihtoehto.
Ap.
Tuskin täältä palstalta löydät. Kyllä niitä monenlaisia miehiä vapaana kulkee, mukavimmat pariutuvat nopeasti. Ehkä sen oman kriteerilistan lisäksi kannattaisi katsoa peiliin henkisesti: mitä minä olisin parisuhteeseen tuomassa, millaisen ihmisen kanssa sopisin yhteen (muutenkin kuin koulutuksen tai ulkonäön suhteen). Luonne, arvot jne. Ja ehkä tärkein, olenko tyytyväinen itseeni ja elämääni, onnellinen nahoissani? Mitä voisin itse tehdä, että viihtyisin elämässäni paremmin? Tasapainoinen, onnellinen ihminen löytää kumppanin helposti, kun hyväksyy itsensä ja omat puutteensa on valmiimpi katsomaan lempeästi myös kumppanin puutteita - mutta kykenevä pitämään kiinni omista rajoista ja arvoista. Jos se tärkein arvo on akateemisuus, niin OK, mutta kannattaa varmaan oikeasti pysähtyä tuota pohtimaan.
Deittisovelluksesta, omassa tapauksessa badoo ja kyseessa m__hanmuutt_ja (kyllakin korkeasti koulutettu kun taalla joku sanoi etta 40+ "akateemisista" naisista kiinnostuu vain kouluttamattomat m_m_t). Ihan paras suhde ikina.
Mun ex puolestaan oli amis ja heittamalla yksi fiksuimmista ja sivistyneimmista miehista joita olen tuntenut (ja olen tuntenut paljon).
Ei kannata arvostella pelkan koulutustason perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lapset jo tehty ja nuorempikin muuttaa ihan just kotoa. Ja toivon että miehellä olis vastaava perhetilanne. Jos aikuinen mies tosiaan haluaa nuoren naisen, varautunee myös lapsiin. Tai voihan joku haluta vielä lapsiakin, silloin minä en tietenkään ole mikään vaihtoehto.
Ap.Tuskin täältä palstalta löydät. Kyllä niitä monenlaisia miehiä vapaana kulkee, mukavimmat pariutuvat nopeasti. Ehkä sen oman kriteerilistan lisäksi kannattaisi katsoa peiliin henkisesti: mitä minä olisin parisuhteeseen tuomassa, millaisen ihmisen kanssa sopisin yhteen (muutenkin kuin koulutuksen tai ulkonäön suhteen). Luonne, arvot jne. Ja ehkä tärkein, olenko tyytyväinen itseeni ja elämääni, onnellinen nahoissani? Mitä voisin itse tehdä, että viihtyisin elämässäni paremmin? Tasapainoinen, onnellinen ihminen löytää kumppanin helposti, kun hyväksyy itsensä ja omat puutteensa on valmiimpi katsomaan lempeästi myös kumppanin puutteita - mutta kykenevä pitämään kiinni omista rajoista ja arvoista. Jos se tärkein arvo on akateemisuus, niin OK, mutta kannattaa varmaan oikeasti pysähtyä tuota pohtimaan.
Olen täysin tyytyväinen elämääni. Olen tasapainoinen, on harrastuksia ja ystäviä. Mutta en halua mitään riippaa vaivoikseni. Alan suhteeseen vain, jos se tuo jotain hyvää elämääni lisää. Pärjään taloudellisesti omillani ja lapsetkin on jo aikuisia. En valitettavasti asu missään yliopistokaupungeista, joten koulutetut vapaat miehet tuntuvan olevan kovin harvassa. Olen deittaillut näitä mitä täältä löytyy, mutta valitettavasti he ovat kovin erilaisia mitä etsin. Olen koittanut olla avoimin mielin, mutta raksa-reiskat ei oo mun juttu...
Ap.
Harrastukseeni liittyvästä facebookin sinkkuryhmästä. Ei-akateeminen kylläkin, kun se joillekin tuntuu olevan täällä niin tärkeää, mutta fiksu, keskustelutaitoinen, terveellä itsetunnolla varustettu ja arvomaailmaltaan melko samanlainen kuin mitä, joten hänen seurassaan oli luontevaa olla heti ensitapaamisesta lähtien. Hauska ja oikeastaan aika komeakin vaikkei ihan sitä mistä luulin aiemmin pitäväni.
Parempi ukko sohvalla kuin kymmenen Tinderissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Tuskin täältä palstalta löydät. Kyllä niitä monenlaisia miehiä vapaana kulkee, mukavimmat pariutuvat nopeasti. Ehkä sen oman kriteerilistan lisäksi kannattaisi katsoa peiliin henkisesti: mitä minä olisin parisuhteeseen tuomassa, millaisen ihmisen kanssa sopisin yhteen (muutenkin kuin koulutuksen tai ulkonäön suhteen). Luonne, arvot jne. Ja ehkä tärkein, olenko tyytyväinen itseeni ja elämääni, onnellinen nahoissani? Mitä voisin itse tehdä, että viihtyisin elämässäni paremmin? Tasapainoinen, onnellinen ihminen löytää kumppanin helposti, kun hyväksyy itsensä ja omat puutteensa on valmiimpi katsomaan lempeästi myös kumppanin puutteita - mutta kykenevä pitämään kiinni omista rajoista ja arvoista. Jos se tärkein arvo on akateemisuus, niin OK, mutta kannattaa varmaan oikeasti pysähtyä tuota pohtimaan.
Olen täysin tyytyväinen elämääni. Olen tasapainoinen, on harrastuksia ja ystäviä. Mutta en halua mitään riippaa vaivoikseni. Alan suhteeseen vain, jos se tuo jotain hyvää elämääni lisää. Pärjään taloudellisesti omillani ja lapsetkin on jo aikuisia. En valitettavasti asu missään yliopistokaupungeista, joten koulutetut vapaat miehet tuntuvan olevan kovin harvassa. Olen deittaillut näitä mitä täältä löytyy, mutta valitettavasti he ovat kovin erilaisia mitä etsin. Olen koittanut olla avoimin mielin, mutta raksa-reiskat ei oo mun juttu...
Ap.
Asutko jollain pienemmällä paikkakunnalla? Siellähän valinnanvaraa on ihan luonnollisesta syystä vähemmän. Oletko kokeillut laajentaa hakualuetta? Netti, Tinder ja työpaikka ovat varmaan ne yleisimmät paikat, joista nelikymppiset löytävät seuraa.
Löysin mukavan miehen ihan oman kaupungin yökerhosta!
Naisella ei tarvi tehdä mitään asian eteen. Miehiä on jonoksi asti aina mistä valita. Itse olen aina se joka pistetään esikarsinnoista ulos.
M37
Oma vaippi tuli töistä puariin ja sieläpä istuimma. Kertoi että olipas raskas päivä kun kirotut nulikat ei taaskaan jaksaneet opiskella ja kuunnella opetusta.
Minäpäs se tilasin puarimiekkoselta tuapin ja löin tähän käteen. Siittä se sitten lähti ja nyt ootelen vaimoloista kotia. Olemminä kotona juapotellu (soveliaasti tokikin) ja siivoillut.
Tein lämpimiä patongeja.
Sehän tykkäs miu jutuista ko olemma perinteinen suomalainen turisas tai las.
Et kah, kun oma ittesä niin syämmen vallotat ja mualliman.
Ainoostaan elämänkoulu on käytynä. Toimeentulen ja oomma nuoreläkeläinen. Eli ei tuloista kato yhtään.
miä oon sellain hovimestari vaimollein. Kolome vuotta nyt yhessä ja ei loppuva nähy.
T: Sepi 38
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei tarvi tehdä mitään asian eteen. Miehiä on jonoksi asti aina mistä valita. Itse olen aina se joka pistetään esikarsinnoista ulos.
M37
Oo oma ittes. Luulen et sie yrität liikoo. OOt vua oma ittes ja tuhiset pöyällä. Kerrot jokeja ja tarjoot tuapin. Ei ne naiset oo yhtää se parempia vua tykkää ne hienostella, se suatakoo heille.
Tervesin sepi vuan
Vierailija kirjoitti:
M37
Mikä sussa on se turn off? Onko asialle mitään tehtävissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Mikä sussa on se turn off? Onko asialle mitään tehtävissä?
Liian kovat vaatimukset naisten suhteen. Ikää ylös kymmenen vuotta niin eiköhän joku ritu 50v kiinnostu. Ihan sata varma.
Sepi täs kato taas kirjoitti:
Oma vaippi tuli töistä puariin ja sieläpä istuimma. Kertoi että olipas raskas päivä kun kirotut nulikat ei taaskaan jaksaneet opiskella ja kuunnella opetusta.
Minäpäs se tilasin puarimiekkoselta tuapin ja löin tähän käteen. Siittä se sitten lähti ja nyt ootelen vaimoloista kotia. Olemminä kotona juapotellu (soveliaasti tokikin) ja siivoillut.
Tein lämpimiä patongeja.
Sehän tykkäs miu jutuista ko olemma perinteinen suomalainen turisas tai las.
Et kah, kun oma ittesä niin syämmen vallotat ja mualliman.
Ainoostaan elämänkoulu on käytynä. Toimeentulen ja oomma nuoreläkeläinen. Eli ei tuloista kato yhtään.
miä oon sellain hovimestari vaimollein. Kolome vuotta nyt yhessä ja ei loppuva nähy.
T: Sepi 38
Ap voisi löytää baarista miehen itselleen.
Sellaisen perinteisen hojo hojo-miehen. Villin mutta vanhan viisaan, joka tarjoo tuopin.
Vaan naiset on usein kranttuja. Neljäkymmentä on se rajapyykki kun mies kuin mies kelpaa. Kunhan on terve. Baari on yksi parhaimmista paikoista löytää kumppani, se perinteisin.
Lähikapakka. Sielä on jos minkälaista osaajaa. Löytyy sähkökaapeliputkimiestä ja ihan tavallista putkimiestäkin, jos on rassauksen tarvetta.
On puuseppää tarjolla jos kaapinovia pitää höylätä vaikka ilman paitaa. Löytyy taksikuskeja ja bussinkuljettajia komeissa uniformuloissaan.
Kaikkea löytyy baarista. Koko yhteiskunta pienoiskoossa.
Mene ap baariin tutustumaan miehiin. Sielä on kymmenittäin miehiä odottelemassa akateemista vosua.
T: Ahtaaja vm 68
Onneksi tiedät varautua läpsystä vaihtoon.