Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen 40+ nainen, mistä löysit kivan miehen?

Vierailija
01.01.2020 |

Missä ne miehet luuraa?

Kommentit (228)

Vierailija
141/228 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä aina ihmetyttää se kun deitti-ilmoituksissa on että ei saa olla alkoholisti.

Sitten kuitenkin nämä ei saa olla alkoholisti vaatijat paljastuu itse aika koviksi ottajiksi ja piilojuopoiksi. Erityisesti akateemisissa on tätä vikaa, että kulissit on kunnossa mutta kun vapaalla ollaan niin juodaan niin perkeleesti.

Itse esimerkiksi tykkään tissutella halpaa tölkkilaakeria.

En edes mene känniin siitä, mutta tämä on se kauhistus ja kanahäkki rouville.

En siis ole kännissä edes. Tuiterissa saatan olla loppuillasta, mutta kun rouvat itse kohtaavat viikonlopun niin ovat kuin nuoret flikkat täynnä liitoa. Helvetti sitä menoa.

Että kuka olikaan se juoppo häh?

Kun ite en ota känniin, niin silti olen kuulemma juoppo ja ehdoton noh noh deittikamaa. Toistuvasti on pistetty suhde poikki sen takia että olen kuulemma juappo.

En siis ole ikinä kännissä. Tinaan olutta rauhassa ja maltilla, mut en oo kännissä kuten rouvat on viihteellä.

Ihmetelen vaan että mistä se kana pissii tässä viisiin?

T: Sami 47 sähköasentaja

Vierailija
142/228 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täysi pelimiehiä ikäluokassa 40-50 v miehet.

Seksi kyllä kelpaa mutta eivät kelpuuta parisuhteeseen. Koettu on.

Olen sporttinen, siro, soikka, naisellinen 45- v nainen.

Hukun viesteihin ja minua kehutaan yms. Miehet haluavat tavata, tarjoavat kaiken jne. Seksin jälkeen kiinnostus hiipuu. Eikä se johdu huonosta seksistä, edellinen deitti erityisesti kehui seksitaitojani.

Miehet vievät sinua kuin perunaämpäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/228 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin netin seuranhakupalvelusta.

Halusin kumppanin, jolla olisi vähän samanlainen koulutustaso tai työnkuva kuin minulla, että on arjessa helpompi ymmärtää toistensa haasteita. Samoin halusin, että on vähän samantyyppiset kiinnostuksen kohteet eli harrastukset, ja että molemmilla on lapsia, että ymmärtää vanhemmuutta.

Löysin hyvän ja fiksun miehen, ja ollaan tutustuttu toistemme sellaisiinkin harrastuksiin, jotka oli toiselle oudompia.

Puidaan aamuisin uutisia, tuetaan toistemme urakäänteitä, tuetaan toisiamme työelämän haasteissa jopa neuvomalla, asiakas/esimies/ ym ongelmissa.

Molemmilla omat asunnot ja oma talous, mutta niissäkin tuetaan puolin ja toisin, ja tehdään ja puuhataan yhdessä.

Harrastuksista ei olisi löytynyt, kun on vähän itsekseen tekemisiä, ei töistä, kun ollaan eri alalla, eikä baarista, kun ei kumpikaan käy.

Vierailija
144/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
145/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista tietävä kirjoitti:

Akateemisista, vanhemmista naisista ovat kiinnostuneita lähinnä kouluttamattomat maahanmuuttajamiehet. Gambiaan kannattaa suunnata. Ne arvostavat korkeaa koulutusta tosin kuin suomimiehet.

Jaa, etkai luule korkean koulutuksen takaavan hyviä tuloja?

Ei käy Gambian mies mulle, haluan suomalaisen. Duunari tai akateeminen, ihan sama.

T. N41.

Vierailija
146/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistosta. Yhteisten kavereiden kautta tutustuttiin.

Vierailija
147/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsin akateemisuuden, koska deittisivustoilla tulee vastaan vain amis-miehiä. Ei heissä varmastikaan ole mitään vikaa, haluaisin vain tavata enemmän omankaltaiseni. Amk-koulutus riittäisi hyvin.

Ja avauksessa halusin kuulla muiden kokemuksia, mistä ovat kultansa löytäneet.

Ap.

Eräs tuttava löysi kultansa nettikeskustelu-palstalta. Juuri sen oikean.

Vierailija
148/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi fiksun naisen pitäisi tyytyä perusduunariin? Niin miksi??

Moikka moi! Akateeminen nainen oon, mies perusduunari. Hänellä on järisyttävä tietotaito-osaaminen rakentamisen fysiikasta ja kaikista käytännön asioista. Hallitsee myös teoreettisia aineita, jopa historiaa. Jumalaton matikkapää. Mun ja sun maisteri paperit ei siinä rinnalla paljon vaikutusta tee. Mies muuten malttaa odottaa seksiä, jos on tosissaan sun kaa.

Vierailija
149/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppisenä olen löytänyt miehiä urheiluharrastuksen parista, tinderistä ja yksittäistapauksena myös baarisreissuilta. Miehen koulutuksella ei ole minulle merkitystä, tunneälyllä ja yleissivistyksellä on.

KTM48

Vierailija
150/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä akateemiset naiset kiinnosta, vaan kauniit ja kivat.

Vierailija
151/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli nelikymppisenä olen löytänyt miehiä urheiluharrastuksen parista, tinderistä ja yksittäistapauksena myös baarisreissuilta. Miehen koulutuksella ei ole minulle merkitystä, tunneälyllä ja yleissivistyksellä on.

KTM48

Miehiä löytää aika helposti, mutta kuinka sen miehen jonka kanssa viettää loppuelämä?

Vierailija
152/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KTM48

Miehiä löytää aika helposti, mutta kuinka sen miehen jonka kanssa viettää loppuelämä?

Totta tuo. Itse en varsinaisesti loppuelämä-kärjellä etsi seuraa, mutta jos jotain harvinaisen spessua tulee vastaan, niin sitäkin voi harkita. Uskoisin, että loppuelämämiehiä löytää ihan samoista paikoista kuin muitakin, siinä pitää vain monen palasen loksahtaa kohdalleen.

KTM48

Vierailija
153/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsin akateemisuuden, koska deittisivustoilla tulee vastaan vain amis-miehiä. Ei heissä varmastikaan ole mitään vikaa, haluaisin vain tavata enemmän omankaltaiseni. Amk-koulutus riittäisi hyvin.

Ja avauksessa halusin kuulla muiden kokemuksia, mistä ovat kultansa löytäneet.

Ap.

Ap olen vanhan aallon feministi ja eläinsuojeluaktivisti, olenko kaltaisesi? Olisiko meillä paljon puhumista, koska olenhan akateeminen.

154/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestötoiminnasta. Mies oli yös järjestön jäsen ja aktiivi. Yhdessä vaiheessa hän oli järjestön puheenjohtaja ja minä sihteeri. Siinä tutustuttiin useampi vuosi ennen kuin alettiin seurustella.

Mies ei ole akateeminen, vaan ammatiltaan kirvesmies. Älyllisesti olemme samalla tasolla, korkeampi koulutukseni ei haittaa.

Vierailija
155/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Hjallis Harkimo ole diplomiekonomi?!

Vierailija
156/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Hjallis Harkimo ole diplomiekonomi?!

Hjallis on ns. Uppsalan ekonomeja. Eli kauppakorkean ovet ei Suomessa auenneet.

Vierailija
157/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten mukavan akatemisen miehen saa fuksivuonna. Silloin tarjonta on runsaimmillaan puolin ja toisen. Valitsee vaan sen oikean. Nyt yhdessä 35 vuotta.

Vierailija
158/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löysin. Mun mies ei tosin ole akateeminen, vaan poliisi. Yksi niistä, joka osaa sekä lukea että kirjoittaa :) Ja pitää minut hyvin tyytyväisenä kaikin puolin.

Vierailija
159/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä. Ihan helposti, olemalla oma itseni.

Tindeiä haukutaan tosi paljon, että pleijereitä vaan. Ihan samanlaista se minusta siellä oli kuin reaalimaailmassakin: osa on ääliöitä ja joukossa on helmiä.

Vierailija
160/228 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunareista on monilla huonoja kokemuksia. Duunaria alkaa pian nyppiä naisen koulutus, ja riitaa tulee tämän tästä. Valtataistelua, toisen vähättelyä ja muuta ikävää voi seurata, jos toinen ei pysy toisen jutuista kärryillä. Keskustelu tyrehtyy alkuunsa, seurustelusta ei tule mitään. Kulttuuri voi olla eri: toinen voi hakea emäntää, piikaa ja panopuuta, toinen etsii keskustelukumppania, jonka kanssa voi lähteä teatteriin tai oopperaan.

Hienoa yleistämistä. Akateeminen voi olla todellinen tyhjäpää, kun taas se teidän halveksimanne "amis" voi pyörittää miljoonayritystä. 

Hjallis Harkimo ja Heikki Salmela on käyneet rimaa hipoen peruskoulun,

ja ovat silti elämässään menestyneempiä kuin yksikään palstan akateeminen nainen ikinä. 

Hjallis sössi oman avioliittonsa, joten fiksuna häntä ei voi pitää. Menestys mitataan vähän eri mittareilla sivistyneiden kesken. Hänellä on rikkaan sukunsa takia itsevarmuutta, mutta se ei tee hänestä silti mielenkiintoista persoonaa. Moni nainen on sapioseksuaali ja jos miehelle pitää aina vääntää rautalangasta asioita niin ei sellainen parisuhde toimi. Tulee sellainen äiti-lapsisuhde ja se ei ole optimaali. Miehet ovat lähtökohtaisesti naisia epäakateemisempia, joten kaikille naisille ei löyty sivistynyttä miestä. Jos mies on jo tehnyt lapsia niin hän ei pariudu enää ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme