Akateeminen 40+ nainen, mistä löysit kivan miehen?
Kommentit (228)
Luulin, että Academic Singles deittisovellus on akateemisille sinkuille ja tein profiilin =)
Olen siis akateeminen 48v nainen.
Kumppaniehdokkaani ovat: hitsaaja 50, eläkeläinen 51, metallityöntekijä 51, maatalousyrittäjä 48, huoltomies 48, hieroja 56, autonkuljettaja 47, siivooja 52, jne.
Ja tässä piti olla joku logiikka taustalla miten ehdokkaat valitaan. En ole vielä maksanut jäsenyydestäni ja ihan haaskausta näyttäisi (tämäkin) olevan...
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Academic Singles deittisovellus on akateemisille sinkuille ja tein profiilin =)
Kumppaniehdokkaani ovat: hitsaaja 50, eläkeläinen 51, metallityöntekijä 51, maatalousyrittäjä 48, huoltomies 48, hieroja 56, autonkuljettaja 47, siivooja 52, jne.
Ja tässä piti olla joku logiikka taustalla miten ehdokkaat valitaan. En ole vielä maksanut jäsenyydestäni ja ihan haaskausta näyttäisi (tämäkin) olevan...
kaikilla mainitsemillasi henkilöillä voi olla akateeminenkin tutkinto ja he ovat ilmoittaneet profiileissaanvain nykyisen työnsä. et voi tietää ellet kysy, jos oletat sinulla ei montaa älynystyrää ole päässäsi.
Löysin itseäni muutaman vuoden nuoremman, fiksun ja kunnollisen DI-miehen netistä treffisivustolta. Itse olen 48 v insinööri-nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä piti olla joku logiikka taustalla miten ehdokkaat valitaan. En ole vielä maksanut jäsenyydestäni ja ihan haaskausta näyttäisi (tämäkin) olevan...kaikilla mainitsemillasi henkilöillä voi olla akateeminenkin tutkinto ja he ovat ilmoittaneet profiileissaanvain nykyisen työnsä. et voi tietää ellet kysy, jos oletat sinulla ei montaa älynystyrää ole päässäsi.
Jepjep =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa keskustelijoista ei ole vastannut kysymykseen. Valitettavasti en voi siihen itsekään vastata, koska en ole etsinyt miestä nelikymppisenä. Sen sijaan ihmettelen, miksi naisten kriteerit kumppanille herättävät AINA ärtymystä etenkin miehissä. Jos miehille on tärkeää, että nainen on nuori ja hoikka, nämä ovat ok kriteerejä. Sen sijaan jos nainen toivoo henkistä yhteensopivuutta etsimällä esim. samanlaisen koulutustaustan hankkinutta miestä, se ei käy lainkaan ja kertoo vain naisen pinnallisuudesta. Eli miesten kriteerit naisille ovat hyväksyttäviä ja normaaleja mutta naisten kriteerit miehille epäreiluja ja tyhmiä. Haloo.
väitätkö ettei naisia ärsytä jos mies etsii 20 vuotta nuorempaa hoikkaa ja kaunista naista?
Olen nainen, ja minua ei ärsytä yhtään. Aivan sama. Kukin saa puolestani etsiä mitä haluaa.
Mun tuntemat akateemiset vapaat miehet ovat naimisissa työnsä kanssa, ei siihen mitään suhdetta mahdu. Vähät vapaat golffataan tai vietetään veneillen.
No jos ikää on noin paljon niin tuo sinun haluamasi porukka hakee paljon nuorempia.
Ihme kommentteja taas täällä. Ap kysyi, mistä löysit hyvän miehen, 40+ akateeminen nainen. Vain muutama vastaa kysymykseen.
Töistä. Ikävä kyllä oli varattu tuolloin. Hän teki aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin akateemisuuden, koska deittisivustoilla tulee vastaan vain amis-miehiä. Ei heissä varmastikaan ole mitään vikaa, haluaisin vain tavata enemmän omankaltaiseni. Amk-koulutus riittäisi hyvin.
Ja avauksessa halusin kuulla muiden kokemuksia, mistä ovat kultansa löytäneet.
Ap.
Akateemisen saman ikäisen miehen on vaan helpompi löytää nuorempi nainen. Ei tarvitse ottaa kärttyistä nelikymppistä. Lapset on usein tehty ja ei tarvitse olla enää niin vakavasti yhdessä.
Eliittikumppanit treffisivustolta. Yllätyin miten paljon siellä oli fiksuja miehiä..
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvastaa hyvin amisten mielipidettä akateemisesta naisesta: "Akateemisuus jonkinlaisena meriittinä ja ihmisarvon mittarina sitäpaitsi antaa teistä 'akateemisista naisista' (tm) todella ruman ja epämiellyttävän kuvan". Siksi en amista halua, koska he halveksivat koulutusta.
Ex-mieheni oli yrittäjä monta kertaa olin mukana firman pippaloissa, joissa juurikin perusduunarit laukoi kaikkea loukkaavaa 'pukupelleistä'. En ikinä kehdannut kertoa olevani maisteri.
Pukupelle ei tarkoita akateemista koulutusta, vaan määrättyä käytöstä miehellä jolla on puku. Hän voi olla ihan amispohjainen tapaus tai korkeakoulutettu. Näitä naispuolisia pukupellejä on myös. Aina korostamassa itseään. Kuka milläkin. Koulutuksella, perheellä, rahalla, uralla, autolla, vaatteilla jne.
Olennaista on, että pukupelle kuvittelee itsestään enemmän kuin on, ihan vaan koska työssään käyttää pukua. Monesti ihan vaan koska voi, ei koska hänen tarvitsee. Ammattitaidolla ei vaatetuksella ole tekemistä. Pukupelle voi olla aivan surkea alallaan, mutta luulot ovat kovat itsestään. Pukumies ja pukupelle on kaksi eri asiaa.
Mä tunnun löytävän työpaikoiltani. Ja en tosiaan itse etsi ketään, pikemminkin saan karistella pois jaloistani.
Osa näistä miehistä on varattuja, osa sinkkuja. Hassuinta on, että 35-40 vuotiaat miehet tekevät aloitteita. Ja mä olen 45v. Kyllä 35v tuntuu itsestäni tosi nuorelta enkä tajua mitä näkee minussa, olenhan selkeästi vanhempi.
Olen todella miesvaltaisella alalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnun löytävän työpaikoiltani. Ja en tosiaan itse etsi ketään, pikemminkin saan karistella pois jaloistani.
Osa näistä miehistä on varattuja, osa sinkkuja. Hassuinta on, että 35-40 vuotiaat miehet tekevät aloitteita. Ja mä olen 45v. Kyllä 35v tuntuu itsestäni tosi nuorelta enkä tajua mitä näkee minussa, olenhan selkeästi vanhempi.
Olen todella miesvaltaisella alalla töissä.
Ronkelit runkkaa. Ne ajattelee, että tädiltä irtoisi vähän helpommin. Sitten vielä tulee kilpailutilanne jossa jokainen yrittää ainoaa naista joka on tarjolla.
Esim. luonnontieteilijät harvoin ovat puku+kravatti -miehiä. Vaikkapa fyysikot, matemaatikot ja it-nörtit ennemminkin mukavissa vaatteissa viihtyviä hevareita, joiden päähän tuntuu mahtuvan kaikenlaista tietoa urheilusta tekniikkaan ja kulttuuriin.
Oman mieheni löysin Suomi24:sta. Ollaan molemmat akateemisia ja seurusteltu kohta 7 vuotta sekä asuttu yhdessä 4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin akateemisuuden, koska deittisivustoilla tulee vastaan vain amis-miehiä. Ei heissä varmastikaan ole mitään vikaa, haluaisin vain tavata enemmän omankaltaiseni. Amk-koulutus riittäisi hyvin.
Ja avauksessa halusin kuulla muiden kokemuksia, mistä ovat kultansa löytäneet.
Ap.Akateemisen saman ikäisen miehen on vaan helpompi löytää nuorempi nainen. Ei tarvitse ottaa kärttyistä nelikymppistä. Lapset on usein tehty ja ei tarvitse olla enää niin vakavasti yhdessä.
Tässä on vaan se, että ne nuoremmat naiset usein eivät ole vielä tehneet niitä lapsia. Nelikymppisillä miehillä on toden totta kamala hinku takaisin yövalvomisten ja vaipanvaihtojen maailmaan. Ja jos joku ajattelee, että se nuorempi nainen vaihdetaan vaan toiseen siinä kohtaa, kun se alkaa haluta lasta, niin herra on hyvä ja kokeilee, kauanko sellaista elämää voi elää. Ennustan yksinäistä vanhuutta - kannattaa pitää ainakin välit kunnossa niihin tehtyihin lapsiin.
Mulla on lapset jo tehty ja nuorempikin muuttaa ihan just kotoa. Ja toivon että miehellä olis vastaava perhetilanne. Jos aikuinen mies tosiaan haluaa nuoren naisen, varautunee myös lapsiin. Tai voihan joku haluta vielä lapsiakin, silloin minä en tietenkään ole mikään vaihtoehto.
Ap.
Se vaan että miten akateeminen = sivistys-varakkuus-networkolettama, voi olla kiinnostunut ei-akateemisesta? Joissain harvinaisemmissa tapauksissa ehkä. Muuten vastaus ap:lle on, että ei mistään hyvää, vähemmän hyviä kyllä.