Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?

Vierailija
13.12.2019 |

Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.

Kommentit (383)

Vierailija
261/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen I_rakin armeijan sotilas kairaa minua.

Vierailija
262/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina salannut sen että koen oikeasti olevani nainen vaikka minulle on miehen sukupuolielimet ja miehen keho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan seurusteltu kohta vuosi, enkä ole vielä kertonut kumppanilleni, että toinen silmäni on sokea. Johtuu siitä, että nuoruudessani sillä on isketty kipeästi vyön alle riidan tullen. Asia on liian arka edelleen, vaikka tiedän, ettei nykyinen kumppanini sitä käyttäisikään loukatakseen minua tahallaan.

Vierailija
264/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo monta vuotta rakastunut siipan nuorempaan veljeen. Uskon että tunteet on molemminpuolisia. Mitään ei ole silti tapahtunut, eikä tule tapahtumaan. Veli ei tunnu löytävän itselleen sopivaa naista sillä minähän se olisin. Hän on monimutkainen mies. Rakastan myös siippaa, joka on paljon simppelimpi tapaus, ja rakastaa minua. Näin uskon.

Vierailija
265/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin erota miehestäni mutta säälin häntä koska jää yksin. En ole rakastanut häntä enää aikoihin mutta koska emme juuri riitele niin olen jaksanut. Kun lapsemme täyttää 18 otan eron.

Vierailija
266/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on vähän erikoisempi salaisuus... olen perheellinen mies ja esikoinen syntyi noin 2v sitten ja olen siitä lähtien pettänyt vaimoa useamman kerran, nyt minulla on seksisuhde työkaverin kanssa.

Vierailija
267/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan seurusteltu kohta vuosi, enkä ole vielä kertonut kumppanilleni, että toinen silmäni on sokea. Johtuu siitä, että nuoruudessani sillä on isketty kipeästi vyön alle riidan tullen. Asia on liian arka edelleen, vaikka tiedän, ettei nykyinen kumppanini sitä käyttäisikään loukatakseen minua tahallaan.

Etkö pelkää reaktiota kun olet salannut asian noin kauan? Kumppani kokee varmaan itsensä todella loukatuksi kun et ole luottanut häneen. Minä en jatkaisi suhdetta tuollaisen jälkeen. 

Vierailija
268/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö pelkää reaktiota kun olet salannut asian noin kauan? Kumppani kokee varmaan itsensä todella loukatuksi kun et ole luottanut häneen. Minä en jatkaisi suhdetta tuollaisen jälkeen. 

Jos loukkaantuu siitä, etten ole kyennyt ihan kaikkia elämäni pahimpia kipupisteitä hänelle vielä avaamaan, niin saa mennä rauhassa etsimään uuden suhteen. Onneksi hän on fiksu ja ymmärtäväinen ihminen eikä draamalle turhista asioista. T. Sama

Vierailija
269/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla on vähän erikoisempi salaisuus... olen perheellinen mies ja esikoinen syntyi noin 2v sitten ja olen siitä lähtien pettänyt vaimoa useamman kerran, nyt minulla on seksisuhde työkaverin kanssa.

Ei tuossa mitään erikoista ole. Ihan normisettiä. Suurin osa rakastajistani on ollut perheellisiä.

Vierailija
270/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt ~5 kertaa. Näistä neljä on ollut vanhoja säätöjä, joista en pode lainkaan huonoa omatuntoa. Yhden kanssa oli vähän pidempikin suhde, jonka kyllä lopetin kun riskit alkoivat olla liian isoja.

Tunnen itseni, joten tätä tulee tapahtumaan myös jatkossa. Meillä on hieman eri tasoiset halut ja saan sitä rajumpaa tavaraa sitten muualta. Seksi ja rakastelu kun ovat täysin eri asia ja pienet syrjähypyt piristävät elämää myös omassa makuuhuonessa.

Olen naimisissa, koska rakastan miestäni, mutta ulkopuolinen seksi auttaa pitämään avioliittoni kasassa ja kunnossa.

Vierailija
271/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100 kg villalankaa.

Tämä on íhana!  Minua kiinnostaa kovasti, mihin olet langat jemmanut, 100 kg vaatii aika ison tilan.

Terveisin toinen lankahamsteri

Hajasijoitettuna ympäri omakotitaloa. Mies tietää lipaston laatikon ja neulekorin. Loput ovat esim. Vaatehuoneessa ylähyllyllä, vinttikomerossa ja anopilta peritystä vanhassa arkussa. Välillä yllätyn itsekin kun esiin pyörähtää lankaa, jota en muista.

Kiitos vastauksesta, hajasijoitusta minäkin käytän ja huijaan itseäni etten enää ikinä osta yhtään lankaa.

Heh, mullakin on vaatehuoneen ylähyllyllä. Myös eteisen naulakkokaapin hyllyllä, sekä mm. olohuoneen vitriinikaapin ja makuuhuoneen lipaston laatikoissa.

Mikä on asemasi suhteessa, jossa joudut salaamaan lankaa? Oletko lapsi? Ei, edes lapsi ei tekisi sitä. Vain epävarma ja pienestäkin virheestä rangaistu lapsi tekisi niin. Oletko aikuinen, itsenäinen nainen, vai mikä? Välillä näitä aina tulee esille, tapoja, joilla nainen itse alentaa itsensä suhteessa mieheen. Häpeä. Et ole eduksi naissukupuolelle tai tasa-arvolle. Kuulutko vähemmistöön kenties?

No haloo, mietippä jos mies ostaisi vaikka erilaisia lautoja aina kaupan ohi kulkiessaan. Kun ei vaan voinut vastustaa, ihana mielikuva nikkaroivasta miehestä (joka ei oikeasti ole) voitti järjen. Sitä pidettäisiin aika pimeänä tyyppinä.

Eri tason huijaus tietysti, kuin tuo alussa kerrottu HIV:n mahdollinen tartuttaminen puolisoon.

Mulla on erilaisia pienoismallien moottoreita yli 100kpl.

Seassa mm. Kullatuilla osilla koristeltuja, harvinaisuuksia, kalleimmat on maksanut +1000€.

Ennen autotallin rakentamista niiden jemmaamisessa oli hommaa.

Vierailija
272/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hänen lihomisensa vei kaiken intohimoni pois ja jäljellä on kaverisuhde. Pahinta on, että sitä enemmän hän on alkanut kärttämään kehuja itsestään. Minä voisin tässä olla näin, mutta koen syvää moraalista ristiriitaa, jos minun pitäisi sanoa asioita, joita en tarkoita.

Eikö hän voisi vaan pettää, ja hakea hyväksynnän muualta?

Etkö voisi vain olla rehellinen, että hän voisi ihan rehellisesti etsiä romantiikkaa muualta? Työnnät oman vastuusi hänelle.

Vierailija
273/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran Rane käy päiväkahveilla aina kun saan lapset päikkäreille.

Vierailija
274/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa, mutta jos olisin, en paljastaisi hänen olevani ensimmäinen jonka kanssa päädyn sänkyyn. En myöskään koskaan kertoisi syytä, miksi olen ollut koulukiusattu.

Vierailija
275/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas ja osakkeet

Vierailija
276/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin kovin vaikeata erota? Aina täytyy pettää ja tehdä avioerosta ruma ja likainen. Fiksu toimisi viisaammin ja kaukonäköisemmin.

Vierailija
277/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salaile mitään. Salaisuuksien pitäminen on hirveän kuormittavaa, en jaksa käyttää energiaani siihen.

Vierailija
278/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin poikuuden huoral*e. Käytännössä seksielämäni ikävuosina 20-25 oli maksullisten varassa. Tällä asialla olisi varmasti merkitystä jos tietäisi.

Vierailija
279/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaan mieheltäni stalkkerin. Lapsuudenperheeni tietää kyllä.

Vierailija
280/383 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petän vaimoani työkaverin kanssa. Tykkään, kun hän laittaa vyödildon vyötärölleen ja paukuttaa sitten minua rektyymiin. Huijjaanko vai en? Hohhooohahaaa????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi