Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?
Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Hän ei osaa antaa tarpeeksi hyvää suuseksiä. Eikä ole vaivautunut koskaan kysymään asiaa. Itse olen useita kertoja kysellyt miten voisin tehdä ko asian hänelle paremmin mutta teen sen kuulemma ihan täydellisesti.
Mua vaan ärsyttää sen antama suuseksi.
Muuten noi hommat meidän välillä toimii.
Mä en saa suuseksiä ollenkaan :(
Tiedän että mulla joku päivä palaa pinna asian suhteen. 5 vuotta kunnon lipittelystä on mulle jo liian pitkä aika
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä pitänyt miestäni komeana tai viehättävänä. Hän oli mukava ja kohteli minua hyvin niin aloimme seurustella. Lisäksi olen nirso ja en ollut ikinä kohdannut mielestäni komeaa miestä ja luulin ettei sellaista olekkaan, puhumattakaan siitä että mies kykenisi haastamaan mua älyllisesti. Olimme nuoria joten en edes tiennyt että seksuaalinen haluttomuus miestä kohtaan oli jotenkin epänormaalia. Ihmettelin aina leffojen ja harlekiinien kuvauksia kiihkosta ja luulin niiden vaan olevan mielikuvituksen tuotetta.. Harrastimme seksiä ainoastaan siksi kun parisuhteessa nyt vain kuului harrastaa (tai siis näin minä ajattelin ja tunsin).
Sitten työpaikalle ilmestyi mies joka vei jalat alta.
Voi luoja!!! Hän ei ole mikään kiiltokuvapoika eikä ns klassisen komea mutta jostain syystä mun silmiin maailman komein mies mitä ikinä olin nähnyt. Ne piirteet, kasvoissa ja kropassa, täydelliset Ja kun hän avasi suunsa niin jäin vain tuijottamaan häntä, helvetin terävä-älyinen ja fiksu. Jotain hänessä vain on enkä tiedä itsekkään mitä! Olemme kerran halanneet pikkujoulujen jälkeen (vain halanneet, ei muuta) ja ekan kerran elämässäni hana aukesi ja pikkarit kastuivat. Ihan kuin tulivuori olisi lähtenyt purkaantumaan. Ekan kerran elämässäni tunsin sellaisen kiihkon mitä leffoissa/kirjoissa aina kuvataan. Miehen tuoksu joka meinaa viedä tajun, kosketus joka tuntuu poltteena iholla ja se katse. Apua! Silmät uppoavat toisen silmiin, katsetta ei vaan saa irti, poskia alkaa kuumottamaan, maailma katoaa, ei kuule eikä näe mitään, on vai hän.. ja hymy leviää kasvoille. Ei me edes tajuttu että työkaverit huomasivat meidän katseet, salaiset vilkaisut...
Tajusin mitä himo ja seksuaalinen halu on (ja olin 30v nainen). Ekat seksiunet tulivat kuvioihin ja halu tehdä toiselle sellaisia asioita mitä en olisi voinut itsestäni kuvitellakaan (esim en ole pystynyt ottamaan keltään suihin koska mua on asia jotenkin tosi paljon ällöttänyt mutta tältä työkaverilta voisin. Myös likaisuus mua ällöttää esim en voi sietää mieheni tuoksua kun hän tulee treeneistä hikisenä ja pakotan hänet välittömästi suihkuun jotta en oksenns mutta...
Olin katsomassa tämän työkaverini peliä, juteltiin pelin jälkeen ja haistoin sen hien. Olisin voinut tehdä mitä tahansa jotta olisin saanut nuolla hänet puhtaaksi. Toden sanoakseni voisin nuolla vaikka hänen pyllyään jos hän antaisi.)Olen siis rakastunut häneen tai tunnen suunnatonta himoa ainakin. Hän muutti toiselle paikkakunnalle töiden perästä eikä ole nähty kolmeen vuoteen. Ajattelen häntä edelleen joka päivä. Jos joskus törmätään illan vietossa sattumalta, houkuttelen hänet sänkyyn! Haluan edes kerran elämässäni kokea millaista seksi oikeasti voi olla, sellaista seksiä jossa on tunteet niin syvästi mukana. Mä en välitä vaikka mun ihoon jäisi palovammat hänen kosketuksestaan, vaikka taju lähtisi hänen tuoksustaan ja hänen ihonsa mausta, tai että me tuijotettaisi toisiamme silmiin koko yö, unohtamalla koko muu maailma. Mä haluan tuntea Hänet.
En todellakaan halua mieheni tietävän tästä.
Todennäköisesti sillä olis vaan pieni muna eikä sitäkään osais käyttää. Mutta ainahan fantasioita voi olla.
EIkö yhtään ihmetellyt kokemattomuuttasi? Munkin mies oli ennen mua seurustellyt yhteensä melkein 10 vuotta ja silti sillä oli ihan perusjutut hukassa.... Tai kukaan muu ei ollut vaatinut esim. esileikkejä