Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?
Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin kovin vaikeata erota? Aina täytyy pettää ja tehdä avioerosta ruma ja likainen. Fiksu toimisi viisaammin ja kaukonäköisemmin.
No mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia? Ei kaikki halua jäädä tyhjåän päälle ilman kumppania, rahaa tai asuntoa vain siksi että sinun mielestäsi se on jotenkin ihan moraalisromanttista. Tee itse niin jos haluat, mutta anna toisten tehdä omalla tavallaan. Jos mä tästä suhteesta lähtisin, omasta halustani, niin todellakin olisin hoitanut kaikki asiat kuntoon ennen eroilmoitusta. Typerä olisin jos sitten alkaisin hädissäni muutenkin raskaassa tilanteessa säätämään asioita kuntoon. Kaikki pitää tietysti olla jo suunniteltuna, mikäli kyseessä ei ole itselle yllätysero. Ja kyllä minulla ainakin on yllätyseroakin varten suunnitelma kasassa, eli riittävästi rahaa, ja paikka minne mennä. Jännä että se avioehto on nykyään niin normivaatimus, kun eihän sitä koskaan voi tietää, mutta muulla tavoin varautuminen onkin sitten jo jotenkin sairasta.
Hyi yök. Aina vaan paranee. Ei voi erota koska sitten ei ole rahaa tai asuntoa. Yksinkään ei osaisi olla. No kyllähän nuo syyt tekee pettäjästä hyvän tyypin.
Ehkä ei kuitenkaan.
Äänestin Teuvo Hakkaraista eurovaaleissa ja persuja muutenkin useimmissa vaaleissa.
Sitä kuinka monen kanssa olen harrastanut seksiä ennen suhdettamme.
Vierailija kirjoitti:
Menetin poikuuden huoral*e. Käytännössä seksielämäni ikävuosina 20-25 oli maksullisten varassa. Tällä asialla olisi varmasti merkitystä jos tietäisi.
Valitettavasti vaimosi joutuu kärsimään siitä nyt surkeana seksielämänä, jos olet tuolta oppisi hakenut.
Pettäminen sekä flirttailu työkaverin kanssa.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin kovin vaikeata erota? Aina täytyy pettää ja tehdä avioerosta ruma ja likainen. Fiksu toimisi viisaammin ja kaukonäköisemmin.
No mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia? Ei kaikki halua jäädä tyhjåän päälle ilman kumppania, rahaa tai asuntoa vain siksi että sinun mielestäsi se on jotenkin ihan moraalisromanttista. Tee itse niin jos haluat, mutta anna toisten tehdä omalla tavallaan. Jos mä tästä suhteesta lähtisin, omasta halustani, niin todellakin olisin hoitanut kaikki asiat kuntoon ennen eroilmoitusta. Typerä olisin jos sitten alkaisin hädissäni muutenkin raskaassa tilanteessa säätämään asioita kuntoon. Kaikki pitää tietysti olla jo suunniteltuna, mikäli kyseessä ei ole itselle yllätysero. Ja kyllä minulla ainakin on yllätyseroakin varten suunnitelma kasassa, eli riittävästi rahaa, ja paikka minne mennä. Jännä että se avioehto on nykyään niin normivaatimus, kun eihän sitä koskaan voi tietää, mutta muulla tavoin varautuminen onkin sitten jo jotenkin sairasta.
Hyi yök. Aina vaan paranee. Ei voi erota koska sitten ei ole rahaa tai asuntoa. Yksinkään ei osaisi olla. No kyllähän nuo syyt tekee pettäjästä hyvän tyypin.
Ehkä ei kuitenkaan.
Ei vaan on kyöllä asunto ja raha-asiat kunnossa, kun ne on kuntoon laittanut ENNEN eroa. Miksi on yhtäkkiä jotenkin huonoa se että varautuu? Että rakkaudessa pitäisi heittäytyä tyhjänpäälle vain elämään pumpulissa, kun niitä eroja kuitenkin tulee lähes joka toiseen suhteeseen. Se ettei halua olla yksin ei myöskään tarkoita sitä ettei osaisi olla yksin. Jos nyt et sitä tiennyt. Jokainen tekee omasta elämästään sellaista kuin itse haluaa. Jos sinä haluat tehdä jotenki vaikeasti niin tee, mutta turha moralisoida muita jotka eivät halua kärsiä typeryyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kuitenkaan.Ei vaan on kyöllä asunto ja raha-asiat kunnossa, kun ne on kuntoon laittanut ENNEN eroa. Miksi on yhtäkkiä jotenkin huonoa se että varautuu? Että rakkaudessa pitäisi heittäytyä tyhjänpäälle vain elämään pumpulissa, kun niitä eroja kuitenkin tulee lähes joka toiseen suhteeseen. Se ettei halua olla yksin ei myöskään tarkoita sitä ettei osaisi olla yksin. Jos nyt et sitä tiennyt. Jokainen tekee omasta elämästään sellaista kuin itse haluaa. Jos sinä haluat tehdä jotenki vaikeasti niin tee, mutta turha moralisoida muita jotka eivät halua kärsiä typeryyttään.
Se riippuu siitä kenen rahoilla siihen eroon varautuu, että onko siinä jotain väärää. Pettäminenhän tässä on kokoajan se pahin juttu ollut, muut sanomasi kruunaa sen. Itse en näe mitään vaikeasti elämistä siinä, että ei petä ja on rehellinen kumppanille muutenkin.
Jokainen tekee toki omasta elämästään sellaista kuin haluaa. Toivon, että kaltaisesi moraalittomat ihmiset osuu samanlaisten elämään eikä toisia ihmisiä arvostavat joutuisi kärsimään turhaan ja hukkaamaan aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistelen eroa. Olen jättänyt rahaa sivuun, etsin asuntoa ja sain myös ylennyksen töistä mitä en ole kertonut. En ole rakastanut miestäni enää yli 2 vuoteen ja se on suuresti hänen oma vikansa.
Ei tämän pitäisi mikään yllätys olla..
Maksatteko te rahojen piilottelijat osuutenne yhteisistä elinkustannuksistanne?Mieheni on kai tällainen rahanpiilottaja. Hän valittelee koko ajan, kuinka (provisio)myyntitöistä tulee niin heikosti tuloa ja mikään ei mene töissä nykyään kaupaksi. Niinpä olen maksanut kaikki asumiskulut myös hänen puolestaan eli hän asuu luonani ilmaiseksi. En tiedä hänen tulojaan tai omaisuuttaan, jos sitä on. Hän omisti asunnon yhdessä edellisen vaimonsa kanssa ja kai siitä jotain tuli myydessä, vaikka oli kuulemma pääosin velkaa. Tottakai rahat ovat voineet kuluakin johonkin sen jälkeen.
Tämä on asia, joka vähän kaivertaa minua. En tiedä, onko mies kanssani vain rahan vuoksi. Avioehto meillä on onneksi.
Näyttää olevan yleistä tässä ketjussa tuo rahojen salailu puolisolta.
Mulla oli sellainen aviomies, joka esitti köyhää. Minä sitten rakastuneena maksoin elämisen pienestä palkastani. Erossa en vaatinut omaisuuden selvittämistä, kun en tajunnut, että omaisuutta oli - ja paljon. Tuli niin huijattu olo, että meinasin seota. Elätti itsensä ja yhteiset lapset minulla, säästi vuosien ajan samalla vain itselleen, mm. osti sijoitusasunnon ja osakesalkun. Minulla ei jäänyt rahaa säästöön, kaikki meni perheen elättämiseen, vaikka säästeliäästi osaan kyllä elää. Niinpä neuvonkin, että käy alkuun tsekkaamassa puolisosi tulo- ja omaisuusverotuksen tiedot verotoimiston päätteeltä. Sitten tsekkaa henkilö yritysrekisteristä. Sen jälkeen on paremmat eväät keskustella yhteistalouden kuluista. Loisia ei kannata ruveta elättämään, heiilä ei rakkautta tunnevalikoimassaan ole.
Minulla on vuosien salasuhde toisen miehen kanssa. En ole koskaan tuntenut omaa miestäni kohtaan mitään sen kaltaistakaan, kun mitä se on tämän salasuhteen kanssa.
Haluaisin erota, mutta lasten vuoksi pysyn suhteessa, joka kuitenkin on ihan ok.
Ehkä sitten, kun lapset muuttavat pois kotoa eroan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se että olen muunsukupuolinen.
Mikä hemmetti on muunsukupuolinen? :D oletko sekä mies että nainen eli hermafrodiitti vai eikö sinulla ole sukupuoli elimiä? :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pieni kulli mutta olen sanonut että se on normaalia isompi. Hänellä ei käsittääkseni ole omakohtaisia kokemuksia muista miehistä.
Tässä on se syy, miksi jotkut miehet eivät halua että naisella on ollut seksihistoriaa ennen heitä.
Vierailija kirjoitti:
Salasin painoni, mutta raskauden aikana sekin paljastui.
Jos painoa on merkittävästi liikaa, niin sen näkee kyllä jo silmälläkin, ei siihen vaakaa tarvitse. Jos miestäsi ei ole häirinnyt ennen virallista lukemaa, niin miksi häiritsisi sen jälkeenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kuitenkaan.Ei vaan on kyöllä asunto ja raha-asiat kunnossa, kun ne on kuntoon laittanut ENNEN eroa. Miksi on yhtäkkiä jotenkin huonoa se että varautuu? Että rakkaudessa pitäisi heittäytyä tyhjänpäälle vain elämään pumpulissa, kun niitä eroja kuitenkin tulee lähes joka toiseen suhteeseen. Se ettei halua olla yksin ei myöskään tarkoita sitä ettei osaisi olla yksin. Jos nyt et sitä tiennyt. Jokainen tekee omasta elämästään sellaista kuin itse haluaa. Jos sinä haluat tehdä jotenki vaikeasti niin tee, mutta turha moralisoida muita jotka eivät halua kärsiä typeryyttään.
Tuo tuntuu vaan monesti olevan tekosyy sille, että eroaminen kestää vuosia ja vuosikymmeniä. Se on vain niin helppo olla siinä katetussa pöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuolla joka päivä.
Mulla sama. En kerro miehelle miten onneton olen omana itsenäni. Mietin liian usein elämääni surkeiden sattumusten sarjana. Olen katkera, surullinen, yksinäinen. Elämäni on täynnä virheitä.
Tahtoisin aloittaa elämäni alusta uutena ihmisenä.
Sama, paitsi kuolemaa en mieti joka päivä. Tai, no, mielestäni olen kuollut, ja ruumiini vain kulkee täällä maan päällä. Kävin jopa parisuhteemme aikana lääkäreillä, testeissä ja psykologilla. Sain lähetteen psykiatrillekin, mutta en koskaan saanut aikaiseksi mennä sinne. Mies sanoi, etten vaikuta masentuneelta, joten hän ei oikein ottanut masennustani tosissaan. Eihän minulla ole syytä olla masentunut, kun ulkoisesti kaikki on niin hyvin. Olen vain todella traumatisoitunut, mutta koska ihmiset eivät näe sitä minusta, en sitten jaksa avautuakaan, eikä mies ole koskaan kysynyt syytä masennukselleni. Olen myös syömishäiriöinen, jotta saan edes jollain tavalla kontrolloida elämääni. Sitäkään mieheni ei huomaa, vaikka puhunkin paljon siitä, mitä olen päivän aikana syönyt (eli en paljon mitään), ja painoni on tippunut normaalipainon sisällä useita kiloja. Olen 2-3 kg:n päässä alipainosta.
Liikutit mua :( tuli mieleen, että sulla on semmoinen Näkymätön Ninni -tarina. On traumoja tai muuta painolastia menneisyydestä, ja koet ehkä ettei sua huomata tarpeeksi tai sun ongelmiin edes oma mies kiinnitä mitään huomiota, jopa väheksyy. Sinä oot tärkeä, älä arvota omaa elämääsi sen perusteella miten muut sua kohtelee. Hoida itseäsi, ja koeta olla vajoamatta itsesääliin ja toimettomuuteen siksi ettei miehesi hoida sua tarpeeksi.
Ja kyllä, tunnistin tekstissäsi jotain tuttua itsessäni. En tiedä, puhuinko mielestäsi ihan puuta heinää, mutta ajattelin kuitenkin kirjoittaa sulle kun tällaisia ajatuksia heräsi :)
Vierailija kirjoitti:
minulla on vähän erikoisempi salaisuus... olen perheellinen mies ja esikoinen syntyi noin 2v sitten ja olen siitä lähtien pettänyt vaimoa useamman kerran, nyt minulla on seksisuhde työkaverin kanssa.
Haista home pieru
Olemme olleet yhdessä vasta muutaman vuoden, joten mitään ikävää ja vakavaa ei ole vielä ehtinyt kehkeytyä, ja tietenkin yritän pitääkin tilanteen niin.
Isoin asia silti minkä salaan on kaiketi positiivinen, nimittäin se, että hän ei löytänyt minua Tinderistä niin kuin hän luulee.. Näin hänet jo aiemmin tuttujen kautta "kauempaa" ja päätin ensi silmäyksellä että tuon minä haluan. Tein taustatutkimusta, menin Tinderiin, etsin, löysin, ja sain :) En uskaltanut kertoa alussa kun pelkäsin että hän pitää minua jonain stalkkerina, ja nyt pelkään tätä vähemmän, mutta en silti ole kehdannut kertoa että hakemalla hain hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän vaimolleni että pidän paksuja nahkarukkasia kun sormiani paleltaa,
Mutta syy on aivan jotain muuta.Mikä se syy on?
Nahkarukkaset kiihottaa valtavasti,
Joskus kertonut hänelle muka kaverista joka tykkää niistä.
Mutta tarkoitin itseäni eikä hän pitänyt ajatuksesta
Olen oikeasti avaruusolento, vaikka vaimoni luulee minun olevan tavallinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salasin painoni, mutta raskauden aikana sekin paljastui.
Jos painoa on merkittävästi liikaa, niin sen näkee kyllä jo silmälläkin, ei siihen vaakaa tarvitse. Jos miestäsi ei ole häirinnyt ennen virallista lukemaa, niin miksi häiritsisi sen jälkeenkään?
Sanoinko, että sitä on liikaa!? Sanoin vain, että salasin lukeman. Sitä en tiedä, mitä mieheni painostani ajatteli ja ajattelee nyt. Mutta olisin halunnut pitää sen omana asianani.
Ehkäpä se että olen muunsukupuolinen.