Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?

Vierailija
13.12.2019 |

Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.

Kommentit (383)

Vierailija
241/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain edellisessä työpaikassa assarilta. Muutama kuukausi meni suostutteluun. Vaimo ei tiedä.

Sama mulla!:)

M42

Vierailija
242/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole elämän suurin asia, mutta ainoa jota tietoisesti ja intohimoisesti salaan... se että keittiön laatikossa on ollut jo kuukausia jemmassa avaamaton Fasun sininen levy. Levyjä oli alunperin useampi, mutta osan olen pikkuhiljaa jo ottanut esille syötäväksi. En suinkaan salaa herkkuja syödäkseni ne yksin, vaan jotta meillä joskus olisi jotain hyvää naposteltavaa jos sokerihammasta alkaa äkkiä kolottamaan. Piilottaminen ja salailu on ainoa keino, jolla herkut säilyvät sokerihiiripuolisoltani. Muuten napostelee nurkissa kaiken minkä näkee, kunnes kaikki ahmittu ja taas ollaan ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuissani on melko iso salaisuus. Kun vaimo ei siitä ole kiinnostunut, niin salaisuudeksi jäänee.

Vierailija
244/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipenikseni. :(

Vierailija
245/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksi kertaa naimisissa aikaisemmin. Yhden puoliso tietää. Ensimmäistä en ole kertonut,häpeän sitä. Oli nuoruuden erehdys,kesti vain lyhyen aikaa. Toivon,että ihmiset ovat unohtaneet koko onnettoman jutun.

Vierailija
246/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan sitä ettei meillä ole oikein mitään yhteistä. Rakastamme toisiamme valtavasti, hän on ihana ja kunnioittaa minua, mutta en vaan pääse yli erilaisuudesta. Mistään yhteiskunnallisista aiheista ei kannata puhua koska tulee vaan paha mieli, on äärimmäisen vaikea keksiä yhteistä tekemistä koska molemmat pitää ihan eri asioista. Kumpikaan ei viitsi oikein puhua harrastuksistaan koska toista ei kiinnosta. Hän on sanonut että häntä se ei haittaa, hänelle rakkaus riittää. Itse janoan sielunkumppanuutta. Joskus toivon ettei oltaisi tavattu ihan vaan ettei tarvitsi painia sitä että rakastaa jotakuta joka antaa mitä tarvitsen, muttei yhtään sen enempää. En usko että olemme loppuelämämme yhdessä. Yritän vain nauttia niistä hyvistä hetkistä mitä meillä on nyt.

Mulla oli tuollainen ystävyyssuhde koko lapsuuden ja nuoruuden. Aikuisena huomasin miten erilaisia me ollaankaan. Yhtäkkiä riitaa haastettiin pienistäkin asioista ja yleinen kiinnostus vaan lopahti. Ei kiinnostanut kuulla miten toisella on tänään mennyt. Paras päätös oli päästää irti ja keskittyä ihmissuhteisiin mitkä oikeesti antaa takaisin jotain.

Vierailija
247/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100 kg villalankaa.

Tämä on íhana!  Minua kiinnostaa kovasti, mihin olet langat jemmanut, 100 kg vaatii aika ison tilan.

Terveisin toinen lankahamsteri

Hajasijoitettuna ympäri omakotitaloa. Mies tietää lipaston laatikon ja neulekorin. Loput ovat esim. Vaatehuoneessa ylähyllyllä, vinttikomerossa ja anopilta peritystä vanhassa arkussa. Välillä yllätyn itsekin kun esiin pyörähtää lankaa, jota en muista.

Kiitos vastauksesta, hajasijoitusta minäkin käytän ja huijaan itseäni etten enää ikinä osta yhtään lankaa.

Heh, mullakin on vaatehuoneen ylähyllyllä. Myös eteisen naulakkokaapin hyllyllä, sekä mm. olohuoneen vitriinikaapin ja makuuhuoneen lipaston laatikoissa.

Mikä on asemasi suhteessa, jossa joudut salaamaan lankaa? Oletko lapsi? Ei, edes lapsi ei tekisi sitä. Vain epävarma ja pienestäkin virheestä rangaistu lapsi tekisi niin. Oletko aikuinen, itsenäinen nainen, vai mikä? Välillä näitä aina tulee esille, tapoja, joilla nainen itse alentaa itsensä suhteessa mieheen. Häpeä. Et ole eduksi naissukupuolelle tai tasa-arvolle. Kuulutko vähemmistöön kenties?

No haloo, mietippä jos mies ostaisi vaikka erilaisia lautoja aina kaupan ohi kulkiessaan. Kun ei vaan voinut vastustaa, ihana mielikuva nikkaroivasta miehestä (joka ei oikeasti ole) voitti järjen. Sitä pidettäisiin aika pimeänä tyyppinä.

Eri tason huijaus tietysti, kuin tuo alussa kerrottu HIV:n mahdollinen tartuttaminen puolisoon.

Vierailija
248/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut palavasti ihastunut harjoittelijaneitoseen ja meillä oli pientä flirttiä. Vaihdoimme yhteystiedot ja kävin hänen luonaan ”kahvilla”. Tapailu päättyi kun hän päätti jatkaa suhdetta lastensa isän kanssa. Naiseni ei tiedä tästä.

Vierailija
249/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sutinaa työpaikan johtajan kanssa ja nautin siitä, koska en saa huomiota ja läheisyyttä omalta kumppaniltani.

Vierailija
250/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.35 kirjoitti:

Olen rakastellut kaksi kertaa tuntematonta miestä. Tinderin kautta löytyi nämä tapaukset, hoitelut hoidettiin hotellihuoneessa varmuuden vuoksi, sellaiseen ajankohtaan kun mies oli ulkopaikkakunnalla työmatkalla. 

Olemme olleet yhdessä 7,5 vuotta ja pidän aika maltillisena sitä, että olen vain kaksi kertaa sortunut vieraan miehen kanssa seksiin. Himoa on tasaisesti ja katson muita miehiä sillä silmällä, yhtälailla kun huomaan heidän katsovan minua. Mielestäni normaalia ja kuuluu seksuaalisesti virittyneen naisen elämään. Mieheni ei tiedä syrjähypyistä, enkä usko hänen tarvitsevankaan tietää. 

Ei todellakaan ole normaali seksuaalisesti virittyneen naisen elämään kuuluva asia. Olet moraaliton petturi vailla omatuntoa.

Kyllä itsekin olen hyvin seksuaalinen ja seksi mielessä monta kertaa päivässä. Kohdistan himoni omaan mieheen lähettelemällä ajoittain tuhmia viestejä, silittelen ja koskettelen päivän mittaan. Se on ihan oma valinta mihin himonsa suuntaa. Jos antaisin itselleni luvan katsella ja himoita muita se olisi helppoa, mutta olen tehnyt päätöksen, että ne ajatukset ja teot on vain miestäni varten.

Montako vuota jaksaisit kohdistaa yksipuolista viestiä miehellesi? ja kosoketella ilman vastakaikua? Niinpä.

Ei mitään "niinpä". Älä esitä kysymyksiä ja vastaa niihin itse. Pettäminen ei ole ainoa vaihtoehto.

Kysymyksiisi vastaukseni on, että en montaakaan vuotta, vuosikin voisi tehdä tiukkaa ja jos tilanne ei puhumalla paranisi niin jättäisin miehen, vasta sen jälkeen katselisin muita miehiä ja voisin edetä seksiin asti. Jos en pysty kunnioittamaan miestä suhteessa, ollen hänelle uskollinen on suhde loppu siinä vaiheessa, sama toisinpäin. Minulle parisuhde on rakkautta, himoa, uskollisuutta ja kunnioitusta puolin sekä toisin.

Vastasit kuitenkin ihan samalla tavalla kuin tuo minun niinpä ;) eli et jaksaisi itsekään montaa vuotta tuollaista ;) Ihmisellä on jokin syy olla 7.5v suhteessa, ja toimia noin. Se että sinulla ei ole ollut elämäsi aikana sellaista syytä tarkoittaa vain ettei sellaista syytä ole sinulla ollut. Itse myös vastaat ettei pettäminen ole ainoa vaihtoehto, vaikkei kukaan sellaista ole väittänytkään ;) että kukas se laittaakaan sanoja toisten suuhun ;)

Ensimmäisessä viestissäsi väität pettämisen olevan normaalia seksuaalisesti virittyneen naisen toimintaa, kerron olevani erimieltä ja perustelen kantani. "Niinpä" viestissäsi viittaa selkeästi siihen, että pettäminen on väistämätöntä jos ei saa vastakaikua eli vastaukseni ei ollut sinun kommenttia myötäilevä edelleenkään.

Toiseksi, olen kyllä ollut epätyydyttävässä suhteessa yli 10 vuotta, mutta silti en pettänyt vaan lopulta erosin ja pari vuotta myöhemmin alkoi tämä nykyinen suhde jossa olen tyytyväinen.

Vierailija
251/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilailen salaa Wishistä pikkukrääsää.

252/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän vartaloani. On ollut paljuiltaa ja kylpyläkäyntejä kavereiden kanssa yms. joissa en ole mennyt uimaan vetoamalla menkkoihin tai siihen että ei ole uikkareita löytynyt kaupasta kun mikään ei miellytä silmää, vaikka oikeasti en vain halua näyttää paksuja reisiäni ja selluliittia ja pömppistä. Puolisoa harmittaa kun hän haluaisi mennä ja tehdä kanssani, mutta jos siihen liittyy vähävaatteisuus, en halua. :/

Vierailija
253/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestini siitä, että olen säästänyt rintaimplantteihin ja suunnittelen leikkausta poistettiin?

Vierailija
254/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä tyttöystäväni ei tiedä että äänestän aina persuja. Esitän aina kiinnostunutta ja suhtaudun positiivisesti kun hän kertoo viher-aatteistaan. Äänestyskopissa ääni menee kuitenkin Halla-Aholle :D

Hih, täällä myös persujen äänestäjä. Mies ei tiedä puoluekantaani. Suuttuisi jos tietäisi...

Fyffeä mulla myös on enemmän kuin mitä mies arvaakaan.

Muiden ukkojen perään en ole. Kosmetiikkaan ja vaatteisiin menee paljon enempi fyffeä kuin mitä mies luulee mutta omianipa käytän.

Vierailija
255/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petän puolisoni. Lähinnä oman miehen huomio ei riitä vaan kaipaan koko ajan huomiota myös muilta miehiltä. Ja en tiedä miksi ollaan vielä naimisissa, varmaan lasten vuoksi.

Vierailija
256/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan toista miestä.

Lunttu

Vierailija
257/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hänen lihomisensa vei kaiken intohimoni pois ja jäljellä on kaverisuhde. Pahinta on, että sitä enemmän hän on alkanut kärttämään kehuja itsestään. Minä voisin tässä olla näin, mutta koen syvää moraalista ristiriitaa, jos minun pitäisi sanoa asioita, joita en tarkoita.

Eikö hän voisi vaan pettää, ja hakea hyväksynnän muualta?

Vierailija
258/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aids.

Vierailija
259/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minipenikseni. :(

Miten sen salaaminen onnistuu puolisolta. Jörnittekö pilkkopimeässä, etkä anna vaimon koskea siihen ja käytät salaa tekokyr pää?

Vierailija
260/383 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaan mieheltäni, että olen todella älykäs. Muuten joutuisin tekemään yrityksessä vielä enemmän töitä. Helpommalla pääsee, kun esittää tyhmää. Ei täältä työt lopu tekemällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi