Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?
Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.
Kommentit (383)
En ole katsonut tarpeelliseksi mainita muutaman miljoonan euron arvoisesta osakevarallisuudestani. Eletään aika vaatimatonta elämää, niin aiheuttaisi naisessa vain turhaa hämmennystä.
Vierailija kirjoitti:
Sen, että olen esikoiseni isän kanssa paljon viestitse tekemisissä. Exäni on uudessa suhteessa ollut jo vuosia, mutta kaikesta huomaan ja kuulemani perusteella myös, hän rakastaa mua edelleen. Ei ehkä haluaisi suhteeseen, mutta kyllä sieltä kaiken takaa paistaa kaipuu. Mä pidän exästäni, hän oli hyvä ystävä. Fyysinen puoli meidän suhteessa oli heikkoa, mutta hän oli ja on aina mulle rakas. Jotenkin mulla on suojelevat fiilikset häntä kohtaan.
Nykyinen mieheni, jonka kanssa olen siis ollut jo vuosia yhdessä, on todella mustasukkainen exästäni. Saadaan aina komea riita aikaiseksi jos vaan mainitsenkin tämän nimen, joten en mainitse. Olen silti viikottain salaa tekemisissä.
On se nyt kumma, jos ei voi olla tekemisissä lapsen isän kanssa!
Miksi kidutat itseäsi nykyisen kanssa?
Että mulla on jättimäinen perse :/
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja selvitty myötä- ja vastamäistä, joiden kohdalla monet olisivat eronneet. Ihanan rakkauden voima on vastustamaton... Hänelle ei voi olla eikä olekaan salaisuus, etten vietä aikaa hänen vanhempiensa ja veljensä perheen seurassa, jotka asuvat satojen kilometrien päässä. Sitä mies ei kuitenkaan tiedä, että jos hän kuolee minua ennen, tulen taistelemaan naarasleijonan lailla, että saan hänet viereeni hautaan tähän kaupunkiin, jossa nyt asun, enkä todellakaan mihinkään sukuhautaan. Ikuisesti yhdessä!
Mikä miehesi tahto on?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja selvitty myötä- ja vastamäistä, joiden kohdalla monet olisivat eronneet. Ihanan rakkauden voima on vastustamaton... Hänelle ei voi olla eikä olekaan salaisuus, etten vietä aikaa hänen vanhempiensa ja veljensä perheen seurassa, jotka asuvat satojen kilometrien päässä. Sitä mies ei kuitenkaan tiedä, että jos hän kuolee minua ennen, tulen taistelemaan naarasleijonan lailla, että saan hänet viereeni hautaan tähän kaupunkiin, jossa nyt asun, enkä todellakaan mihinkään sukuhautaan. Ikuisesti yhdessä!
Tämä on kyllä oudoin salaisuus tähän mennessä. Siis aikomus tulevaisuudessa taistella naarasleijonan lailla hautapaikasta 😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 kg villalankaa.
Tämä on íhana! Minua kiinnostaa kovasti, mihin olet langat jemmanut, 100 kg vaatii aika ison tilan.
Terveisin toinen lankahamsteri
Hajasijoitettuna ympäri omakotitaloa. Mies tietää lipaston laatikon ja neulekorin. Loput ovat esim. Vaatehuoneessa ylähyllyllä, vinttikomerossa ja anopilta peritystä vanhassa arkussa. Välillä yllätyn itsekin kun esiin pyörähtää lankaa, jota en muista.
Kiitos vastauksesta, hajasijoitusta minäkin käytän ja huijaan itseäni etten enää ikinä osta yhtään lankaa.
Heh, mullakin on vaatehuoneen ylähyllyllä. Myös eteisen naulakkokaapin hyllyllä, sekä mm. olohuoneen vitriinikaapin ja makuuhuoneen lipaston laatikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 kg villalankaa.
Tämä on íhana! Minua kiinnostaa kovasti, mihin olet langat jemmanut, 100 kg vaatii aika ison tilan.
Terveisin toinen lankahamsteri
Hajasijoitettuna ympäri omakotitaloa. Mies tietää lipaston laatikon ja neulekorin. Loput ovat esim. Vaatehuoneessa ylähyllyllä, vinttikomerossa ja anopilta peritystä vanhassa arkussa. Välillä yllätyn itsekin kun esiin pyörähtää lankaa, jota en muista.
Kiitos vastauksesta, hajasijoitusta minäkin käytän ja huijaan itseäni etten enää ikinä osta yhtään lankaa.
Heh, mullakin on vaatehuoneen ylähyllyllä. Myös eteisen naulakkokaapin hyllyllä, sekä mm. olohuoneen vitriinikaapin ja makuuhuoneen lipaston laatikoissa.
Mikä on asemasi suhteessa, jossa joudut salaamaan lankaa? Oletko lapsi? Ei, edes lapsi ei tekisi sitä. Vain epävarma ja pienestäkin virheestä rangaistu lapsi tekisi niin. Oletko aikuinen, itsenäinen nainen, vai mikä? Välillä näitä aina tulee esille, tapoja, joilla nainen itse alentaa itsensä suhteessa mieheen. Häpeä. Et ole eduksi naissukupuolelle tai tasa-arvolle. Kuulutko vähemmistöön kenties?
Arvostan. Itse olin myös mun miehelle eka mutta jossain vaiheessa halusi sitten työkaverinsa kanssa kokeilla. Asia selvisi monien vuosien päästä ja pohja mennyt koko suhteesta. Tämän tiedon jälkeen myös itse pettänyt ja se on nyt suurin salaisuuteni.
Tiedän yhden naisen, joka meni naimisiin juuri valmistuneen miehen kanssa joka on erikoisala ja sai vakipaikan. Mies kustansi naiselle kaksi akat. loppututkintoa ja sillä aikaa nainen teki abortin, joka vahingossa paljastui. Mies loukkaantui sillä oli tarkoitus perheenperustus. Kun nainen valmistui lääkäriksi hänellä oli jo salaa toinen mies katsottuna. No sitten jäivätkin kiinni itse teosta . Oli aikamoinen järkytys miehelle ,joka oli satsannut paljon siihen avioliittoon. Se oli sitten sillä selvä, mies haki eroa nopeasti ja ihmetteli kuinka kiero nainen saattoi olla. Että sellainen riisto-salaisuus vie kyllä uskon naisiin. Jatkuu niin että tämä nainen sai sitten "aviottoman" lapsen ja isänsä vihat päälleen kun tuli ero niin mukavasta miehestä. Jatkuu lasten saannilla ja meni sitten parisuhteeseenkin taas. Enempää en kerro tutut jo tietääkin loput. Se eka lapsi ei tiedä mitään näistä.
Tosi kummallisia juttuja. Kaikilla on varmaan syynsä, miksi pitää salata. Toinen ei ole sitä mitä piti olla. Kun ei ota avioeroa, onko siinä syynä että pitäis panna omaisuus aina puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti naiseksi leikattu mies.
Tuskinpa yksikään oikea transnainen sanoisi olevansa "oikeasti mies". Tai kokisi naiseuden olevan vain leikkauksen tulos.
Mulla on ollut suht pitkä ihastus mun lääkäriin ja olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut suht pitkä ihastus mun lääkäriin ja olen naimisissa.
Mitä haittaa siitä on jos/kun ei tee mitään asian eteen?
Vierailija kirjoitti:
Että mulla on jättimäinen perse :/
Mulla taas järjettömän iso muna. Onneks on yleensä jotkut housut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.35 kirjoitti:
Olen rakastellut kaksi kertaa tuntematonta miestä. Tinderin kautta löytyi nämä tapaukset, hoitelut hoidettiin hotellihuoneessa varmuuden vuoksi, sellaiseen ajankohtaan kun mies oli ulkopaikkakunnalla työmatkalla.
Olemme olleet yhdessä 7,5 vuotta ja pidän aika maltillisena sitä, että olen vain kaksi kertaa sortunut vieraan miehen kanssa seksiin. Himoa on tasaisesti ja katson muita miehiä sillä silmällä, yhtälailla kun huomaan heidän katsovan minua. Mielestäni normaalia ja kuuluu seksuaalisesti virittyneen naisen elämään. Mieheni ei tiedä syrjähypyistä, enkä usko hänen tarvitsevankaan tietää.
Ei todellakaan ole normaali seksuaalisesti virittyneen naisen elämään kuuluva asia. Olet moraaliton petturi vailla omatuntoa.
Kyllä itsekin olen hyvin seksuaalinen ja seksi mielessä monta kertaa päivässä. Kohdistan himoni omaan mieheen lähettelemällä ajoittain tuhmia viestejä, silittelen ja koskettelen päivän mittaan. Se on ihan oma valinta mihin himonsa suuntaa. Jos antaisin itselleni luvan katsella ja himoita muita se olisi helppoa, mutta olen tehnyt päätöksen, että ne ajatukset ja teot on vain miestäni varten.Montako vuota jaksaisit kohdistaa yksipuolista viestiä miehellesi? ja kosoketella ilman vastakaikua? Niinpä.
Ei mitään "niinpä". Älä esitä kysymyksiä ja vastaa niihin itse. Pettäminen ei ole ainoa vaihtoehto.
Kysymyksiisi vastaukseni on, että en montaakaan vuotta, vuosikin voisi tehdä tiukkaa ja jos tilanne ei puhumalla paranisi niin jättäisin miehen, vasta sen jälkeen katselisin muita miehiä ja voisin edetä seksiin asti. Jos en pysty kunnioittamaan miestä suhteessa, ollen hänelle uskollinen on suhde loppu siinä vaiheessa, sama toisinpäin. Minulle parisuhde on rakkautta, himoa, uskollisuutta ja kunnioitusta puolin sekä toisin.
Sain edellisessä työpaikassa assarilta. Muutama kuukausi meni suostutteluun. Vaimo ei tiedä.
N.35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.35 kirjoitti:
Olen rakastellut kaksi kertaa tuntematonta miestä. Tinderin kautta löytyi nämä tapaukset, hoitelut hoidettiin hotellihuoneessa varmuuden vuoksi, sellaiseen ajankohtaan kun mies oli ulkopaikkakunnalla työmatkalla.
Olemme olleet yhdessä 7,5 vuotta ja pidän aika maltillisena sitä, että olen vain kaksi kertaa sortunut vieraan miehen kanssa seksiin. Himoa on tasaisesti ja katson muita miehiä sillä silmällä, yhtälailla kun huomaan heidän katsovan minua. Mielestäni normaalia ja kuuluu seksuaalisesti virittyneen naisen elämään. Mieheni ei tiedä syrjähypyistä, enkä usko hänen tarvitsevankaan tietää.
Ei todellakaan ole normaali seksuaalisesti virittyneen naisen elämään kuuluva asia. Olet moraaliton petturi vailla omatuntoa.
Kyllä itsekin olen hyvin seksuaalinen ja seksi mielessä monta kertaa päivässä. Kohdistan himoni omaan mieheen lähettelemällä ajoittain tuhmia viestejä, silittelen ja koskettelen päivän mittaan. Se on ihan oma valinta mihin himonsa suuntaa. Jos antaisin itselleni luvan katsella ja himoita muita se olisi helppoa, mutta olen tehnyt päätöksen, että ne ajatukset ja teot on vain miestäni varten.Kuulostat katkeroituneelta puritaanilta. Lykkyä elämääsi. Sitä tarvitset.
Erikoinen päätelmä, mutta kiitokset tsempistä vaikka en yhtään katkera olekaan. Minulle parisuhteen luonnollinen osa on uskollisuus, lisäksi luottamus, kunnioitus, rakkaus ja himo. Mikäli uskollisuus tai rakkaus puuttuu en aio olla suhteessa enää, muista asioista voidaan selvitä ja päästä eteenpäin keskustelemalla. Osaan myös olla kiitollinen siitä mitä minulla on ja saan hyvää oloa parisuhteestani henkisesti ja fyysisesti, tähän ei muita mahdu.
Voitin lotossa 30000€ , en ole siitä kertonut puolisolleni.
Käytän niitä rahoja pikkuhiljaa eikä se tyhmä sitä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.35 kirjoitti:
Kyllä itsekin olen hyvin seksuaalinen ja seksi mielessä monta kertaa päivässä. Kohdistan himoni omaan mieheen lähettelemällä ajoittain tuhmia viestejä, silittelen ja koskettelen päivän mittaan. Se on ihan oma valinta mihin himonsa suuntaa. Jos antaisin itselleni luvan katsella ja himoita muita se olisi helppoa, mutta olen tehnyt päätöksen, että ne ajatukset ja teot on vain miestäni varten.Montako vuota jaksaisit kohdistaa yksipuolista viestiä miehellesi? ja kosoketella ilman vastakaikua? Niinpä.
Ei mitään "niinpä". Älä esitä kysymyksiä ja vastaa niihin itse. Pettäminen ei ole ainoa vaihtoehto.
Kysymyksiisi vastaukseni on, että en montaakaan vuotta, vuosikin voisi tehdä tiukkaa ja jos tilanne ei puhumalla paranisi niin jättäisin miehen, vasta sen jälkeen katselisin muita miehiä ja voisin edetä seksiin asti. Jos en pysty kunnioittamaan miestä suhteessa, ollen hänelle uskollinen on suhde loppu siinä vaiheessa, sama toisinpäin. Minulle parisuhde on rakkautta, himoa, uskollisuutta ja kunnioitusta puolin sekä toisin.
Vastasit kuitenkin ihan samalla tavalla kuin tuo minun niinpä ;) eli et jaksaisi itsekään montaa vuotta tuollaista ;) Ihmisellä on jokin syy olla 7.5v suhteessa, ja toimia noin. Se että sinulla ei ole ollut elämäsi aikana sellaista syytä tarkoittaa vain ettei sellaista syytä ole sinulla ollut. Itse myös vastaat ettei pettäminen ole ainoa vaihtoehto, vaikkei kukaan sellaista ole väittänytkään ;) että kukas se laittaakaan sanoja toisten suuhun ;)
Kävin kahvilla kaverimielessä nuoruuden exän luona.
Hän oli selvästi ihastunut minuun uudestaan.